[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 14:33

Nee, dat andere is stoerder he, ga denk toch daarvoor Ja

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 16:43

heeft je zus eigenlijk al een paardje gevonden/op het oog?

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:33

Prinslover schreef:
Ik vind het ook wel stoer klinken Madelief! Echt een stoere sportnaam Haha!

Es: Gelukkig is het goed afgelopen met je hondje!

Saida: Lief dat sandra je wil hebben met Grietepiet Haha! Ben benieuwd hoe ze reageerd. Is toch wel apart voor de 1e x met een pessoa voor een paard. Misschien leuk om dan je camera mee te nemen? Knipoog

Hondje? Je bedoeld een dikke walrus Haha! .

Rijden ging weer goed met Fue. Zal zo ff bijlezen.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 19:53

@ Madelief: Mijn mening weet je: ik vind Furia XXXI mooier. Ik denk dat het so wie so lastig is om bij iedereen te voorkomen dat ze denken dat het een merrie is.

Overigens, over startkaarten gesproken. De mijne heb ik binnen! Go jij! Go jij! En met de naam die ik erop wilde hebben: Frío. Alleen dan in hoofdletters, dus het streepje zal overal wel verkeerd worden geschreven. Maar ik ben blij dat er niet Lord of the Dance staat. Wanneer we de eerste keer gaan starten weet ik nog niet. Het kan in ieder geval als ik het idee heb dat we er helemaal klaar voor zijn.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 20:05

hallo ik ben er weer
iedereen een fijne kerst gehad????
wij hebben het erg leuk gehad veel gezwommen en veel plezier gehad
we hadden voor woensdag nog een paar paarden gehuurd maar helaas werdt het te glad

net naar me paard geweest die sukkel kwam niet eens zijn stal uit erg he normaal hinnikt hij maar nu keek iedereen behalve tsjillert
later hem even in de bak gegooid en toen ik terug kwam van de DA begon hij wel te gillen

ja ik kwam op stal en liep naar me caafs toe nou de een was bijna dood geen leven er meer in............ het drink flesje stond met het tuitje naar buiten toe dus gelijk naar de DA en vocht in laten spuiten en ze hebben bij de konijnen in gezeten en nu hebben ze ook over hun hele lijfje schurft dus baal er erg van
er was niemand die ik er op aan kon spreken dus dat moet ik morgen maar doen maar ben hier echt niet blij mee
het arme beestje staat nu bij ons thuis weer en om het half uur geef ik haar een beetje water met een soort zout oplossing de hele kooi hebben we schoongemaakt en alles ontsmet als ze iets sterker is gaan we ze wassen heb zo`n medelij met die beestjes de dikke, muis die heeft wel schurft maar was er niet zo slecht aan toe het was onze lelijk rood oogje, gelijk naar de winkel gegaan en lekekr verse groente opgehaald wat erg vindt ik dit

ik ga straks alles een beetje bij lezen ff alle post doornemen ik hou jullie op de hoogte van bekkie en muis

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 21:27

Peet: Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad!! Maar wat erg van je caafs zeg Bloos! Echt heel erg zielig!! Wie doet nou zoiets, er kan toch wel 1 iemand even water en eten geven! Schandalig hoor.. Ik zou echt even iemand erop aanspreken!!

Es: Ahjo, vergeleken bij Fue issie best klein Tong uitsteken

Brankaz: Leuk dat jij ook al de startkaart binnen hebt! Ben benieuwd hoe Frío het gaat doen Ja

Ik heb ook weer een paar leuke foto's van Amanda gemaakt. Ik zal ze binnenkort even erop zetten Lachen Vanavond lekker stappen en bowlen in Scheveningen met vrienden Haha!

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 22:57

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 10:04

Welkom Danielle! Eindelijk iemand met een Anda, dacht al de de Friezen gingen overheersen. Wat een heerlijk veulen zeg! Echt een schatje.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 11:11

nou meiden de bekkie heeft het niet overleefdt vannacht om drie uur heeft ze haar laatste zuchtje gedaan ik ben er zo boos om Huilen Boos! Huilen Huilen

gisteren belde ze wel en zeiden ze dat ze wel water hadden gegeven ?????????????????????????????????
maar ze zeiden dat de konijnen die bij hun in zaten er steeds op vlogen en dat die hun hadden gebeten ze hebben ze toen wel uitelkaar gehaald en in hun eigen kooi gedaan
gadverdamme wat een poedersuiker zooi baal hier zo van celine heeft ook zo`n verdriet bah bah

heb nog niet bij gelezen doe ik mss vanaaf wel ff sorry daarvoor
ga nu zo naar stal en even kijken hoe het nou zit bah bah

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:15

Esmee: Hoe is het nu met je hond?
Fuego met kuren Haha! Gelukkig helpt het longeren.

Madelief: Het is inderdaad wel vervelend dat ze Furia verwarren met een merrie, als je zijn vader z 'n naam er achter plakt doen ze dat in iedergeval niet meer. Maar je moet gewoon doen wat je het mooiste vind, laat ze maar denken Knipoog

Peet:
Wat stom dat ze die fles eruit gehaald hebben! Cavia's drogen heel snel uit. Sterkte met het verlies! Ach gut
Waarom staan ze eigenlijk op stal en niet bij je thuis?

Ik heb nog een lekker druk weekje voor de boeg Haha! Vanavond ga ik gezellig stappen met vrienden en mijn nichtje, die voor het eerste aan het uitgaansleven van groningen gaat proeven.

Zondag vertrek ik naar Heemskerk om daar te blijven tot 3 januari en uiteraard de jaarwisseling te vieren. Dit jaar wordt een speciale, want wij gaan altijd met de hele familie(26 man) met pinksteren kamperen en in 2008 gaan we voor de 15e keer. Tijd voor een compilatie van de andere jaren dus, mijn oom heeft namelijk elk jaar gefilmpd en heeft de meest hilarische stukken aan elkaar geplakt Nagelbijten / Gniffelen

En dan 4 januari ga ik weer naar Femke!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Wessel op de foto zetten Kwijl en hopelijk mijn belofte aan Lazlo nakomen.

5 januari is mijn eerste werkdag (ik heb er al wel gewerkt, maar toen had ik een andere functie)

en 6 januari hebben wij een nieuwjaarsborrel van de voetbalvereniging en dan is er een minitoernooitje georganiseerd.

Leukleukleuk, ik heb er erg veel zin in!

minder leuk is dat de cavia's inmiddels 2 weken zijn en dus nog maar 2 weken bij me zullen zijn, daarna moeten ze naar een nieuw baasje...

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:21

Dani62: mooi veulen Haha! Kwijl en welkom hier!
peetisgreat: Oooh das niet leuk Ach gut heel veel sterkte.

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:24

Essssss schreef:
Welkom Danielle! Eindelijk iemand met een Anda, dacht al de de Friezen gingen overheersen. Wat een heerlijk veulen zeg! Echt een schatje.

Nou hé! Vond hier ook al zo weinig Anda's!
Die Fuego van jou is ook ontzettend stoer zeg! Cool

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:38

@ Petra: Ah, sterkte met het verlies, echt rot..

@ Sanne: Gezellig! Oooh foto's van Wesseltje, klinkt allemaal leuk leuk leuk Haha!!

@ Danielle: Haha ja Haha!. Dankje, jouw kleintje mag er anders ook wel wezen!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:39

Naaaaaaaaaaaaaaaar Fuego toe, zijn dekentje erraf halen en ff rijden, het is ijskoud, was 1 graden vannacht. Ja in Spanje kan het ook koud zijn! En ik heb dus nu 2 dikke truien overelkaar heen en een trainingsbroek over mijn paardrijbroek, nu een stel dikke dikke dikke sokken uitzoeken!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:48

BrankaZ schreef:
@ Leonietje: Klopt het dat je Lonan van een Bokker hebt gekocht? Komt mij bekend voor. Leuk paardje!

Dat klopt idd.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 12:50

In spanje koud.. hoe kan dat nou Knipoog Dan is het nu denk ik kouder bij jou dan bij ons.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:02

Mooie Wessel foto's Zasread. Kwijl

Heb een beetje bij gelezen, zijn veel nieuwe mensen bij gekomen, gezellig.
Hahaha meer friezen dan anda's momenteel...dat was een half jaar geleden wel anders.

Zag mooie foto's van Enno en zag dat baasje Enno haar naam had aangepast.

En heb nog bij een hoop andere foto's lopen kwijlen maar weet niet meer van wie, sorry.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:43

Petra -> Hey! Ben je er weer? Leuke vakantie gehad?
Wat stom van de cavia's zeg, dat er niemand de moeite heeft genomen om ze te verzorgen......
Ik zou ook erg boos zijn.
Wens Celine maar sterkte, zo is het niet echt leuk terugkomen van vakantie......

Danielle -> Welkom hier! Clown
Mooi sierlijk veulen is Reina!

Sanne -> Jij begint het nieuwe jaar feestelijk!
Leuk zo'n film, genoeg herinneringen om de hele avond door te komen zo!
Heb je toevallig nog een caafje over voor Petra? Knipoog
Misschien kan het Celine haar verdriet wat verzachten.

Esmée -> Dat is idd behoorlijk koud voor Spaanse begrippen!
Ik loop al een week of wat met m'n thermo/skisokken in m'n thermolaarzen, ook lekker warm!

De kameel is nog niet weg, dus helaas kon ik gisteravond ook niet veel doen.
Samen met een ander paard heeft Grytsje even in de buitenbak mogen rennen.
Zo'n longeerzweep met een stukje plastic eraan is best wel eng, helemaal als het donker is en je alleen maar een stukje plastic hoort en ziet vliegen! Haha!
Ze gingen er wel ontzettend mooi van lopen en bij Gryt kon er zelfs een galopje vanaf! Knipoog
In de tussentijd hadden een paar meiden de kameel uit de bak gehaald, dus kon Jazzy ook nog even los.
Ik hoop dat ik vanavond eindelijk weer eens wat met haar kan doen, ze wordt zo lief!
Ik ga een ongebruikt hoofdstel van mij binnenkort eens bij haar uitproberen, maar dan nog zonder bit erin.
Ze laat het nu ook veel rustiger toe wanneer ik een halster om doe, dus dat moet goed gaan.
Kan ze wat wennen aan de druk op haar neus.
Ook ga ik op zoek naar een oude longeersingel om die bij haar om te doen, ook om haar wat te laten wennen aan druk op haar rug.
Die van mij is nog gloedje nieuw en als ze gekke fratsen uit gaat halen met dat ding om vind ik dat zonde.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 16:27

Pff, mn internet deed het de afgelopen tijd neit, dus ik heb het hier helaas niet kunnen bijhouden.. Toch even wat bijreageren Vork

Esmee, fijn dat Fue buiten staat. Dat vind ik toch wel één vd belangrijkste dingen voor een paard. Ga zo je topic ff kijken. Wat vervelend dat je hond die operatie had, is altijd eng! Gelukkig helemaal goed gekomen.

Suzanne, leuke foto weer van Goya en Bram!

Evelien, supergaaf die foto's van Enno! Ik ben zo blij voor jullie dat het nu weer beter gaat.
Enamorado schreef:
heeft je zus eigenlijk al een paardje gevonden/op het oog?

Ik doe het erg rustig aan, eerst goed uitzoeken wat ik wil, al kijk ik wel graag rond op internet voor mooie paardjes. Maar ik heb nu een heerlijke haflingertje die ik bijrijd en waar ik al vooruitgang mee heb geboekt, dus het heeft geen haast. Al heb ik na gister (Apasionata) toch wel heel erg de hoop dat ik 100.000 euro win ofzo Knipoog.

Saida, lijkt me zeker leuk! Kunnen wel een keer naar t Geestmerambacht toe oid, of weet jij ook een leuke plek? Dizo is gek van felle Jackie's Haha!

Sanne, ja prachtig he die zakdoek, word ie nog schattiger Lovers

Ilona, ja zo ontzettend lief die puppy-foto.. Echt een pluisje was het toen.

Welkom Danielle! Ik vind je merrietje prachtig, maar dat wist je al Knipoog.
Ik hoop ook dat ik zo'n exemplaar tegenkom.

Zooooooooooo.. das ook weer gedaan Knipoog. Ik heb ook een leuek kerst gehad, mn vriend moest werken met 1e en 2e kerstdag, dus wij hadden op kerstavond het lekker met zn 2tjes gevierd, met wat kleine kadootjes (en natuurlijk lag er ook weer wat voor Dizo bij Pling).
1e kerstdag ben ik naar mn ouders geweest, 2e kerstdag kwam Madelief hier en een vriendin van mij, en later op de avond dat mn vriend thuiskwam werd het druk! Maar wel heel gezellig.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 20:49

Lees zo ff bij, ga nu naar een Tapas disco op de manege, gezellig Haha!.

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 21:16

peet: heel veel sterkte meis Ach gut

Danielle: Welkom en wat een schoonheid dat veulentje van jou Haha!

Ik ben beetje stout geweest ik heb janske en mezelf op een nieuw setje getrakteerd:P
Eurostar .... ( de naam weet ik zo niet )

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 00:18

Jasmijn -> Geestmerambacht? Waar ligt dat ergens???
Of we kunnen naar het strand -> Schoorl ofzo......

Fanny -> Leuk! Jezelf en Janske verwend met een nieuw setje! Welke kleur?

Ik ben niet naar stal geweest, maar ga lekker morgenochtend op tijd naar de meiden toe!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 00:45

Zo, weer terug van het feest van de mange, de Tapas disco. Haha het was heel gezellig! Joelle en Bernar ( Eigenaresse en eigenaar ) konden zo goed dansen, iedereen was dronken, ze werden allemaal wild en allemaal dansen het was echt lachen.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:20

Afbeelding
dit zal waarschijnlijk mijn nieuwe caafje worden
ik kan haar vanmiddag ophalen .....muis is zo eenzaam zit maar zielig in een hoekje Huilen

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:57

Wat een dotje, ah arme Muis. Veel plezier met de nieuwe, laten we hopen dat Muis zich weer helemaal happy voelt Haha!.