zware bevalling joh!

nu lekker genieten van jullie kleine man!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cyrina schreef:Het is idd Denodado, een Grelo zoon. Super paard!
Denodado is inderdaad een heel gaaf paard. Ik vind Annet en hem ook een superleuke combinatie. Dat vind ik overigens ook van Wenche met Beloki. 

Maar goed, je leert er wel van 

Hoe bevalt het moederschap?
Denk veel aan jou en Chico hoor, hoop dat je hem snel mag meenemen!! 

Succes met het autorijden, lijkt me heerlijk als je dat rijbewijs eenmaal hebt, zoveel vrijheid...
Hopen dat t allemaal niet zo ernstig is...
En wanneer zie je Felix nu weer?

Wat is hij gegroeid!!! Zo zeg, dat gaat altijd snel he... Ik wil eigenlijk weer es bij jullie langskomen, zo jammer dat jullie zo ver weg zijn...
Leuk les van Chawwa zeg! Kan je weer lekekr meenemen in je training 

Kan me voorstellen dat je die zo wilde meenemen!
zasread schreef:Peet, ik heb mijn rijbewijs nog niet hoor
Gedsie, ook nog last van je kaakhet zit echt niet mee he!

ik heb het dekje bij http://www.animoruitersport.nl besteld. ja me laarzen zijn inderdaad wit ja, eigenlijk meer zilver met swarovski stenen erin
vond ze zoooo gaaf. het zijn deze op de foto hieronderm naar op mijn foto lijken ze inderdaad wit ja.
Kijk maar uit dat johan niet jaloers wordt met al dat gezoen! Al kijkt hij nog wel vrolijk 
Ik vond het eerst ook eng maar gaat vanzelf!
Maar zal ontzettend blij zijn als die er is, zit nu beetje vast in training, terwijl paard en ik wel willen!
Als het goed is komt felix 2e kerstdag hierheen, hij moest toestemming krijgen van zn werk om te reizen met zn been....
.
en dacht al volgens mij komt zij ook langs in dit topic
. Helaas moet ik nog even doorsparen voorlopig
.
.
, ziet er goed uit hoor!
. Ik heb een beetje een snoeren probleem hier... Die van de nieuwe laptop is kapot. De nieuwe van mijn oude laptop deed het een tijdje wel, maar nu dus niet.... Nu maar het oude snoer van mijn laptop erin gedaan en nu gaat het wel weer... Snel maar een nieuw snoer halen, maar die zijn zo duur... 

Ik denk dat ik straks de sterren van de hemel rijd 
Ik zou nooit meer een andere willen