Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Sorry hoor, maar ik had toch even voor een beter adres gekeken......... Jammer jammer.
. Goh, wat heeft dat paard mee gemaakt.. Nouja, hopelijk is hij een leuke aanwinst voor stagiaires in de leer! Die Reclamo toch..... 
Kymalin schreef:Ik denk dat ze doelde op dat hij weer verkocht zou worden, eenmaal opgeknapt. Dus niet in de zin van dat ze niet goed is voor haar dieren.En als je handelt in paarden ben je dus niet goed voor je dieren?Sommige paarden zijn beter af bij een handelaar dan bij een particulier zoals degene waar Joke Reclamo weghaalde hoor!
grauwman schreef:Als je eenmaal handelt moet er geld op de plank en is alles te koop dus het was voor mij niet echt een schok dat het paard weer in het circuit terecht is gekomen. Alleen erg jammer dat het om dit paard gaat.
Barrye hoop dat hij bij jou z'n plekje heeft gevonden en lekker kan gaan genieten van de leuke dingen in het leven.
. Ze heeft hem goed opgeknapt, dat hebben gezien aan de foto's!
) chevax schreef:Zullen we Joke nu maar laten voor wat het is en blij zijn dat de TS dit paard een fijn plekje heeft gegeven en dat het paard zo tot rust komt? Het hoe en waarom over Joke (die ik overigens niet ken) wordt zo een hele discussie op zich. TS, hartstikke goed dat je je over dit paard hebt ontfermt![/mod]