[GZ] Fries paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rixt_HVJ

[GZ] Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 15:25

Heey bokkers.
ik zoek een fries voor mezelf. ik had eerst een merrie maar die heeft artrose dus die is verkocht. Maar ik heb geen flauw idee waar ik moet zoeken. weten jullie misschien waar ik op moet letten en wat het geschikst is al rijpaard? ook zou ik het fijn vinden als jullie ergens een leuk beleerd paard van niet ouder dan 8 jaar zouden zien mij in wouden lichten. alvast heel erg bedankt!

ClaudiaMP

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 17:57

horseyfries

Re: [GZ] Fries paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 09:25

www.demrostables.nl

Hele mooie paarden en mensen die je absoluut eerlijk vertellen hoe het paard is.

JolandaKne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 19:34

Ik heb mijn friese merrie gekocht toen ze een half jaar was, ze is nu 3 jaar. maar ik heb zo'n geweldige band met mijn paard, ik kan het je echt aanraden om zelf je paard op te voeden en te beleren.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:33

Ik ken pieter wijbenga heel goed, dit is een hele betrouwbare koeienboer die gigantisch veel weet van friese paarden! Samen met zijn compagnon Jeanette zitten ze een beetje in de handel, ze kopen jonge paarden op die ze opfokken, inrijden en ermee naar de keuring gaan om ze vervolgens weer voor een leuk prijsje te verkopen.. Meer hobby dan brood.

Ze kennen iedereen in het friese wereldje en kunnen voor jou gericht op zoek gaan naar een paardje! Je zou hem eens moeten bellen en vertellen wat je wilt, dan kan je langs komen en heeft die altijd wel een stuk of 5 beestjes staan die passen in jou plaatje.. Je kan ze proberen, op proef krijgen ed.

check: http://www.pieterwijbenga.nl/frame.htm zn website is niet heel up2 day, maar daar staan wel zn contactgegevens!

succes

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 11:36

Ook in Wezep zit een goeie.. J vh Ende

jannaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 23:28

ik weet ook wel een goede : pieter van der aa, in beek en donk.
heb ik ook mijn paard gekocht ze hebben er ruime keuze waar hij je goed in helpt. en ze zijn allemaal kerngezond, van goedkopere klasses tot duurdere.

Rixt_HVJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-09 18:23

JolandaKne schreef:
Ik heb mijn friese merrie gekocht toen ze een half jaar was, ze is nu 3 jaar. maar ik heb zo'n geweldige band met mijn paard, ik kan het je echt aanraden om zelf je paard op te voeden en te beleren.

daar heb ik geen tijd voor en ik ben nog maar 13

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-09 18:45

Momenteel rij ik een leuke stermerrie van 10 jaar, onder het zadel en voor de kar. En staat dus te koop