Cyrina schreef:O ja dat moest ik ook nog doen, zal het van de week even doen Sanne.
Naatjuh, het staat hem ook hardstikke stoer, ik ben alleen wat meer van het traditie getrouwe.
Alta Escuela is ook academische rijkunst, dus borsttuig en zadel zijn helemaal goed!
Je hoofdstel is eigenlijk een Doma Vaquera hoofdstel voor feesten, deze mag niet op officiele DV wedstrijden gebruikt.
Maar mooi is het zeker!
Mocht je aan de keuring mee gaan doen aankomend jaar, moet je er wel even aan denken om de boel niet te mixen, dat vinden ze niet zo leuk.
De zilveren laarzen vind ik echt super, hou ook wel van wat anders!
ik weet dat het een vaquera hoofdstel is, vind die juist leuk met die friemels op hun hoofd (ben de naam even kwijt) wat zijn DV wedstrijden ?
want ik ben jaaaaaren geleden gestopt met Wedstrijden rijden en ben ook neit van plan om het terug op te pakken ook. We doen echt academishe rijkunst nu en buiten dat is Betunero ook geen Dressuur paard ook. Hij is een echte echte echte ouderwetse PRE dus ook hele korte gangen 
Ik wil juist idd voglend jaar aan keuringen meedoen, maar dan vraag ik aan iemand anders om hem voor te brengen, zat zefl aan maravita te denken (geloof dat dat de naam was) want heb daar nog echt helemaal geen verstand van. Dus heb leiver dat de eerste keer iemand me helpt dan dat ik daar sta van: en nu ? 
Ilona: Dankje wel