Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Prinslover schreef:Nou zeg eerlijk, als je tussen deze 2 niet kan kiezen..............
Dan neem je ze toch allebei![]()
![]()
. Ghehehehehehe
.
Volgende keer moeten we toch echt samen gaan 
Het is wel een knapperd hoor!
Kelly_Taco schreef:Goedemorgen allemaal!
Lobke wat een leuke filmpjes!
Vind zelf ook de 2e het mooiste
Maar ik heb niks met merries haha...
Allemaal mijn schuld...
Volgens mij gaan we er nu het derde jaar mee in. Het is er van Wieckse (persoonlijk vind ik die het lekkerst), maar er zijn nog 2 merken, die ik dus minder vond.
Dan is het risico op nafluiten ook groter natuurlijk. Ach in Nederland is het niet anders hoor. En in Spanje vroeg een oude snoeperd nog naar het merk van mijn BH. Hij vond hem mooi en had hem al zeker 10 minuten zitten bestuderen... MAnnen zijn overal hetzelfde!
Ik heb het ook niet zo op mannen, die hun vrouw willen verstoppen. Zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, nietwaar?

Wel gave dagen gehad bij David. 

laulau85 schreef:Vandaag had Hincapie weer een echte puberdag....
De kwallenkop maar eng vind hij het niet want zo gauw hij staat valt hij nog net niet in slaap...
Daarna gingen we rijden. Waren voor het eerst helemaal alleen in de bak op een bakrand vol kabouters na (ik zag ze alleen niet...) Dus probeerde hij heel de tijd scheef te lopen zodat hij niet op de hoefslag kon. Na even een meningsverschilletje daarover kon hij wel weer luisteren...
Het blijft een echte dondersteen dus...
Maarja dan staat hij daarna weer zooooooo lief te kijken dat ik toch niet boos op hem kan zijn...
Waarom verrast het me niet dat een shet nummer 1 wordt?
't Is dat Prince niet mee deed!
Heeft ie hem al verkocht?
Hij is wel gereden door Marjolein en het was stukken beter gegaan. Sam was heel relaxed vandaag. Maar mijn droom is al jaren om ook eens op zo'n machtig beest te mogen zitten. En poetsen wil ik daar best wel voor doen dan. Overigens zijn niet alle paarden blij met tutten. Ik heb twee merries gehad, die daar geen interesse in hadden.

Zalig zo'n strandrit met een ondergaande zon. Je foto's kunnen zo de reisbrochure in.
Heb je Shaggy ook al bereden? Ik zou er op zijn gaan zitten.
Ben niet zo van het wandelen. hihi
Mijn droom is nog altijd een keer het Z te halen...
Je bent aan het kijken naar een voorloper van de originele Fries of PRE. Ik ben heel benieuwd waar ie nou meer van weg heeft. Fries of Anda? Hij ziet er goed uit in elk geval.
Maar ja 10 dagen tussen al dat moois, maakt idd hongerig! Ik heb wel een paar plaatjes gezien. Maar vandaag heb ik weer superlekker op Sam rondgehobbeld.
Die krijg je er wel bij hoor!
Mooie foto's! Ik kijk toch liever naar je witte hit!
Op mijn hyve zeker! Bij Frank in elk geval zeker. Wij spammen onze hondjes niet vaak, omdat we denken dat het een paardenforum is. Zullen we dat dan maar vaker doen? Ik heb ook 2 jackies. De oudste is al sinds pup af aan een heel kalme dame. De jongste wil in een vrolijke bui nog wel eens keffen, maar ook niet tot het irritante. (Althans, niet bij mij... ) Ik ben persoonlijk ook niet zo'n liefhebber van Rottweilers. Mijn ouders hadden altijd van die exemplaren die de eigen baas al eens flink hadden te pakken genomen. Gewoon ontzettend dom om zo'n hond in huis te nemen als je zelf jonge kids hebt. (Ik was hooguit 5 jaar) Toen ben ik gebeten, toen ik hem een kusje wilde geven. Mijn zus was er bijna een oog mee verloren. Sindsdien ben ik gewoon voorzichtig, maar dat ben ik met alle honden hoor! Ras maakt niet uit. Heb gewoon heel veel gezien met honden, omdat ik er praktisch mee ben opgegroeid. Een foute hond bestaat niet. Komt altijd door de baas, maar dat staat er niet bij met een bordje hè?
Ja, echt! Was een superadres!
Maar daar hebben we het heel kalm aan gedaan. Toen ie bijna 3 was ging er pas iemand opzitten, daarvoor was het langeteugelen. Idd wel een aparte bedoening zo met dierenartskosten. Wat denken ze wel! En ja, SAM STAAT THUIS!!!
Maar volgend jaar, dan ga ik regelen dat het me wel lukt... (hoop ik) Desnoods doe ik net of ik er één wil kopen.
Ik ben er nog steeds sjago van zeg, dat ie mij is vergeten..... Ik denk dat ik maar bij Jus op de knietjes ga smeken of ze iets voor me wil regelen volgend jaar. 
Toen het weer droog was, moest ik me inhouden om hem niet weer te zadelen en te rijden! Haha. En toen Frank klaar was met rijden heb ik Sam nog even gepoetst, zodat het zweet er weer af was. Hoezo blij dat ie thuis is?
Laat ik hem eerst wel in de modder rollen, heb je een zwarte
Fijn dat jullie vakantie geslaagd is!
Zomaar stappen op zo'n gaaf paard!!! alsof het niks is!
*ik heb nu een twijfelaar en lig altijd scheef!* 

Het is echt niet bij te houden haha. Wel leuk al dat gekletst overigens!
Heb zin om te veulens te spotten!
En iggie, ja die is gewoon ontzettend leuk op de foto. Hij heeft veel gezichten haha. De ene keer super schattig, de andere keer een mega deugniet
. Topic van Em moet ik nog bekijken...
. Willen jullie met haar gaan fokken? Ga je ook wat doen ohz met haar?
Echt super van jullie!! Het gaat nu wel lekker he?! Je bent vast zo trots als een pauw! Ook leuk dat Navarra ohz is 
Ben wel he-le-maal in lufff op die schimmel zeg........ Wauw, wat een dier! Echt super dat jullie er op mochten. Volgende keer wel aan anouk denken jij
.
Hoop altijd dat Chico ook nog net ff wat meer body gaat krijgen. Al is hij al enorm gegroeid
.
. Staat erg mooi! En wat issie lief met je kleine nichtje!
?
Oh, ik bespeur een tikje penny bij je
. Sam thuis!! Wat geweldig. Fijn dat hij het zelf ook zo goed oppakt
. Fotoooo's!
. Fijn dat alles goed is gegaan!
. Vanaf hier "haak ik weer in".
. De rechter is nog stukker moeilijker, en die moeten we dan ook nog hard trainen..
. Ik wil nooit meer anders
.
. Chico loopt wel
. Vond ze zelf ook leuk om te voelen!
wou er nog iemand op uitstappen. Prima.. Maar die is een paard gewend, die veel stugger is. Die maakte te opmerking dat Chico net een ferrari leek
. 

Zo groot is ze dus niet 
nouja, pony

Was echt heerlijk 

Dat kan ook niet anders met zijn ouders! Maar ehm.. Anouk... In Igneo zit 0,0% Fries... Hij is bijna een pure P.R.E. alleen heeft zijn moeder geen papieren.. Vandaar dat hij een Cruzado is. 

Maar dat voelt nog zo vreemd 
Alle kinderen op de verjaardag wilde er mee spelen
Het hete Bello Bijt: http://www.speelgoed-en-kadohuis.nl/upl ... 614971.jpg
Hihi, dat is nog eens een compliment, Chico een Ferrari

Toch lief dat ik alsnog Des mag proberen. 
. Echt toppie zeg!!!
. Dat topic komt eraan, wil nog héél even wachten.. moet ook nog ff foto's van Chico met manen los
. En dan komt het topic er.. hoop deze week nog
. Je weet niet wat je ziet... 
. Wel jammer hoor.. je zult hem wel gaan missen!! Maar een kleine troost is het wel dat hij een super huisje krijgt
. Erg mooie foto's... Sisco mag dan geen PRE zijn, maar hij is er niet minder om zeg..