Paardje vandaag verhuist ik had moeite hem te houde jeetje.. die was happy toen we aan kwamen ik zat op erg in de passage drukte schoppers.
Nu al vriendjes gemaakt,,

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keona schreef:hier is het nu rustig,maar half uurtje geleden veel regen/storm en onweer
leuke foto alleen jammer dat hij niet scherp is
Foto maken lukte niet met me mobiel neem binnenkort ff iemand mee die wel foto's ken make met m'n Goeie Camara
Ging om idee Haha

Moet mezelf er dan een aan herinneren om te blijven ademen, en daardoor kalmeert hij vanzelf ook. Gevoelig dier

)
Hopelijk gaat het nu weer de goede kant op met rijden, en kunnen jullie op stal een hecht clubje blijven, het met elkaar redden en steun aan elkaar hebben! 

Knappe paarden van je

Met Tamme gaat het super! Kan hem nu weer gewoon normaal rijden, we hebben alweer gegaloppeerd en hij doet het super! Loopt weer helemaal goed
Hij is wel ontzéttend druk!!! Dus heb mijn handen er vol aan
Doe nog steeds erg voorzichtig, maar het is in ieder geval erg positief
Toevallig vandaag een mailtje gekregen van een fotografe die ons al eerder op de foto heeft gezet. Die foto heeft toen zelfs in New York op een expositie gehangen en ze heeft nu weer een nieuw idee waar ze een steigerende Fries voor nodig heeft als model, dus vroeg ze ons weer
Dus we hebben geluk dat Tamme precies op tijd weer beter is! Ben benieuwd wat ze er nu weer van gaat maken.