Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hinkt alleen nog een beetje.. Kroatie moet zo mooi zijn he!? Hier is het nu al een maand steeds boven de 30
en deze week boven de 40
nouja.. Leuke foto's van je meissie! Mooi gelegen ook daar..
Het is echt een rokersland hier.. Hehe en ja hij kan best sullig kijken Flavio, altijd als hij doorheeft dat je een foto maakt komt hij gelijk naar je toe om te snuffelen.. Fijn dat het goed ging met jullie 2 mannetjes samen 
Hij is ook nog jong toch, jouw Hincapie? Gelukkig is Flavio ook niet zo'n heethoofd.
Voor Flavio ook leuk dat hij eens met een ander peerd de deur uit mag

Eigenlijk moet Jeffe ook mee maar dat kan helaas niet..
idefix4 schreef:Fleur ik ben ook zoekende... zullen we samen gaan lessen bij Elise? Lijkt me wel een superervaring...
heb nog steeds niks gevonden wat me iets lijkt, ik ben hard heen en weer aan het mailen en overal aan het kijken.. Ik denk dat het toch maar een instructrice wordt die ook op stal bij m'n verzorghaflinger les geeft, dat bevalt me tot nu toe toch het beste. 
Het wordt 1 grote verrassing. Van een aantal hebben we nog niet de geboortedata, maar die ontvangen wel een pb.
Tot 500 dus..
. Deze gaat m waarschijnlijk niet worden, helaas zijn niet alle zadels op maat te krijgen.. Zit je bij van Rijs?
. Als ik op mn hurken ga zitten wordt hij wel nieuwsgierig, en heb je hem binnen 5 min. Maarja, ze doen het nu zo, ze doen het het dicht van de stal, dan het draad open en ze lopen zelf wel naar stal
. Dat gaat beter. Hij staat in een ruinengroep nu, dat gaat goed! Alleen stonden een paar dagen de shetlanders (merries) erbij. Tsja, dat wordt hij heel dominant
. Echt vervelend, maar anderzijds ook niet vreemd, na gedekt te hebben, en nog geen jaar ruin zijn.......... Gelukkig gaan de shets op een eigen stuk. Zodra er geen merries in de buurt zijn als hij bij ruinen staat, gaat het best
. Leuk logeerhonden!! En zijn jullie al druk bezig met het nieuwe topic? *Leest het al... 1 big surprise... COOL
*
. Maar wel fijn dat hij verder zo braaf is, lekker aan het rijden dus!
. Wat haalt ie eigenlijk voor grappen uit
? Wel serieus aan het trainen nu dus... Lekker hoor!
Nog gefeliciteerd met je theorie!! 
. Ik wil eigenlijk nog wel eens langs komen bij je! 
. En idd het kost een hoop geld, en hij is toch wat ouder enzo.. Maar ligt je westernzadel dan niet goed? Misschien moet je het voorlopig daarbij houden? Succes iig
en nog een hele bubs

He... weer mijn toetsenbord nat 

Vanmiddag t menritje met ons nichtje kunnen maken.. eindelijk is t er van gekomen
Was erg geslaagd!

moet ik ook zeker vaker doen (niet te vaak anders plof ik uit elkaar
)
maar ik hou het aanbod voor een volgende keer tegoed
we missen alleen anouk maar dat verhaal is al bekend

)