Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Bovendien is denk ik over het algemeen bij ieder paardenras de vraag meer naar ruinen/hengsten dan merries.. Maar als je er zo over na denkt, met wat jij verteld, is het toch wel vreemd idd...
En de Brazilianen zijn toch al op heel andere voet bezig waardoor nu een flink conflict is ontstaan, daarover komt nog wat ik het nieuws op boktr, ben ik ook aan het schrijven.Lusitana schreef:En in Bit komt dan weer een stuk over BRAZILIAANSE Lusitanos. (Dat is net zoiets als schrijven over Amerikaans gefokte KWPN ers). Met, naar ik me herinner een sneer naar Portugal, en de kapitale fout om Nuno Oliveira dus te gaan schrijven met een ñ en het daarmee maar even Spaans maakt. We hebben hier geen accenten op de n!!! Dus weer geen onderscheid erkennen.En de Brazilianen zijn toch al op heel andere voet bezig waardoor nu een flink conflict is ontstaan, daarover komt nog wat ik het nieuws op boktr, ben ik ook aan het schrijven.
Maar goed dat is een ander onderwerp.
En vooral een dekhengst moet ook eigenlijk alles mee hebben, toch?!