Ik heb even een vraagje. Mijn andalusier is ca. 1.72 groot. Ik ben tot nu toe nog geen grotere tegengekomen. Kennen jullie misschien een grotere?
Groetjes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Heb je haar al lang? Ik ben toen volgens mij in juli/aug 2008 wezen kijken. Als het haar is: ze is ook een enorm goede moeder. Dat veulen was ook zo vreselijk lief!!! Daar had Elske toen al een koper voor. Nogmaals veel plezier met haar! Hier ga je enorm van genieten
Nu weet ik het weer. Ik vond haar echt heel erg leuk en was stiekem helemaal verliefd, maar ze was helaas echt te groen voor mij
Heb nu een KWPN'er, 7 jarige van Flemmingh. Heel braaf dier en al wat verder opgeleid. Hoe is het met Conqi? Die is vast goed terecht gekomen
Zo'n ontzettend prachtig en lief dier ook. LouiseB schreef:Aha ik vond al dat ze zo bekend voor kwam, dan heb ik haar ook gezien. Ik ben toen bij haar ook wezen kijken voor een anda merrie, die was toen 4 jaar oud en had nog een veulen aan de voet, weet alleen haar naam niet meer. Die was toen iets van 1.65. Ontzettend lief dier, maar te groen voor mij.
Jij bent voor Conquistadora komen kijken. Emperadora was toen onder voorbehoud verkocht (aan iemand anders dan Lobbie) maar die heeft haar toen uiteindelijk niet genomen. (Jammer voor haar
)
. Kan me ook nog herinneren dat je zo'n fijn zadel had, volgens mij een euroriding? Die heb ik nu ook
. Ik blijf anda's prachtige dieren vinden, maar ben erg blij met mijn kwpn ruin, die is toch wel de mooiste van allemaal
Als ik ooit es de loterij win............. en ik kan paarden bij huis houden (je moet dromen blijven houden haha), dan komt er echt een anda en dan weet ik je te vinden
. Waren allemaal mooie, welopgevoede en brave paarden die ik gezien heb toen! LouiseB schreef:Hee hoi Elske, wat leuk jou hier ook te treffen!! Ja dat was idd ConquistadoraNu weet ik het weer. Ik vond haar echt heel erg leuk en was stiekem helemaal verliefd, maar ze was helaas echt te groen voor mij
Heb nu een KWPN'er, 7 jarige van Flemmingh. Heel braaf dier en al wat verder opgeleid. Hoe is het met Conqi? Die is vast goed terecht gekomen
Zo'n ontzettend prachtig en lief dier ook.