[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:02

hijs idd gaaf Kwijl

zware bevalling joh! Bloos!
nu lekker genieten van jullie kleine man! Lachen

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:05

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:21

Het is idd Denodado, een Grelo zoon. Super paard!

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 17:31

Heidi en Marcel gefeliciteerd met jullie mooie zoon.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:10

Cyrina schreef:
Het is idd Denodado, een Grelo zoon. Super paard!

Volgens mij heb jij wel wat met Grelozonen Clown Haha! Denodado is inderdaad een heel gaaf paard. Ik vind Annet en hem ook een superleuke combinatie. Dat vind ik overigens ook van Wenche met Beloki.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 18:16

Ilona: Balen dat Chico nog niet mee mag morgen. Ik hoop dat je hem voor het weekend weer op stal hebt.

Peet: Succes vanavond.

Vanavond heb ik een clinic (alweer) van Hergen van Hall. Hij heeft vroeger in het Noorden op andalusiers gereden in de dressuur. Ik had me opgegeven met Halley, alleen in verband met het zadelprobleem neem ik nu Otto mee. Aan de ene kant jammer aan de andere kant wel weer goed. Ik doe op 6 januari nl. met Otto mee aan indoor Veendam en wil hem zoveel mogelijk meenemen. Helaas, voor die datum geen wedstrijden meer.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:07

Hihi, ik denk het ook, want ik vindt Beloki ook al zo ontzettend leuk!

Succes vanavond!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:28

Marcel: Wat leuk zo'n foto verslag ik wens jullie het allerbeste met jullie zoon

Ilona: Hoop echt voor je dat hij dan vrijdag wel mee naar huis kan en dat hij snel vooruit gaat

Had vanmiddag eindelijk een beetje tijd over om een paar foto's te maken, wou nog een foto maken waar je goed z'n hoofd zag om z'n hoofstel te showen, maar helaas is me zusje niet zo goed met camera's. Ook zou ik nog een foto plaatsen van z'n nieuwe borsttuig, maar zoals ik al zei me zusje kan neit echt geweldig foto's maken.
Hier even 3 foto's dier het best zijn gelukt van ze allemaal hahahaha.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 21:47

Ilona -> Logisch dat ie wat is afgevallen, maar dat komt weer helemaal goed, hoor!
Met een week zie je er niets meer van.
Gelukkig geen virus (meer) en hopelijk vrijdag weer mee naar huis!

Natalia -> Jammer van de wazige foto's, ze geven niet echt een duidelijk beeld nu.......

Vanmiddag lekker op m'n meissie gehobbeld en geoefend op het terugnemen met zit.
Dat ging op een gegeven moment weer heel goed tot ik weer iets meer ging vragen, toen liep ze er weer doorheen en moest ik toch telkens weer een ophouding geven.
We gaan gewoon nog even zo door, het kwartje gaat gerust wel een keer vallen. Knipoog

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:22

Jullie gaan snel!! In paar dagen tijd alweer bijna 10 pagina's erbij Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb in ieder geval ook wat voor jullie om te kijken: Haha!
[RIJ-ITP] Furia (stoere PRE) door Sanne Heesterbeek!
Sanne bedankt he voor de foto's!!!

Vandaag zou ik lekker gaan buitenrijden met mijn buitenrij-dinnetje, maar we hadden niet echt zin in dat hele end weer stappen en dan maar ff te kunnen draven/galopperen in de duinen, om vervolgens weer hetzelfde end terug te stappen.
Dus, gingen we naar de Drafbaan die redelijk in de buurt ligt. Daar lekker voluit gegaan maar ook dressuurmatig wat getraind, beetje zigzagwijken enzo heerlijk de ruimte daar Haha!
Furia vond het super spannend en echt heerlijk!!! Even helemaal los gegaan.
Volgende week maandag naar het strand, komt Paoline weer foto's maken Ja

Borderjay: Bedankt! Confronterend idd soms, die filmpjes Ja Maar goed, je leert er wel van Pling
Leuke foto van Moreno&jou, oranje staat hem goed!
Die hoef ziet er wel echt nog heel naar uit, veel dieper hoewel die scheur er wel aan het uitgroeien is..
Maar kan me voorstellen dat ze daar goed kreupel van loopt..
WestBest: Thnx! Succes met de verkoop van je paard Ja
KG_Images: Zooo, Sienna is veranderd zeg, super!! Heb even een reactie geplaatst Ja
Lindy: Zo leuk al die baby's Haha! Hoe bevalt het moederschap?
Iloontje: Thnx Pling Denk veel aan jou en Chico hoor, hoop dat je hem snel mag meenemen!! Ach gut
Heikedenis: Dankje Ja
Ellis: Stoer he! Jouw spookje ziet er ook helemaal top uit, lekker aan het mennen!
Die foto onder het solarium vind ik errug leuk Lovers
evdpanne: Grappig dat zo'n ouwetje (atlas is ouder toch?) zo hyper kan zijn Haha!
Sanne: aah wat lekker dat je zo super op Vaidosa hebt gereden!! De bak was gister fijn te rijden Ja
Spannend over anderhalve week verhuizen! Ahh lustte Igneo de mandarijn niet? Dan moe tje hem maar ff langs Furia komen brengen Haha!
Wat een wintervachtje he, soo sweet Lovers Succes met het autorijden, lijkt me heerlijk als je dat rijbewijs eenmaal hebt, zoveel vrijheid...
Michelle: Dat klinkt naar Hopen dat t allemaal niet zo ernstig is...
Zoe_Iris: Thnx! Lekker bezig met Luitje dus Ja
Mies: Hahaha, lekker penny toch, heerlijk Haha! En wanneer zie je Felix nu weer?
Lekker een binnenbak, jaloers hoor Tong uitsteken
Lisenka: Aaah heerlijk Halley weer te zien, lekker ding!! Leuke foto ook van Hal, jij iloon&Sanne Ja
Ben nog met de "bijrijders" bezig, had vd week de laatste "kandidaat" aan de lijn waar ik erg enthousiast over ben en die komt waarschijnlijk zaterdags langs tenzij er iets tussenkomt..
Ben erg benieuwd of zij & Furia klikken dan hak ik meteen de knoop door Ja
Spannend met jullie nieuwe merrie, maar ze went vast snel Ja
Banjer Bloos! Wat is hij gegroeid!!! Zo zeg, dat gaat altijd snel he... Ik wil eigenlijk weer es bij jullie langskomen, zo jammer dat jullie zo ver weg zijn...
Lobke: Lekker dat je zo lekker bezig bent met die 2 kanjers!!
Cyrina: Ooei, wat balen van je zadel Nagelbijten / Gniffelen Leuk les van Chawwa zeg! Kan je weer lekekr meenemen in je training Ja
Frank: Aaah arme Des, ik zou ook verontwaardigd zijn hoor Haha!
Heikedenise: Arme Heike dat ie t koud had, nu lekker een extra dekentje erbij!
Heidi&Marcel: Super gefeliciteerd met jullie knappe ventje!! En super leuk fotoverslag Ja
Peet: Sterkte he Ach gut
Saida: Een zwarte Anda met bles en roze snuitje, dat klinkt echt als een Black Beauty Haha! Kan me voorstellen dat je die zo wilde meenemen!
mienetje: Coole foto Haha!
Natalia: Ziet er stoer uit hoor!

... wow ik lees mn bericht terug, wat een hoop jaknikkende poppetjes haha! Sorry voor de smiley-OD zal er de volgende keer weer op letten!

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:48

zasread schreef:
Peet, ik heb mijn rijbewijs nog niet hoor Nagelbijten / Gniffelen

Gedsie, ook nog last van je kaak Ach gut het zit echt niet mee he!

oh dan moet ik denk ik ook nog naar de brillendokter toe Tong uitsteken

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:56

goh heidi en marcello, een hele opgaaf die bevalling. neem je rust in de komende weken zeker!
sanne: moeten we bordjes op gaan hangen bij je in de buurt?
ilona: niet teveel haast maken met chico naar huis halen. hij staat daar op een goed adres en ze kunnen beter precies weten wat er mankeert.
peet: nou nog verstandskiezen? ik dacht dat die dingen uiterlijk in je 20-er leeftijd tevoorschijn zouden komen en er dan uitgehaald worden. zelf had ik alleen de bovenste 2. meer verstand had ik niet hihi
madelief: wat is fuur breed geworden zeg!! je schrijft over het schuiven van de pad en zadel, maar heeft het misschien ook met het breder worden van fuur te maken?
natalia: jammer van het verkeerd scherpstellen. mooi dekje, waar heb je dat vandaan? zie ik het goed dat je witte laarzen draagt?
idd een mooie schimmel van Grelo.
als het zo doorgaat hier (4 pag. per dag), zijn we over 25 dagen al toe aan een nieuw topic.... iedereen z'n dingetjes al ingeleverd bij de dames?

tsjillert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:57

he weten jullie waarom ik geen foto s kan zien
en frank verstand heb ik nooit gehad hahaahhah

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 22:59

iets in de internetopties veranderen? in de menubalk bij extra. dan internetopties aanklikken en vervolgens kijken op tabblad geavanceerd. daar moet een vinkje staan bij afbeeldingen weergeven.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:16

Frankiej: dankje wel Lachen ik heb het dekje bij http://www.animoruitersport.nl besteld. ja me laarzen zijn inderdaad wit ja, eigenlijk meer zilver met swarovski stenen erin Haha! vond ze zoooo gaaf. het zijn deze op de foto hieronderm naar op mijn foto lijken ze inderdaad wit ja.
Afbeelding

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 09:03

Mooie foto's Madelief ziet er goed uit allemaal
En Natalia, wat een mooie laarzen zeg.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 09:20

Sanne: Ik zie het hem al helemaal doen, die blik die die af en toe op foto's heeft! Lekker monstertje Tong uitsteken Kijk maar uit dat johan niet jaloers wordt met al dat gezoen! Al kijkt hij nog wel vrolijk Knipoog
Igneo is sexy!!! Die vrouwen hebben wat te verduren met hem! op die eerste schattig foto is hij echt geweldig!
Zal wel makkelijk zijn als je straks je rijbewijs hebt! Kun je er nog makkelijker heen Knipoog Ik vond het eerst ook eng maar gaat vanzelf!

jolijn: Je had nou toch een goed zadel?

mientje: Hij is 16 oktober aangevraagd en als het goed is zou hij morgen binnen zijn...dus 2 maanden, valt op zich nog wel mee..
2 jaar voor een bak? Is hij is afgekeurd dan? De termijn is 16 weken dacht ik... De bak wordt een uitbreiding van de stal, de bak zelf wordt 20x40 met daarnaast nog een gangpad van 5 meter. Ik ben wel van plan om als het droog is gewoon lekker de deuren open te zetten...rij al bijna 4 jaar alleen maar buiten dus is nogal een verschil Knipoog Maar zal ontzettend blij zijn als die er is, zit nu beetje vast in training, terwijl paard en ik wel willen!
Naja opzich niet verkeerd zo toch? Als het droog blijft? Wel lekker frisse lucht! Tsjah das ook een manier van springen!

heidi en marcel: gefeliciteerd! Wanneer mag hij mee naar huis?

peet: Hopelijk kom je snel door de moeilijke periode en kun je alles weer op de rails krijgen! Sterkte!

ilona: Gelkkig gaat het goed met hem! mocht hij morgen nou mee?

nathalia: voor zover het te zien is mooi tuig!

madelief: Zou je furia niet inschrijven bij een modellen bureau? Tong uitsteken Als het goed is komt felix 2e kerstdag hierheen, hij moest toestemming krijgen van zn werk om te reizen met zn been....

Bijna vakantie!!! Alleen wel 2 deadlines waarbij ik iets moet inleveren... maargoed geen school!!! Heb zo'n zin in 11 januari, eerste lange teugel les! Gister shannon even aan de dubbele longe gehad en dan ook rechte stukken stappen..ze ging zelf lekker zakken! Knap paard!

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 10:30

Natalia; wat is hij toch mooi! En schitterend tuig en laarzen, wat een plaatjes zeg!

Alleen waarom de keus voor een Alta Escuela zadel en borsttuig en een Doma Vaquera feria hoofdstel?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:01

Ik ga ook maar weer eens bijreageren Tong uitsteken.

Allereerst: Heide en Marcel, gefeliciteerd met Jesse!!
Westbest: Ik zat net al te kijken op [EA-TK] Lachen en dacht al volgens mij komt zij ook langs in dit topic Tong uitsteken. Helaas moet ik nog even doorsparen voorlopig Tong uitsteken.
Naatjuh: Heel mooi tuig en hoofdstel Lachen.
Madelief: Leuke foto's Lachen, ziet er goed uit hoor!

Was ik bijna klaar met bijreageren, valt mijn laptop uit Tong uitsteken. Ik heb een beetje een snoeren probleem hier... Die van de nieuwe laptop is kapot. De nieuwe van mijn oude laptop deed het een tijdje wel, maar nu dus niet.... Nu maar het oude snoer van mijn laptop erin gedaan en nu gaat het wel weer... Snel maar een nieuw snoer halen, maar die zijn zo duur...

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:13

heeft er niemand fotos gemaakt afgelopen zondag trouwens?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 12:46

Madelief => ja heb er nu lekker een extra dekentje bij gedaan

Ilona => hopelijk mag die voor het weekend mee naar huis

Saida => super dat je lekker heb gereden en tuurlijk valt dit kwartje ook wel alleen sommige kwartjes vallen wat langzamer

Naatjuh => wat een gave laarzen alleen jammer dat de foto's zo wazig zijn

Mies => lekker hoor aan de dubbele longeerlijn ik zit er altijd zo mee te klooien en dan raak ik zelf in de war hahah

Lisenka => en hoe is je clinic gegaan met otto

nou

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 14:37

Der ging net iets verkeer maar toch staan al mijn reactie's ernog blij toe.

nou ik heb eindelijk de stap gezet 11 januari is onze eerst B wedstrijd in Ridderkerk ben benieuwd hoe we het er van af brengen nu de laatste paar weken maar even extra hard trainen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 15:08

Ja, het zadel lag bij haar niet helemaal goed, maar ze laat hem aanpassen... Dus ik ben weer terug in het zwart Verdrietig
Helaas!

Mooie schimmel Lachen

Ik vindt die laarzen echt verschrikkelijk Bloos

zasread

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 15:10

Westbest: Jammer dat je Oeste moet verkopen! Hopelijk vind je een passend baasje!

Lisenka: Hoe ging de clinic met Otto?

Nathalia: Dat borsttuig staat heel stoer!!

Madelief: Wat gaaf dat je op de drafbaan bent geweest met Fuur! Gelukkig is de bak weer goed en kunnen jullie weer verder trainen!
Moeten jullie rond oud en nieuw toch maar even een uurtje langskomen om mijn stoere vent te komen bewonderen Knipoog
Enneh, al een bijrijder gevonden? En werk?

Frank: Wat voor bordjes Knipoog Tong uitsteken Ik denk dat ik straks de sterren van de hemel rijd Nagelbijten / Gniffelen

Michelle: Als ik eenmaal mijn rijbewijs heb staat Igneo hier 5 minuten fietsen vandaan Nagelbijten / Gniffelen
En het blijft zo'n onwijs knap en lief paard Lovers Ik zou nooit meer een andere willen Tong uitsteken
Oeh leuk lange teugelen met Shannon! Ik ben benieuwd hoe ze dat gaat doen Ja

Cloris: Ik heb foto's gemaakt, maar ook tijdgebrek Nagelbijten / Gniffelen

Denise: Oeh spannend zo'n eerste wedstrijd!

Goed dat Frank het nog even zei! Dames leveren jullie allen nog even foto's in als jullie dit niet gedaan hebben!! Want volgens mij hebben we er nog niet erg veel ontvangen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 15:11

Eh, wat moesten we insturen precies? Bloos

Ik zit er nog niet vanaf het begin bij Nagelbijten / Gniffelen