Wauw wat een mooi dier! Die heeft er inderdaad wat van weg, vooral zo op de eerste foto te zien.
Ik heb vandaag voor de tweede keer met Camée gereden, echt iets anders dan de andere paardjes. Ze trekt enorm snel op en netjes op de volte wil nog niet zo, ze heeft ook een hele tijd alleen maar voor de kar gelopen en niet veel onder het zadel. Een ruw diamantje is het!
Haha, bij Chim merk je helemaal niet wanneer ze hengstig is hoor Ze heeft die kuren gewoon altijd, of wanneer het haar uit komt dan... Maar dat van die knikker heb ik nog nooit gehoord! Apart!
Hoi mensen ik ben er weer;). Heb een beetje gezeur gehad dus had even m'n hoofd niet bij bokt. Ik ga vanavond even lekker bij lezen ik zal wel veel gemist hebben
Heb weer even niet gereageerd sorry, lees wel alles trouw mee, vergeet jullie niet haha. Lees altijd met plezier jullie voortgangen en natuurlijk bekijk ik met liefde al jullie prachte foto's van de barokjes!
Ik heb het helaas gigantisch druk .. heb de afgelopen 3 dagen non stop aan school gezeten, met gelukkig als pauze lekker naar mijn paardje.
Rijden gaat overigens echt heerlijk! De nieuwe buitenbak is bij ons op stal net neergelegd (oude was steeds veel te nat), en gisteren mocht ik er even heerlijk in stappen en draven! Eigenaresse van de manege kwam nog ff kijken en ze vond hem erg fijn lopen, lekker ruim. Dus was helemaal trots.
Ik kruip voor nu deze week weer onder de mee lees steen .. heb tentamens en presentaties en ik moet het gewoon halen (van mijzelf)!
Succes met je tentamens! Gelukkig zijn paarden een hele fijne afleiding... waren ze voor mij tenminste altijd wel.
Ik heb donderdag mijn diploma-uitreiking gehad, dus ik ben klaar met school!! T hele weekeind een beetje in feeststemming, borreltje hier, hapje daar... lekker hoor! Even wat vrolijkheid erbij mag ook wel!
Chim heb ik gisteren weer voor t eerst met een lichte bijzet aan t werk gezet... Denk dat t echt weer van voor af aan beginnen is, ze is heel erg bespiering kwijt geraakt en juist weer precies in haar kont. Dus dat kleine beetje dat we hadden, is nu weg... Maargoed. Ze wil wel werken en ik heb dan nu de kans om mijn focus juist echt op de achterkant te leggen, die voorkant komt wel!
Ohh wat balen dat die bespiering weer weg is, maar denk wel dat het nu sneller terugkomt dan het opbouwen de vorige keer duurde Heerlijk zo'n weekend in feeststemming!!
Borahlover, succes met school! En wat fijn van de bak en dat je beestje zo goed loopt!
Ow abukir, gezeik is nooit leuk Wat was 'r?! Meeleesmodus is nooit erg
Posh, ja die eerste foto is een realistischer beeld van hoe Wilgje eruit ziet. Zelfs de eigenaresse viel het op dat jouw Friesje zo op die van haar lijkt haha! Ik vind Camée echt leuk
Hier gaat het ook lekker met Tammetje, van de week was de fotografe geweest en omdat het zulk slecht weer was zijn we maar in de koeienstal gaan shooten. Ben zoooo trots joh!!! Scherm opgezet, was een doek dat wapperde in de wind. Het is best wel een smal pad, dus aan weerskanten allemaal rare dingen staan en koeien die herrie maken. Flitsers (stuk of 5-6) en de fotograaf ging in de bak van de shovel staan. Ik stond met Tamme al in de kleine 'studio' toen de shovel aan kwam rijden en hij bleef gewoon staan Toen ging de fotografe erin en moest hij die bak omhoog doen, ook dat vond hij niet eng en toen viel ook nog de paraplu naar beneden vanuit de bak en hij keek niet op of om!!! Hij was zooo ontzettend stoer Ben echt ongelofelijk trots op hem, zo bomproof issie
Wat een leuk overzicht Posh! Weet nu gelijk waar je naam vandaan komt Heerlijk om zo je dagen te slijten
furioso
Geplaatst: 20-01-14 19:13
Posh Wat een lief hoofd heeft ze en die pony is zo schattig !
Utopia die 2de foto knap beenwerk !
Camée is mooi ze ziet er op deze foto niet zo snel uit hiihih
Ik had jullie rijfoto's/ filmpjes beloofd maar het is niet gelukt sorry !!
Gisteren heb ik les gehad (kan hier niemand meenemen voor foto's en mijn lesgeefster gaat geen foto's nemen als ze lesgeeft ) Vandaag 'moest' ik voor het werk naar Planckendael (dierenpark in België) voor een nieuwe relaunche van het hondenvoer Euro premium en daarbij nog heel het park mogen rondwandelen ^^ en het heeft een ganse dag door geregend dus in de piste rijden was vandaag onmogelijk spijtig genoeg :/
Hopelijk volgende maandag wel rijfoto's want hiervan heb ik er veel te weinig terwijl Fur het nu zo goed doet
Met het rijden zijn we nu héél hard bezig met hem goed over de rug te laten lopen en zijn nek/hals zoveel mogelijk te laten zakken zodat hij niet in een valse knik loopt. Hij doet nu zo hard zijn best en is al zoveel vooruit gegaan tegenover een paar maanden terug
Posh
Geplaatst: 20-01-14 22:47
furioso: Sparky is écht schattig, hij staat hier al wel even maar hij was toen nog niet van mij. Nu ben ik iets meer begaan met hem omdat ik zelf kan bepalen hoe hij verzorgd wordt en echt iedereen wordt verliefd op hem. Op de foto is Camée alweer wat rustiger aan het stappen, heb nog wel een debiele draf foto ergens. Ik zit er schots en scheef op en mevrouw maar gaan met die banaan. Mijn vader maakte de foto's en lachte me gewoon uit.
Leuk dat je weer les hebt gehad en dat je vooruitgang ziet! Ik heb nu alleen 1x per maand rechtricht les en pas in midden maart weer les op de rijvereniging....nog even wachten dus.
Utopia: Haha Posh is inderdaad van ons hondje, t is zeker geen straf om zo je dagen door te brengen. Alleen nu het wat kouder wordt ben ik 's avonds ook wel echt op. Gaaf dat je paardje zo braaf is, mag je zeker trots op zijn! Waar was de shoot voor weet je dat? Als je foto's hebt dan zie ik ze graag, Friesjes trekken nu opeens ook iets meer mijn aandacht
Chimanga: Gefeliciteerd met je diploma! Fijn om dat gezellig en vrolijk af te sluiten Wat zijn je toekomstplannen als ik vragen mag?
Borahlover: Van mij ook succes met je tentamens, komt vast goed als je er de laatste tijd zo druk mee bent geweest.
Moonforever: Gezeur kan ik me best voorstellen, door die laatste berichten op je advertentie enzo.... vervelend kunnen mensen zijn.
Posh, ik was al afgestudeerd Grafisch Vormgever en heb dit nu uitgebreid naar HBO Communicatie. Ik ben nu freelance bezig om voor anderen huisstijlen te ontwerpen en producten op de markt te zetten, maar het liefst ga ik ook weer echt als communicatieadviseur in een grote organisatie aan het werk
Chim weer opgepakt, licht werk gedaan met bijzet, dat ging echt super fijn! Heb besloten om t echt weer helemaal vanaf 0 op te pakken, rechtrichten en spieren opbouwen... Ga les nemen in longeren met dubbele lijnen enz, en ga pas weer te paard als zij en ik goed in ons vel zitten, en ik het nieuwe zadel heb.
Moonforever, wat is er aan de hand dan? (fijn dat t rijden weer beter gaat!)
Geeske, gefeliciteerd met je diploma. Borahlover succes met je tentamens/examens Posh, lekker genieten van je nieuwe aanwinst. Utopia wat heerlijk zo'n paard ik denk dat Boukje wel stil zou staan maar dan van angst en het feit dat ze geen kant op kan. Abukir, andere lekker laten kletsen en je rust nemen. Moonforever: waarom staan je paarden te koop? (mag ook via pb hoor)
Hier weinig nieuws gisteren alleen maar regen dus niet gereden, vanavond maar een nieuwe poging om de paarden beweging te geven.
O dat heb ik helemaal gemist dan! Wat vervelend zeg... Moeten ze allemaal weg? Wel fijn dat je dan nu het probleem gevonden hebt, dat is voor jou fijn, voor het paard fijn en voor de eventuele koper ook heel fijn!
Regen ja? Hier is het echt steeds nog prachtig weer.... gisteren een klein beetje miezer-regen maar verder ook droog... En daar sta je dan in de luxe binnenbak met een paard dat je nog niet mag berijden
Bedankt iedereen voor het succes wensen! Nog 2 te gaan, dus ben nog even bikkelen.
@ My_Chimanga: wat lekker dat je je diploma hebt gehaald! Moet een goed gevoel zijn lijkt mij? Wel balen dat de bespiering wat je had opgebouwd, nu weer helemaal weg is! Maar waar een wil is is een weg, dus komt helemaal goed, toch?
@Utopia: wat een braaf dier heb je toch! Niet alleen braaf, maar ook hartstikke knap. Ben benieuwd naar de uitkomst!
@ moon_forever: Fijn dat je achter het probleem bent gekomen, maar wel rot zeg dat ze te koop staan nu!
Thnx allemaal, zo wordt ik alleen maar steeds trotser haha! De foto's zijn voor een poster van een musical, Benedict als ik het goed heb? Zal zeker het resultaat laten zien als het af is Kan ook wel de vorige foto opzoeken die ze heeft gemaakt..
Haha Friesjes zijn toch wel leuk hè Posh Ik wil nooit meer zonder. Het meest perfecte zou ik er nog een ander paard bij willen, met andere kwaliteiten. Maar sowieso nooit meer zonder een Fries Debiele draffoto ook showen hahaha!
Hier is 't nu ook echt heerlijk volgens mij, windstil en droog Ga zo maar weer eens een buitenritje maken met Tammetje