Anouk, nou, je bent van harte welkom
De kids en Frank uiteraard ookOhja, Elske.. Helemaal vergeten vannacht. Veel sterkte met de verkoop van Fuego! Leuke laatste fotos nog.
Straks weer aan't werk..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

De kids en Frank uiteraard ook

. Kost dat ook wat?
. Dat moet wat toeschouwers hebben opgeleverd
. Leuke plaatjes hoor!
! Leuk dat Jerez ook mooie toekomst plannen voor de boeg heeft. Klinkt heel leuk! Tussen de 4 en 5 jaar is dan ook een mooie leeftijd ja!
En 2 veulens op de wei.. jaa, dat zou wel ultiem zijn haha!!
wel zo handig dat erbij te vermelden:
Wedstrijden heb ik niet meer gehad. Ik zat al die tijd op het veulentje te wachten en toen die eenmaal geboren was, was er hier niets meer in de buurt op zondag (ik kan alleen op zondag vanwege bedrijf thuis)
Ja dat meisje doet eht echt wel goed! De dag nadat ik haar les had gegeven kwam ze meteen naar me toe dat het echt zoo goed was gegaan met de dingen waarmee ze van mij moest oefenen! 

op een gegeven moment kwam de superbrave lieve Furia zelfs een klein stukje omhoog! Dara heeft hij even voor op zijn kop gegeven, maar haha, moest wel lachen, wel weer een uitdaging!
en dan hebben ze natuurlijk ook geen varkensvlees..
dus nouja, dan maar zen blijven 
Altijd om hoekjes gluren enzo, getver.
Ik heb zelf 2 paarden die op stal staan bij goede vrienden van me. Ben er elke dag zo ongeveer de halve dag, er valt altijd wel wat te beleven 
jij staat toch op een manege met je hengst? Hier zijn bijna alleen hengsten op het eiland, alleen waar mijn beesten staan, staan net weer 2 merries.. Nouja ik vind het ook altijd wel grappig om de rare situaties te zien :p alleen dit was wel een beetje eng voor dat meisje.. Hoewel ze wel de volgende dag weer wilde komen rijden 
Klinkt interessant die lange teugel dag... Helaas te ver weg

dus als je wilt gewoon lekker met paard komen en je zult zien dat dat echt wel leuk is!
Nog even en ik ben zo gek om naar Groningen te kachelen...
Heb me niet verveeld haha.
Ja, ik ben echt happy met Sam thuis... Wel even wennen nu, want ik moet nu van Frank wel 's morgens Sam even gaan mesten, maar dat doe ik met liefde ende plezier... Ik denk dat ik Prince dan ook meteen maar ga doen.
Dat heb je in een cultuur waar alles bedekt is. Dan worden mannen veel te vlug wulps. Zou het helpen als je publiekelijk een sigaretje opsteekt? Dan zou je er bijna voor beginnen met roken.
In sommige culturen zien ze dat geloof ik weer als prostitutie toch? Dat Rosébier is idd best lekker op een warme dag.