[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cloris

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 13:41

Essssss schreef:
Ze moest gesteriliseert worden, en pups verwijderd worden ( Die ze bijnaderinzien toch niet had ). Klinkt makkelijk, maar dat is 't niet. Spanjaarden zijn niet zo bekend met grote rassen zoals dikke walrus Faya. Daarbij heeft ze een maagtorsie gehad ( Kunnen grote honden krijgen, zelden, dan draait de maag om, je moet er dan snel bij zijn, Faya kreeg het op jonge leeftijd, niemand dacht dat ze het zou overleven, ze d.a noemde haar een wonder omdat ze heeft gevochten voor haar leven en het heeft overleefd ) dus is haar maag aan haar lies vastgemaakt, en de dierenkliniek zag er nieeeeeeeet uit! Dus ik was best bang, maar ze heeft net gelopen en gedronken Haha!!!!!

Ja wat een torsie is weet ik, heb zelf grote honden Knipoog nou gelukkig is het weer okej nu Knipoog

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 13:42

Petra -> Wat een lieffie! Ik hoop dat ze snel vriendjes worden!

Zo, ff een bakkie doen en dan naar de meiden!
Lekker een dagje tutten, en we zien wel wat we gaan doen.
Hangt er ook vanaf hoe druk het is op de manege.
Buitenrit ga ik niet riskeren met al dat vuurwerk......

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 17:43

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 18:07

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 19:07

peetisgreat: Oooh wat een schatje Haha! Goed dat je toch weer een vriendje voor hem koopt! Voelt hij zich al wat vrolijker?

Nou ben vandaag wezen kijken bij de concour in Zuidbroek, mijn zwager moest springen en raad is hij haalde de barrage ( helaas 1 balkje), en dat terwijl dit zijn 2de wedstrijd is! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 22:55

nou meiden die twee zijn al verkocht aan elkaar ze liggen lief bij elkaar
en eten samen van een stukje groenten celine heeft haar omgedoopt tot pluis

Afbeelding
de eerste keer dat ze elkaar zien
Afbeelding
gelijk lief bij elkaar
Afbeelding
en pluis haar lieve koppie

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:01

Awww peet wat een schatje joh! Echt erg dat je andere knaafje tijdens je vakantie slecht verzorgd is Verdrietig maar hopelijk verzacht Pluis het leed een beetje!

Verder allemaal weer leuke foto's gezien en ik moest stiekum wel een beetje lachen om de kameel in de bak van de pensionstal van Saida Haha!

Verder zwaai ik even naar iedereen Doei! ik lees wel mee, maar zoals gewoonlijk erg druk. Met Luna gaat het inmiddels wel een stuk beter, deze week nog een laatste urinecontrole maar de vorige keer was het al bijna okej.

Suevo is inmiddels geschoren en was lekker fris Haha! En ik heb een heleboel nieuwe foto's op mn hyves gezet, waardonder die van de strandrit, dus als jullie zin hebben moet je maar even kijken op http://malinv.hyves.nl/index.php?l3=ph Knipoog In elke map staan nieuwe foto's behalve die van de puppies!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:14

aaa wat een leuke cavia's peet superrr Knipoog
wat is pluis een schatje Lachen

wil iemand fototjes zien van mijn aller eerste eurostar aankoop zien Tong uitsteken op janske

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 23:41

ja foto`ssssssssssssssss plaats ze maar meid leuk

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:16

@ Cloris: Oh haha, oke Haha!.

@ spokie: Ga zo kijken!

@ Mossel: Ga ook zo in jou topic kijken!

@ Kim: Gefeliciteert met je wedstrijd, leuk!

@ Petra: Ah, wat een schatje, zijn naam past precies bij 'm, lekker pluizig.

@ Dinkeygirl: Leuk, gelukkig gaat alles goed, zo even bij je Hyves kijken!

@ Fanny: Tuurlijk, leuk Haha!.

Rijden op Fuego ging niet echt leuk, ik was echt chaggerijnig geworden ervan, maar gelukkig werd ik weer opgevrolijkt door een Engelse die voor de 2de keer zei dat het een Extremly beautifull horse was, en dat ze helemaal gek van hem was, en of ze hem mocht aaien, haha, dat vrolijkt me dan wel weer op en maakt me weer trots op Fuegootje, hij was een beetje sloom vandaag, voor het eerst in tijden, zeker omdat hij gister weer lekker in de padock een hele dag stond! Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 00:23

ach es mss is hij blij dat het jaar bijna om is hihihi en een beetje moe van het w8 voor het nieuwe jaar

ben wel een beetje jaloers op je, mijn ouders zitten nu in benidorm vlak bij je he ????zijn net aangekomen en blijven een paar maanden van de zon genieten is het nu mooi weer bij je?

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 01:35

okee komen ze mijn foto's momentje Tong uitsteken

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 01:39

Afbeelding

Afbeelding

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:01

Hey mensen ik meld me ook weer is was op vakantie enzo! wie woont er vlak bij utrecht?

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 10:49

flamon schreef:
Afbeelding

Afbeelding

zo dan dat ziet er gaaf uit en mooi paardje heb je toch

en vlak bij utrecht een uur is het zeker voor mij rijden heb je anders oliebollen over hihihihi

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:00

Nee ik zoek een mooie paardje (liefst barroke) om op de foto te mogen zetten gratis tenzij het veel reizen voor me is dan vraag ik reikosten ervoor ik woon in loosdrecht na bij hilversum maar zij even utrecht want dat is beetje bekender..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:06

ik heb hier wel een friesje staan Nagelbijten / Gniffelen maar denk dat het een beetje ver voor je is

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:19

Essssss: Helaas heb ik niet gereden Bloos Dit was de vriend van zus! Haha!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:23

Woon in friesland, wel heel eind weg voor je Knipoog
Mooie fotos voorbij zien komen.
Peet, wat naar zeg van je caaf! Gelukkig weer een leuk maatje erbij. Hou je ze nu wel thuis?
Van de week super gereden, ging echt lekker, lang geleden. Verder even iemand geholpen met haar pony, 3.5 jarige pony, beleerd door een verkeerd iemand (in mijn ogen), pony heeft nu drukplekken en bokt en stijgert onder de man. Zaterdag erop gesprongen, eerst wat longeren enzo, maar zadel zit echt wiebelig, dus niet echt zeker van je zaak.. binenkort maar weer ffies heen

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 12:55

ik woon in brabant
denk best wel ver Tong uitsteken
maar van mij mag je natuurlijk komen Tong uitsteken
hahah

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 13:32

Spokie -> Leuke foto's! De lol straalt er vanaf!

Margot -> Leuke foto's!

Petra -> Super dat het zo goed gaat!

Malin -> Ja lach jij maar! Knipoog Je staat echt wel ff raar te kijken als er in ene een kameel in de bak rondloopt! Haha!
Een kennisje wist van niets en liep met haar pony naar de bakdeur toe, dat is bij ons in een soort van halletje.
Haar pony raakte zo in paniek van de kameel dat zij zich probeerde om te draaien, ging stijgeren, onderuit ging enz.
Ze rende keihard weg de achterste stallengang in en raakte weer in paniek toen ze er langs wilde lopen om met haar pony weer naar buiten te gaan.
Haar pony heeft nu verschillende schaafwonden opgelopen op haar hoofd, maar is gelukkig verder ongedeerd.

Fanny -> Tuurlijk zien we graag foto's van je mooie Janske met de nieuwe outfit!
Mooie pad! Deze had ik ook gezien op de site van Ooteman.
Maar toen ik ging kijken zag ik een andere, die ik nog mooier vond.
Ik heb nu hetzelfde pad, ook van Eurostar, deze!
Afbeelding

STS_Angels -> Echt heel erg jammer dat je niet echt in de buurt woont! Huilen
Het lijkt me zo leuk om eens een fotoreportage te laten maken van Grytsje!

Ik heb gistermiddag zo heerlijk gereden! Ik geniet er nu nog van! Go jij! Go jij!
Het was zalig weer dus natuurlijk zijn we de buitenbak ingegaan.
Ik heb eerst heel lang met haar gestapt tot ze ontspannen was, daarna met lekker met veel voltes van 10-15 meter en slangevoltes gestapt.
Daarna gedraafd tot ze lekker ontspannen liep en toen ook voltes van 15 meter gedaan, slangevoltes en wat stukjes 'wijken' voor zover ze dat al kan.
Ze was heerlijk ontspannen en los!
Daarna heeft iemand anders nog met haar gegaloppeerd voor mij.
Ik vind het best moeilijk omdat mijn houding niet echt goed is en ik daar heel erg op moet letten, maar haar ook nog heel erg moet corrigeren, dus dat gaat dat meisje voor me doen. Clown
Vanmiddag zal ik nog even bij haar kijken, nog even afwachten wat we kunnen doen, en anders wordt het lekker tutten en knuffelen en misschien wat aan de hand wandelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 13:56

Aloha!

Meld me ook weer even. Vakantie was super. Wat last van een tropische storm voor de kust gehad de eerste twee dagen, maar daarna echt super weer gehad!

Ook nog een paar keer paardgereden zelfs! Paarden zijn niet te vergelijken met die we hier hebben en spullen allemaal oud, maar het was wel leuk. Lekker door het bos, door dorpjes en over het strand gereden.

Iedereen fijne dagen gehad? Heb een poging gedaan om bij te lezen, maar het waren zoveel pagina's dat ik na 2 pagina's alweer ben afgehaakt... Sorry! Knipoog

Fanny Je dekje is errug mooi! En die van jou ook Saida! Ben ook wel fan van die Eurostar dekjes. Heb er zelf ook één, maar ze kosten nogal wat hè... Vork

Oeeehhh Malin foto's!!! Ben benieuwd, ga zo gelijk even kijken!! Pling

Gisteren voor het eerst met die wilde hengst van me en twee stalgenoten + paarden wezen wandelen. Hij was zo braaf! We zijn echt ruim een uur tot anderhalfuur weggeweest. Gewoon freestyle halstertje om en meneer bleef heel braaf bij me. Op het ruiterpad door het bos werd hij een beetje baldadig en ging een keer de lucht in, maar hij was verder veel te druk met spoorzoeken. Hup neus naar de grond en gaan met die banaan, hahaha. Hij zal wel leuk gedroomd hebben met al die nieuwe indrukken. Er liep ook een merrie mee en die vond hij niet eens interessant.

Nou iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!! Vork Hyper!

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 14:07

_Saida_ : Lekker gevoel als het zo goed is gegaan hé! Haha! en je pad is ook helemaal toppie hoor!

Nou eergisteren heb ik ook even weer gereden! 'ben het helemaal vergeten te vertellen Bloos '
Maar Freek had al gemend en had ontzettend goed zijn best gedaan dus dacht ga hem even lekker poetsen en dan ga ik weer naar huis.. Toen kwam de eigenaar naar me toe en zei anders pak je dat paardje even (had al 3week stil gestaan) dus zo gezegt zo gedaan, Ik op de grote fries (3jaar) rijden en dacht eerst van nou dat word rodeo! Maar nee hoor hij was zo ontzettend braaf en heb heerlijk gereden! Alleen de stelling en alles kon die nog niet helemaal dus dat hebben we flink geoefend Haha!
Later helemaal bezweet maar voldaan! 'daarbij moet ik wel zeggen dat je wel meer waardering krijgt voor wat Freek al kan Bloos Haha! '

En allemaal een fijne jaarwisseling toegewenst!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:51

_STS_Angels_ schreef:
Nee ik zoek een mooie paardje (liefst barroke) om op de foto te mogen zetten gratis tenzij het veel reizen voor me is dan vraag ik reikosten ervoor ik woon in loosdrecht na bij hilversum maar zij even utrecht want dat is beetje bekender..

deze kanjer mag je ook op de foto zetten hoor Afbeelding
maar is niet echt naast de deur Knipoog

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 16:54

[quote="soeske"]Woon in friesland, wel heel eind weg voor je Knipoog
Mooie fotos voorbij zien komen.
Peet, wat naar zeg van je caaf! Gelukkig weer een leuk maatje erbij. Hou je ze nu wel thuis?

ja nu blijvenm ze thuis en voor de vakantie zoek ik een ander goed adres
daarvoor stonden ze ook op stal omdat wij op vakantie waren
Huilenmis die kleine bekkie nog steeds hoor Huilen
het gaat echt wel doeg met die twee pluis en muis, ze liggen lekekr tegen elkaar aan en voor vannacht heb ik de radio al aan zodat ze iets minder horen en de ramen allemaal dicht Knipoog

voor allemaal een fijne jaarwisseling