Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop stiekem wel dat hij iets vind, de eigenaar heeft er geen goed gevoel bij dus wilde de DA toch nu laten komen. Splinterz schreef:Woestein schreef:Was geloof ik er gisteren niet helemaal bij...
Moet J.W. v.an V.ooren zijn ...
V.an W.ijk was mijn zadelmaker
Hoe bevalt jou de zadelmaker? Ik heb em namelijk ook, maar hij is pas 1 x geweest en woont hier best ver vandaan dus moeten bulten reiskosten betalen.. :d
.Splinterz schreef:Ok, welke regio is dat? Want dan zal hij ondertussen ook niet meer bij ons komen hahah
Ik vond em wel kundig! Mn stalgenoot had een dressuurzadel nodig en hij kon zo vertellen welk merk en type goed zou liggen op haar paard. Deze 2hands gekocht en zat gelijk als gegoten!
Masi1 schreef:Meld me ook weer even... wedstrijdamibitie voor dit jaar op een laag pitje, komt volgend jaar we.
Hij heeft weer wat nieuws, op de rechterhand in galop op het rechte stuk overspringen. Dit moet eerst opgelost worden.
Mijn les kost 20 euro voor een half uur, maar loopt vaak uit. Instructeur komt thuis.
Mijn les voor houding etc is op locatie en kost 15 euro voor een half uur.
boerinnetje schreef:Michelletjuh, wel fijn dat ze nu het ea gaan onderzoeken. Mocht er niets uit komen, kan je dat iig uitsluiten. Ben benieuwd.
Masi, altijd leuk als ze van die 'trucjes' gaan doen. Hopelijk pakt ie het snel weer op.
Splinterz, handig zo'n zadelmaker.
Ik heb vanmorgen ook de veearts gehad voor Lobke. Wilde even bloed na laten kijken, ze is de laatste tijd wat mat. En niet zo voorwaarts als ze altijd was. Nu heeft ze een lichamelijk onderzoek gedaan, alles was goed behalve een verhoogde hartslag. 60 slagen p/m, nu had ze het al over een aneurysma, omdat dit veel bij friezen voorkomt. Maak me nu wel wat zorgen.
Maar goed eerst maar eens afwachten of en wat er uit het bloed komt.
Michelletjuh schreef:boerinnetje schreef:Michelletjuh, wel fijn dat ze nu het ea gaan onderzoeken. Mocht er niets uit komen, kan je dat iig uitsluiten. Ben benieuwd.
Masi, altijd leuk als ze van die 'trucjes' gaan doen. Hopelijk pakt ie het snel weer op.
Splinterz, handig zo'n zadelmaker.
Ik heb vanmorgen ook de veearts gehad voor Lobke. Wilde even bloed na laten kijken, ze is de laatste tijd wat mat. En niet zo voorwaarts als ze altijd was. Nu heeft ze een lichamelijk onderzoek gedaan, alles was goed behalve een verhoogde hartslag. 60 slagen p/m, nu had ze het al over een aneurysma, omdat dit veel bij friezen voorkomt. Maak me nu wel wat zorgen.
Maar goed eerst maar eens afwachten of en wat er uit het bloed komt.
Oh jeetje dat is ook niet leuk om te horen.. Ik wist niet dat dat bij friezen vaker voor komt. Hopen dat dat het niet is bij lobke..
Sababber schreef:Masi1 schreef:Meld me ook weer even... wedstrijdamibitie voor dit jaar op een laag pitje, komt volgend jaar we.
Hij heeft weer wat nieuws, op de rechterhand in galop op het rechte stuk overspringen. Dit moet eerst opgelost worden.
Mijn les kost 20 euro voor een half uur, maar loopt vaak uit. Instructeur komt thuis.
Mijn les voor houding etc is op locatie en kost 15 euro voor een half uur.
Grappig, deed mijn fries van de week ook. Bleek dat ze oversprong doordat ik scheef zat, dus teveel naar links.. Toen ik rechter ging zitten deed ze het niet meer. Zit je echt recht boven je paard?

Wel is er een wervel beschadigd door toedoen van de osteopaat helaas... Er is een stukje afgebroken en dat zorgt dus voor de pijn die ze dus wel had.. arm paard