[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Hosante

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:38

Het lijkt mij heel leuk zo'n clinic, zal eens in mijn agenda kijken.
Ben wel een tijdje bezig geweest met mijn Friesje maar ben toen overgestapt naar werken aan de hand. Haar kont is zo breed dat ik er niet omheen kan met mijn armen.
Maar ik zou het wel weer willen oppakken, de teugels heb ik wel liggen (ergens).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 14:55

Regine -> Hoe lang duurt zo'n clinic?
En hoe gaat dan dan met een jong paard wat erg kijkerig en onwennig is?
Rints is nl nog maar weinig op vreemd terrein geweest, dus ik verwacht zeker wel dat ze zo gaat reageren, logisch ook.
Vandaar mijn opmerking dat ik dan eerst thuis les wil nemen, zodat ik eerst een beetje weet wat de bedoeling is en Rintske het eerst eens op eigen terrein heeft gedaan.

Anouk -> Binnenkort in NH? Hoe laat komen jullie langs? :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:24

Idefix: Mijn dochter gaf gister onze Fries nog welgeteld 1 klavertje 3... Dan hou ik ook mijn hart vast voor die vingertjes hoor! Maar het ging prima (dochter is 4 overigens) en het werd echt met fluwelen lippen uit haar vingers geprutst door die kroelkip van ons.

Ben lekker in Frankrijk geweest. Laatste week aan de Dordogne, heeeeerlijk weer gehad! Volgende week nog een week in Drenthe op de camping bij een boer samen emt mijn ouders. Manlief moet gewoon werken en zo zijn de kids er toch nog een weekje tussenuit. Natuurlijk een boer met melkvee uitgezocht MET pony waar ze op mogen rijden. Dus caps, BPs, rijlaarzen en broeken mee!

Nou heb net een kapotte haak van mijn halstertoue gezaagd (de ring zit er nog aan) en de laatste kapotte onderdelen van de longeerlijn verwijderd (echt bagger slecht spul, kneep het zo door met een tangetje). Dus nu kijken of de kids zin hebben bij de bouwmarkt 2 nieuwe haken en een harpje te kopen. Dan heb ik weer een touw en lijn. Hmmm, koop meteen maar een haak extra om aan de andere kant van de longeerlijn te kunnen doen voor het langelijnen werk/ sleepwerk...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:57

Idefix tuurlijk kan een KWPN'er ook meedoen! Juist leuk veel verschillende rassen. Vorig jaar hadden we oa KWPN'ers, Andaluisers, Lusitano, Lipizzaners, Shetlanders, Fjord, Berber Arabier, NMPRS, en Camarque paarden.
En te groot sja... wat is te groot? (marcel is het jouw foto? ik weet het niet meer sorrie als het zo is en ik je naam er niet bij heb gezet)

Afbeelding

Saida zo'n clinic duurt een uur, je bent met nog 2 andere paarden in de bak en krijgt om beurten individuele aandacht. Paarden hangen zich wel op aan hun kamaraden in de bak en na een paar eerste spatjes valt het denk ik wel mee hoor. Geen van de paarden vorig jaar heeft echt heftig gedaan, terwijl daar ook zoals gezegd onervaren combinaties bij zaten.
Ik weet helaas in jouw regio geen lange teugelaars anders had ik je met liefde tips gegeven.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 15:58

Anouk Hincapie is inderdaad echt een toppaard! Ben echt trots op hem hoe goed het gaat! Fijn dat het zo goed gaat met Des en Sam! Hopen dat het inderdaad zo goed blijft gaan. En inderdaad ze zouden moeten kunnen praten!

Zozo Zilfstar lekker hoor 2 keer op vakantie! Alvast veel plezier volgende week!

Saida geweldig die foto's. Hij is er toch niet in gaan rollen of wel??

Laksmi Ja ik sta inderdaad op een manege met wonderbaarlijk veel merries. Maar daardoor is Hincapie wel gewend aan het zien van merries en doet hij alleen iets (ook niet meer dan hinniken en uithangen) als ze hengstig zijn.
Gelukkig is ze niet bang geworden!

Madelief Stoute Furia! En gefeliciteerd met je theorie!!

Kelly Hincapie is stronteigenwijs maar niet vals. Hij probeert en kwalt tot hij een ons weegt maar nooit om je echt pijn te doen. Ook als hij wegvliegt met rijden is het meer uit joligheid en uitproberen dan om je er echt af te krijgen.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:11

Saida: ja, eindelijk!! Met mijn vriend gaat het weer een stuk beter, hij loopt al weer zonder krukken in ieder geval :) hinkt alleen nog een beetje.. Kroatie moet zo mooi zijn he!? Hier is het nu al een maand steeds boven de 30 :( en deze week boven de 40 :( nouja.. Leuke foto's van je meissie! Mooi gelegen ook daar..

Anouk: ja, het is wel zielig en zonde, arme beestjes.. En dan gelijk hele dagen op het strand werken :s Moet weer denken aan een vriendin van me die hier een jaarling kocht, de verkoper vertelde er heel trots bij dat het beestje al gewend was aan mensen (kinderen in dit geval) op zijn rug en ze dus zo er mee aan de slag zou kunnen... Najaaa... Die zweepslagen worden helaas meestal door de vieze jongens gegeven, en niet aan hen.. Hehe en zo bedekt is het hier allemaal niet hoor, de meeste tunesische meiden lopen ook ongehoofddoekt rond.. Wat dat betreft is het hier allemaal best modern, en van een sigaretje schrikken ze ook niet, dan komen ze gelijk om een vuurtje (en vaak ook een sigaret) vragen ;) Het is echt een rokersland hier.. Hehe en ja hij kan best sullig kijken Flavio, altijd als hij doorheeft dat je een foto maakt komt hij gelijk naar je toe om te snuffelen.. Fijn dat het goed ging met jullie 2 mannetjes samen :)

laulau85: tsja, jongens blijven jongens ;) Hij is ook nog jong toch, jouw Hincapie? Gelukkig is Flavio ook niet zo'n heethoofd.

Mmm ga lekker vanavond een flinke strandrit maken samen met een vriendin van me :) Voor Flavio ook leuk dat hij eens met een ander peerd de deur uit mag :)

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:15

Leuk zeg, zo'n clinic! Ik wil heel graag ooit nog eens met een schrikparcours mee doen met Jeffe, dat lijkt me zó gaaf.. Maar dat lange-lijnenwerk is ook hardstikke leuk, jammer dat al die dingen altijd zo ver weg zijn.. :(

Ik ga morgen op het strand foto's maken met een stalgenootje van me, heb er zó'n zin in.. :+: Eigenlijk moet Jeffe ook mee maar dat kan helaas niet.. |(

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:17

idefix4 schreef:
Fleur ik ben ook zoekende... zullen we samen gaan lessen bij Elise? Lijkt me wel een superervaring...

Pff, het is toch moeilijk hoor, een instructrice vinden := heb nog steeds niks gevonden wat me iets lijkt, ik ben hard heen en weer aan het mailen en overal aan het kijken.. Ik denk dat het toch maar een instructrice wordt die ook op stal bij m'n verzorghaflinger les geeft, dat bevalt me tot nu toe toch het beste.

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:22

Vanaf 395

Jell: Nee, ik vind Nanne ook niet moeilijk te onthouden. Ik ben gewend aan de naam Atlas, maar krijg soms wel scheve gezichten van die echte friezenfokkers. Zo van Atlas? Zijn eerste letter komt niet overeen met zijn geboortejaar en die naam? Tja. Mij maakt het in ieder geval niet meer uit.
Tja, je kunt er maar beter nu achter komen dan later. Wel jammer maar een goede beslissing.
Lekker handig als die lui niet op komen dagen!
Is het karritje nog gelukt met je nichtje? Hier was het bewolkt.

Cyrina: Prachtig paard hoor. Toppie.

Wanda: Fijn dat je schouder beter gaat. En dat het met Jippe goed is gegaan. Kan je dalijk eindelijk lekker gaan genieten van Jippe.

Denise: Was hij over zijn p**p gestruikeld. Haha. Valt ook niet mee zo wijdbeens rennen en nog blijven staan ook.

Michelle: Leuke dag gehad vandaag?

Anouk: Bedankt voor de tip.
Castle Fest is een fantasie feest. De bezoekers zijn tussen de paar dagen oud en zo’n 90 jaar. Iedereen loopt daar zo’n beetje verkleed rond. Er worden liveoptredens van bands gegeven en je kan er leren zwaardvechten, pijl en boog schieten. Echt van alles. Er zijn hele leuke kraampjes waar je spullen kan kopen die je nergens ziet.
En het is op het terein van kasteel Keukenhof.
Tuurlijk kan een pony van 10 dat leren. Atlas leert ook nog steeds kunstjes en die is 22.

Suzan: Balen zeg van je arm, maar ik denk dat het wel te verwachten was.
Leuke foto’s van Goya.

Saida: Western op fries ben ik al een poos gewend. Ik was 1 van de eerste hiermee. Ik heb het spulletje al zo’n jaar of 10.
Het is ook echt een fries. Niet gaan rollen?

Elskevree: Lijkt me ook wel moeilijk om zo’n toppertje weg te doen. Wanneer gaat hij weg? In ieder geval sterkte.

Michelle: Gefeliciteerd met je winst.

Frank: Ah Zaldi, haha. Ik heb je een pb-tje gestuurd en lees nu dit.
Gave foto’s hoor. Jij geniet er ook van zo te zien. Maar ja…….waar is de foto met Anouk????
Die Hispano-Arabe is echt gaaf om te zien.

Kelly: Leuke foto’s.

Laura: Dat de kabouters zich klonen, zou heel goed kunnen. En ze passen zich bij iedere situatie aan. Eigenlijk best knap.

Vrijdag had ik mijn zadel opgehaald bij de zadelmaker en gister hem er toch maar even opgelegt om te kijken.
Wat denk je?
Het zadel ligt nog te wijd van voren, dus ligt bijna op zijn schoft. Toen ik er voorzichtig even op ging zitten vond ik dat het zadel naar links ging. Dus tevreden, zeker niet!!
Vandaag belde ik de winkel op om te vragen hoe we dit gaan oplossen.
Zijn allebei de zadelmakers met vakantie en zijn 17 augustus pas terug.
De zadelmaker moet opnieuw langskomen en de foute punten oplossen.
Ik hoop niet dat het weer zo lang duurd voordat hij komt, net als de afgelopen keer.
Het probleem wat ik nu wel zie is dat het zadel voor mij nu goed ligt, maar als hij hem van voren ophoogt, kiept het zadel weer naar achter en zo aan mijn zadel te zien, kan er niets meer van achteren bij. Heeft iemand hier ervaring mee?

Atlas is nu gelukkig aan het aankomen. Hij weegt nu al weer 447 kilo. Dus we gaan vooruit.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:43

Ilona: Ik eis nu een topic ;)
Laat Chico zich al wat beter vangen uit het weiland?

Kelly: Oh, die buitenrit ziet er super gaaf uit!!!
Hoe gaat het nu trouwens met Taco bij Moravita?

Regine: Ow, gaaf weer een lange teugeldag, vorig jaar kon ik helaas niet komen, maar dit jaar ben ik er graag bij.

Nieuw topic: Mies en ik maken het nieuwe topic en vooralsnog hoeven jullie niks in te leveren ;) Het wordt 1 grote verrassing. Van een aantal hebben we nog niet de geboortedata, maar die ontvangen wel een pb.

Madelief: Gefeliciteerd met je theorie!! Weet je ook al wanneer je af moet rijden?
Tja, Fuur blijft natuurlijk een jong paard.

Saida: Whahha, Rintske lekker aan het modderstampen _O-

Laura: Dit is een HK-topic, kijk maar eens naar de naam ;) Tot 500 dus..

Eline: Kan je niet beter een nieuw zadel kopen?

Heb net weer gewerkt en daarna ben ik nog even naar Iggieman en Dosie geweest.
Bij Lisa hebben ze nu twee hele leuke logeerhonden, dus ben nog even samen met haar dochtertje die gaan uitlaten :D

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:47

Leuk, logeerhonden.. Wij hebben nu 2 logeer grasparkieten en één logeerkonijn staan, die komen hier al jaren, zooo gezellig druk die parkieten! :j

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:55

Eline: Ik denk toch echt dat een nieuw zadel echt uitkomst bied :) . Deze gaat m waarschijnlijk niet worden, helaas zijn niet alle zadels op maat te krijgen.. Zit je bij van Rijs?

Sanne: Nou.... t gaat... Gisteren kon ik hem met behulp van wat brokken wel lokken :D . Als ik op mn hurken ga zitten wordt hij wel nieuwsgierig, en heb je hem binnen 5 min. Maarja, ze doen het nu zo, ze doen het het dicht van de stal, dan het draad open en ze lopen zelf wel naar stal :+ . Dat gaat beter. Hij staat in een ruinengroep nu, dat gaat goed! Alleen stonden een paar dagen de shetlanders (merries) erbij. Tsja, dat wordt hij heel dominant :o . Echt vervelend, maar anderzijds ook niet vreemd, na gedekt te hebben, en nog geen jaar ruin zijn.......... Gelukkig gaan de shets op een eigen stuk. Zodra er geen merries in de buurt zijn als hij bij ruinen staat, gaat het best :D . Leuk logeerhonden!! En zijn jullie al druk bezig met het nieuwe topic? *Leest het al... 1 big surprise... COOL 8-) *

Saida: Kicke foto's! Haha, die Rintske toch... viezerik haha! ;)

Laura: Hihi die Hinvapie, wat een puber kan dat ook zijn he :+ . Maar wel fijn dat hij verder zo braaf is, lekker aan het rijden dus!

Madelief: Stoute fuur :+ . Wat haalt ie eigenlijk voor grappen uit :D ? Wel serieus aan het trainen nu dus... Lekker hoor! :j Nog gefeliciteerd met je theorie!! :D

Fleur: Iemand vinden die bij jou en het paard past kwa instructie is echt moeilijk ja.... I know. Maar les is altijd goed hoor. Iemand ziet v.a. de grond altijd meer! :)

Cyrina: Top dat Cantaor zo goed gaat!! En hij wordt weer papa, gaaf zeg 8-) . Ik wil eigenlijk nog wel eens langs komen bij je! :D

Zooooooooooo, nog maar 100 pagina's en dan is dit topic alweer vol *\o/*

Snowy2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:06

Sanne en Ilona: Mijn zadel is misschien wat ouder, maar weinig gebruikt. En dit was het enige zadel wat bij hem goed lag. Alle merken hebben we geprobeerd, maar ik hoop dat hij er nog wat mee kan. Als het niets wordt, moet het wel. Maar mijn probleem is ook een geldkwestie. De laatste tijd moet ik toch met wat minder geld doen en ben de laatste maanden al veel kwijt geraakt aan dierenartsen, foto's en homeopaat. Dan is ook de vraag hoe lang kunnen we nog met hem rijden. Het zou zonde zijn, als ik nu een nieuw zadel koop en ik kan over een paar maanden niet meer rijden. Wat ook niet fijn zou zijn, is als Atlas dalijk weer aankomt en daar is hij mee bezig, dan zou ik het zadel opnieuw laten vermaken. En wat als het zadel dan wel past. Ik wacht de zadelmaker maar af. Ik mag nu nog 2 weken niet rijden. En als ik dan wel mag beginnen doe ik het toch rustig aan en ga ik wel weer zonder zadel.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:16

Het verstandigst is idd je zadelmaker af te wachten :) . En idd het kost een hoop geld, en hij is toch wat ouder enzo.. Maar ligt je westernzadel dan niet goed? Misschien moet je het voorlopig daarbij houden? Succes iig

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 17:57

Pff jullie hebben er weer wat afgekletst.

Ik zag gave vakantiefoto's, eentje die zich heerlijk aan het uitleven was in de modder en ik geloof paps en mams van Igneo ook nog?!

Ik heb mijn 1e stagedag erop zitten. :)

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:20

Jeeee wat een bijlees-werk zeg, pff ik heb wel hele gave fotos voorbij zien komen van Goya, mijn favo-Friezin ;) en nog een hele bubs :o
Elske die haar prachtige man moet gaan missen.. wat is hij mooi opgedroogd Elske!!
De boefbuien van Fuur hihi en Madelief die heel consequent moet zijn :D

Ik ga nog even verder bijlezen en kijken waar ik nog even op moet reageren, ik ben gister met de Skim naar Texel geweest en heb daar een demo gegeven, het was net droog geworden gelukkig maar op de fotos is te zien dat het nog wat donker was, de Super-Skimmel heeft weer zijn uiterste best gedaan 8-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:48

Snowy, gedoe altijd met zadels he...
Ik heb een Anatomica Orion en daar ben ik echt heel blij mee.
Ligt eigenlijk overal goed op!
Maar ja... als er bij mij ooit een spanjaard komt dan wil ik natuurlijk ook een mooi Vaquera zadel :D

Shanna, hoe was je stage?

Cloris, Piropo :~ He... weer mijn toetsenbord nat :+

Fleur, goede instructie is zeker niet makkelijk te vinden!
Succes met je zoektocht.

Sanne, met Taco gaat alles heel goed :j

Ilona, boefje die Chico _O-

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:48

Stage was leuk :j

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:00

*\o/* Vanmiddag t menritje met ons nichtje kunnen maken.. eindelijk is t er van gekomen :) Was erg geslaagd!

Zo even omkleden en weer naar stal. Mag vanavond een buitenritje met Sypke maken.. kijken hoe dat gaat en klikt.
Vind t wel erg spannend.

Lees later bij :wave:

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:07

Zo ik ga maar eens even bijreageren, heb nu even de tijd en zit nu op een gewone computer dus ik makkelijker reageren als met een minilaptop.

Saida; Wat een leuke foto's van je zwarte parel. Inderdaad maar goed dat je dr nog niet gepoetst had.

idefix; Oee in dr vingertje gebeten dat is niet zo fijn. Heeft ze er veel last van ofniet?
Lekker dat ze samen rustig in de wei staan!!

Zilfstar; Klinkt lekker Frankrijk. Leuk dat jullie nog een weekje naar Drenthe gaan. En erg leuk dat de kids daar nog even kunnen rijden op de pony:)

Lakshmi ; Veel plezier met je strandrit!!

snowy; Jeetje balen zeg dat je zadel niet goed ligt! Hopen dat die nu snel kan komen en het probleem kan oplossen. En wat super goed/fijn dat atlas aankomt!

Cloris; Leuke foto's!

annash; Waar loop je stage?

zoo wel lekker even een weekje vrij zeg. Vandaag in iedergeval het er goed van genomen. Badje neer gezet op het dakterras voor me meisje en zelf lekker liggen zonnen. Wat wil een mens nog meer?
Ze heeft nou echt de periode van niet luisteren haha.
Het is wel een drukje hier, ben natuurlijk op beesten aan het passen van een vriendin maar zijn nog aardig wat dieren. En dan laat je die hond uit, en die gaat dan daarna gezellig even op het dakterras zitten poepen. Daar kan ik zoo kwaad om worden want we lopen onwjs lang met hem.

Fleur_de_Lis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:31

Wauhw, Piropo.. Prachtdier :j :~

@Shanna, ja, wat voor stage doe je? :)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 19:36

Ahhh daar is knappe koning hagelslag weer!! Cloor je plaats veeeel te weingi foto's!!

Ilona; je bent welkom hoor, weet je toch!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:26

Sjee hadden jullie niet wat rustiger aan kunnen doen 4 pagina’s in 1 ½ dag

Shanna – zo is dat bij mij ook goed is goed en dan klaar de volgende keer weer verder maar het moest vast een super gevoel geven

Jellie – ja alles was geslaagd :D
Balen als je wat afspreek en die mensen komen niet opdagen hier irri vindt ik zelf ook

Mies – ik ben die high tea in hendrik ido ambacht gaan doen bij het tuincentrum ben nog voorbij malin der huis gereden.
En super joh weer 2 wpten gaat lekker maak je gelijk de overstap bij 10 of wacht je nog even want als je zo doorgaat ben je er zo natuurlijk
En ook navarra onder het zadel kan niet beter met jou :D

Anouk – ik heb geen vakantie heike heeft vakantie die staat op de wei
En fijn dat sam nu thuis is lekker hoor, en ook gelijk lekker gereden helemaal een lekkere thuiskomer
En ja heike tegen een stootje dat kan die zeker hij is ‘’gelukkig’’ niet zo kleinzinnig en gaat altijd maar door soms werkt dat ook in zijn nadeel

Suus – leuke foto’s van jou en goya

Kelly – ben benieuwd naar de fotosesie en wat een stoere adorno zo met jou mee het bos in *D
En gaaf die foto’s van het buitenrijden leuk hoor zo met zijn alle

Saida – het was idd erug leuk en lekker :9 moet ik ook zeker vaker doen (niet te vaak anders plof ik uit elkaar :P )

Jan – zo graag willen komen maar volgens mij is het een beetje ver uit mijn buurt en om dan alleen te gaan :n maar ik hou het aanbod voor een volgende keer tegoed

Elske – balen dat die weggaat maar gelukkig heb je een troost dat die naar een goed baasje gaat

Martine – ja heike gaat lekker los op de wei dus ben benieuwd als die over 3 ½ week weer terug komt :P

Frank – het ziet er daar idd geweldig uit en wat een mooi paard echt leuk ook die kinder erop ze vinden het ook totaal niet eng en dan jij glundert ook helemaal net als de kinderen ;) we missen alleen anouk maar dat verhaal is al bekend

Iloon – ja heike had er idd zin in maar gelukkig maakte hij het daarna weer helemaal goed,
En jij zo lekker gereden dit weekend super hoor om een paard te hebben waar je zo mee weg rijd echt daar heb je echt profijt van en heel veel geluk mee ik heb echt het tegenovergestelde.
Wanneer wordt die startkaart nou aangevraagd
En chico een ferari wat een compliment ;)

Laura – de foto’s volgen snel, en een fijn weekend met hincapie gehad fijn dat hij alles zo lekker oppakt wordt die alleen maar lekker veelzijdig van :j
Sanne – ja ik ben ook benieuwd naar de foto’s van het showen want op mijn eigen camera staan alleen maar foto’s van gisteren dat ze al rustig stonden dus nog even geduld op actie foto’s
En lekker gegeten dus lekker hoor en johan nu developer knap hoor (maar wat houd het precies in als ik vragen mag :o )
En lekker naar een verjaardag geweest leuk hoor vooral die van kleine kinderen als ze speelgoed krijgen

Madelief – gefeliciteerd met je auto theorie lekker hoor en ja de grapjes van fur de aanhouder wint he,
Maar zo te lezen komt dat helemaal goed

Saida – ik had hem perongeluk klein gezet hij komt zo groter :P
En die foto’s heerlijk om der zo te zien spelen in de bagger ze heeft er duidelijk plezier in

Eline – nee hij was er niet over gestruikeld (zal wat wezen zo groot) maar hij was er gewoon mee aan het spelen voor de merrie’s terwijl dat die toch echt een ruin is :+
En bij welke zadelboer heb je hem weggebracht ?

Cloris – wat een gave plaatjes weer echt heel mooi

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 20:27

Afbeelding
:+:

hier alvast die ene in het groot de rest is aan het uploden :P

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:09

Heey
Sorry dat ik een poosje niet ben geweest ik had het heel erg druk.
Mag ik weer mee praten ?