Gave foto's zeg allemaal! Ik ben vaak alleen en heb geen goede camera dus heb vaak flut foto's haha. Ooit wil ik ook een shoot.
Hier van het weekend voor het eerst een grote buitenrit gemaakt, ruim 9 km. Voorbij razende motoren, bruggetjes over en door tunnels, we hebben het allemaal gehad (tunnels was geen succes). Ook een galopje gedaan, conclusie: zit geen rem op en rent gewoon door terwijl de groep stilstaan haha. Gisteren heeft de zadelmaker mijn zadel meegenomen voor nieuwe singelstoten en heeft Cordobes voorlopig vakantie aangezien ik eind van de week naar Frankrijk ga.
Friesland staat trouwens op mijn verlanglijstje om ooit eens te bezoeken, als ik dat doe, dan laat ik het weten om te zien wie ik op de route eens op de foto kan komen zetten
Ik vind mijn haar nog redelijk dramatisch om te onderhouden maar ik kom steeds dichterbij wat werkt
_Tarzan
Geplaatst: 05-07-22 18:37
Zonnebloem92, daarom laat ik foto's maken, lukt mij van mijn eigen paarden ook nooit, terwijl ik zelf fotografeer Haha oeps niet zo'n geslaagd buitenritje dus
Vandaag kon ik mij niet bedwingen en heb ik Fuego na 2 maanden nog eens opgezadeld. Wat is hij toch braaf, niks nerveus meer, lekker relax gestapt, lekker gedraafd, alleen de eerste rondjes ging hij mij uittesten of hij de wei uit kon rennen Maar na correctie liep hij weer braaf verder en heb ik heerlijk relax gereden, écht hoeveel vertrouwen ik in hem gekregen heb dit jaar is ongelofelijk
Ik leef ook nog jongens! Maar vraag ff niet hoe. Ik heb me een maand achter de rug… laten we het er even niet over hebben
Met de paarden alles prima hoor! Het was vooral ik en het gezin Ben nu langzaam alles weer aan het oppakken, gister weer met Lissy gewerkt en per ongeluk ook voor het eerst echt gehangen! Was niet helemaal mijn bedoeling (vooral niet zonder cap) maar ze was echt meeeeega braaf! Alsof ik dat iedere dag doe Morgen eerst hooi binnen halen en dan mag donderdag Elevada weer aan de hand. Die gaat eigenlijk best stabiel goed nu
Ik heb niet bij gelezen, maar ga mijn best weer doen
Wat goed dat Lissy zo braaf was Maartje! Dat belooft wat
Ik weet niet wat jullie Nero hebben ingefluisterd of misschien heeft hij stiekem meegelezen of helpt het longeren, maar dames wat heb ik fijn gereden deze week! Ik longeer sinds deze week eerst 10 minuten (5 minuten linksom, 5 minuten rechtsom), en sindsdien gaat het zo fijn! Ik kan echt trainen in plaats van steeds een gevecht aan te gaan in de hoeken. En omdat ik hem nu aan het werk zet, schrikt hij ook minder Super fijn! We hebben op stal 4 september onderlinge wedstrijd en ik hoop stiekem dat we mee kunnen doen maar ik krijg er nu wel echt vertrouwen in. Ik heb donderdag balkjesles, vrijdag dressuurles en zaterdag gaan we lekker het bos in. Daarna heeft hij weer lekker 2 dagen vrij
Laatst bijgewerkt door Autumnn op 05-07-22 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat fijn Matheno dat je zo’n bijrijder hebt! Ik denk er ook wel eens over na hoe ik dat ga doen als ik ooit zwanger ben. Ik heb nog geen idee Spannend hoor, de laatste loodjes! Trek je het nog of mag hij/zij wel al komen? Vriendin is net een weekje geleden bevallen
Wat heerlijk Robijn! Welk strand ga je? Ik ga denk binnenkort met nero ook naar het strand
Oh ik houd zo van foto's maken! Ik maak vrijwel al mijn foto's zelf. Nou ja, die met de drone (nu in uitgelicht) heeft mijn man gemaakt.
Ik zou het ook zo leuk vinden als hier een fotograaf langskomt! Maar vaak zie je dat de paardenfotografen die portfolioeshoots willen doen, als ze al naar Spanje gaan, echt naar het zuiden gaan naar Andalusie, en daar zit ik totaal niet. Maar wie weet een keer!
Wow matheno, wat spannend, succes met de laatste loodjes.
robijn, strand lijkt me zo fantastisch. Ben ik nog nooit geweest te paard. supermooie foto's weer!