Yenneke -> Welkom terug! Zo te lezen heb je een heerlijke vakantioe gehad.
Wat heb je allemaal gedaan tijdens je vakantie? Ennuh....... heb je al
??
Kim -> Wat leuk dat je op die fries mocht rijden!
Mag je hem vaker gaan doen?
Ik heb Grytsje vanmiddag lekker gelongeerd en haar veel overgangen laten maken van stap naar draf en weer terug.
Vooral als ze dan van draf teruggaat in stap kan je goed zien dat het nog niet helemaal goed zit met haar kniespieren.
Ze heeft even geprobeerd om dwars te liggen door een paar keer weer haar kont naar buiten te draaien, maar toen ik iets anders ging staan en de zweep wat dichter achter haar liet hangen was het over.
Daarna was ze heel braaf.
Een meisje van stal heeft Grytsje vorige winter ingereden en zij heeft mij toen ook geholpen met die problemen aan de longeerlijn door erop te gaan zitten.
Nu gaat ze mij helpen met de galop van Grytsje.
Ik vind niet dat ik degene ben die haar dat goed kan aanleren omdat ik zelf nog teveel op mijn eigen houding moet letten tijdens de galop en dan niet ook nog eens haar kan corrigeren.
Vanmiddag na het longeren heeft zij nog een paar rondjes op elke hand gegaloppeerd met haar en daarna mocht ze lekker uitrusten.
Ik sprak de boer nog over hoe hij dat doet met het vuurwerk, en hij vertelde dat om 23.30/23.45 alle lichten aangaan en hij door de stallen loopt tot ongeveer 00.30 om de boel in de gaten te houden.
De meeste paarden blijven er vrij rustig onder, hij heeft maar 1x meegemaakt dat er eentje helemaal in paniek raakte.
Toch wel een prettig idee dat m'n paardje zo in de gaten wordt gehouden vind ik zelf!
Voor iedereen die dit leest; EEN HELE GEZELLIGE JAARWISSELING TOEGEWENST EN ALVAST ALLE GOEDS TOEGEWENST VOOR 2008!!!