Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Groompje1975 schreef:Hallo, is het geen mogelijkheid om deze vraag voor te leggen aan mensen die met tinkers te maken hebben, zij hebben namelijk vaak ook een fors postuur
maar gewoonweg niet te krijgen Giolli schreef:Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt.
Net zoals met mensen kleding, De meeste/mooiste dingen worden allemaal gemaakt in de vorm van Topmodellen. Super slank dus, En als je wat forsere mensen heb, Heb je meestal minder mooie kleding...
Maar inderdaad daar zou je het mee kunnen vergelijken ja ...Groompje1975 schreef:Sjee die is dan echt enorm, wordt wel iets van eigen creativiteit gevraagd, succes
maja zijn voorhoofd voor bijv een frontriem daar kan de grootste maat frontriem niet op .. nu heb ik er wel 1 van me hoofdstel natuurlijk maar dat is zo'n doodsimpele zwarte 

Reneey schreef:En halsters !!! iedereen heeft kleurtjes en dergelijke maar ik moet een leren nemen :S is wel ideaal want het breekt niet zo gauw .. maar IK WIL OOK WEL EENS EEN LEUK KLEURTJE
En dan kan ik zo'n shire halster nemen met die kleurtjes maar dan betaal je gelijk jackpot ... en zo rijk ben ik nou ook weer niet
)
En peeskappen ed zijn slecht voor pezen, dus waarom zou je ze gebruiken (en dat ziet er erg idioot uit, over die dikke sokken heen
)
druppeltje schreef:Je kan hier kijken: http://www.fjordukie.nl/frontriemen.html. Zij maakt ze op maat, en dan heb je toch bling bling!