Marcel en Heidi. Zohe, zware bevalling zeg.. Maar het resultaat mag er wezen, gefeliciteerd! Sanne, autorijden is leuk hoor Mn vriend zei dat hij paardrijden nog moeilijker vond dan autorijden haha. Hij mag bijna afrijden..Dus dan weet je t
Sanne; Jaaa, ben benieuwd, kan ik nog ff na zwijmelen .
Net gebeld met Utrecht. Chico maakt het opzich okee. Hij ligt nog wel wat teveel naar hun zin. Hij krijgt verder geen pijnstillers, en staat alleen op gastro-guard, voor de maagzweren. Daar heeft ie waarschijnlijk nog wat last van . Vrijdag of maandag is de uitslag van het onderzoek van de dunne darm. Afhankelijk daarvan wordt de behandeling (thuis) eventueel door gezet. Ze willen hem nog wel tot sowieso vrijdag houden. Vrijdagochtend wordt ik gebeld of die goed genoeg is om mee naar huis te nemen... Pffff, het is me nog al wat.. Maar nu maar hopen op vrijdag dat alles goed is.
he iloon wat nu met je paardje ??? ik hoop dat het beter gaat en dat snel naar huis mag
sanne van harte met je autorijbewijs voorzichtig he
ga vanaaf maar ff meerijden in de les kijken of het wil hahaa na mijn kaak operatie ja dat heb ik ook nog voor me kiezen gehad ertussen door ff me verstand kies weghalen pfffffff heb er zo`n last van gehad bijna drie weken en nu nog steeds heb ik veel pijn ontsteking erbij gehad noem maar op