Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en hoe de scooter er aan toe is weet ik niet .... Die is door omstanders bij iemand op het pad gezet en kreeg achteraf van iemand wel een spiegel mee naar huis
.
en daar kan ik echt om janken .

Toen ik Tamme kreeg heb ik dat er heel snel ingeramd
fybro doet meer zeer en dat is elke dag
.
LiesbethDW schreef:keona schreef:dat figo dat nu pas doet,wij hebben al lang dat draakje.zit dus in de familie
Hij heeft zijn achterstand dus ruimschoots goed gemaakt
Het begrip 'persoonlijke ruimte' vindt hij bijvoorbeeld onzin.
Mijn topic staat zelfs in uitgelicht!! 

keona schreef:LiesbethDW schreef:keona schreef:dat figo dat nu pas doet,wij hebben al lang dat draakje.zit dus in de familie
Hij heeft zijn achterstand dus ruimschoots goed gemaakt
Het begrip 'persoonlijke ruimte' vindt hij bijvoorbeeld onzin.
ik vind dit zo grappig om te lezen,want onze is precies het zelfde alleen heeft zei het altijd gedaan en begint figo nu pas(hij voelt zich dus goed).![]()
jou figo was hengst,maar onze is een merrie die zich voor doet als hengst.ik heb gehoord van bekende dat de moeder ook zo was.
ik heb trouwends de moeder van figo al eens gezien,vond dat een leuke merrie
Maar echt hals dik opzetten en snurken als er een ander paard in de buurt komt, niet meer te houden als ze iets ziet waar ze heen wil, zelfs 'dekken' op een andere merrie... ze springt er zo op! Maarja.. haha!
heerlijk hanteerbaar!
ben niet zo goed in naar me eigen verstand luisteren ( al was dat wel had ik het ongeluk nooit gehad
)
Heerlijk
Haha!My_Chimanga schreef:Haha ben je een opvangcentrum begonnen? leuke paardjes hoor!
Eind december zat ik eindelijk weer terug op 3 en nu zitten we op 5, maar goed.