Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prinslover schreef:Ik vind het ook wel stoer klinken Madelief! Echt een stoere sportnaam
Es: Gelukkig is het goed afgelopen met je hondje!
Saida: Lief dat sandra je wil hebben met GrietepietBen benieuwd hoe ze reageerd. Is toch wel apart voor de 1e x met een pessoa voor een paard. Misschien leuk om dan je camera mee te nemen?
.
En met de naam die ik erop wilde hebben: Frío. Alleen dan in hoofdletters, dus het streepje zal overal wel verkeerd worden geschreven. Maar ik ben blij dat er niet Lord of the Dance staat. Wanneer we de eerste keer gaan starten weet ik nog niet. Het kan in ieder geval als ik het idee heb dat we er helemaal klaar voor zijn.
Echt heel erg zielig!! Wie doet nou zoiets, er kan toch wel 1 iemand even water en eten geven! Schandalig hoor.. Ik zou echt even iemand erop aanspreken!!

Vanavond lekker stappen en bowlen in Scheveningen met vrienden
Gelukkig helpt het longeren.
Vanavond ga ik gezellig stappen met vrienden en mijn nichtje, die voor het eerste aan het uitgaansleven van groningen gaat proeven. 
Wessel op de foto zetten
en hopelijk mijn belofte aan Lazlo nakomen.
en welkom hier!
heel veel sterkte. Essssss schreef:Welkom Danielle! Eindelijk iemand met een Anda, dacht al de de Friezen gingen overheersen. Wat een heerlijk veulen zeg! Echt een schatje.
!
. Dankje, jouw kleintje mag er anders ook wel wezen! BrankaZ schreef:@ Leonietje: Klopt het dat je Lonan van een Bokker hebt gekocht? Komt mij bekend voor. Leuk paardje!
Dan is het nu denk ik kouder bij jou dan bij ons.
Enamorado schreef:heeft je zus eigenlijk al een paardje gevonden/op het oog?
.
.
. Ik heb ook een leuek kerst gehad, mn vriend moest werken met 1e en 2e kerstdag, dus wij hadden op kerstavond het lekker met zn 2tjes gevierd, met wat kleine kadootjes (en natuurlijk lag er ook weer wat voor Dizo bij
).
.

.