Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
darwin schreef:Ligt eraan in welke bloedlijnnen je zoekt, maar wij hebben nu 14 jaar welsh cobs en hier komt echt niets anders meer.
Ik heb 2 ruinen waar je een kind mee weg kunt sturen 200% verkeersmak en bomproof en 1 andere ruin ( die van mijn onderschrift) waar idd wat meer pit in zit, maar wel een goed karakter.
Nu hebben we 2 hengstveulens gekocht en hopen dat er over 3 jaar weer wat leuks bij zit.
holyfield schreef:is een welsh cob wel makkelijk in de omgang dan?
bij het woord welsh krijg ik altijd een beetje de kriebels. ik heb natuurlijk maar een paar welshen gekent maar die waren allemaal behoorlijk pittig en dat wil ik juist niet. ze moeten wel makkelijk en koel in het hoofd zijn.
holyfield schreef:darwin schreef:Ligt eraan in welke bloedlijnnen je zoekt, maar wij hebben nu 14 jaar welsh cobs en hier komt echt niets anders meer.
Ik heb 2 ruinen waar je een kind mee weg kunt sturen 200% verkeersmak en bomproof en 1 andere ruin ( die van mijn onderschrift) waar idd wat meer pit in zit, maar wel een goed karakter.
Nu hebben we 2 hengstveulens gekocht en hopen dat er over 3 jaar weer wat leuks bij zit.
nou mocht ik dan beslissen (kan nog een paar jaar duren hoor) om voor een welsh cob te kiezen kan ik vast wel bij jou aankloppen voor de bloedlijnen toch ?