Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:De Lusitano is met name gefokt met het oog op stierenvechten
ze zijn intelligent, gevoelig, en als je een band er mee hebt gaan ze voor je door het vuur. (figuurlijk, soms ook zelfs letterlijk.)
Citaat:Een paard dat geschikt is voor de rejoneo reageert op alles wat beweegt zodra je de staldeur open doet
Citaat:ik zoek een ouderwets stevig type niet te groot, korte nek en veel kniebeweging, dat vind ik het mooist, ik hoef de sport niet in, ik rij enkel voor mijn eigen plezier hoewel ik wel van hoge dresuur en vrijheidsdressuur houd en voor mijn plezier graag piaffes, passages en dergelijk rijd, dus enkel een recreatie paard wil ik ook niet, maar ik hoef geen duur sportpaard, (heb ik ook niet genoeg geld voor.)
Adalberti schreef:Dat over die melanomen is interessant. Hoewel het een algemeen bekend verschijnsel is zien we ze veel minder bij bloedlijnen waar minder sprake van inteelt is. Zou dat dan toevallig zijn of zou dat komen omdat er met name bij de niet-Karthuizers meer invloed is van andere kleuren (hoewel het resultaat vaak schimmel is)?
Cyrina schreef:Hafjegek, er moet zeker wel een leuk paard voor jouw te vinden zijn in een redelijke prijsklasse! Wel zal het paard duurder zijn, dan jouw haflinger opbrengt.
maar ja keep on dreeming!
of win de staatsloterij, hahahaha.
maar ik vrees dat ik dan nog wel lang kan wachten.