Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

idefix4 schreef:Principia was toch bestgaande merrie? Een mooi paardje idd. Hopelijk hebben ze snel een goed adres voor hem. Hij past helaas niet in mijn budget.
jus schreef:idefix4 schreef:Principia was toch bestgaande merrie? Een mooi paardje idd. Hopelijk hebben ze snel een goed adres voor hem. Hij past helaas niet in mijn budget.
Heb ik iets gemist heb geen paard te koop gezien ?
.
Stuiter zowat van de bank af, maar ja, dat komt nog wel. Even afwachten hoe het gaat lopen, maar dan heb ik waarschijnlijk een droombaan....
Ook erg leerzaam natuurlijk.
We kwamen weer omhoog etc. etc. Toen maar aangepakt, wat ik wil niet dat hij met een beetje druk al omhoog komt. Weer rust in de tent gebracht en weer proberen. Dus eerst linksom, geen probleem, toen vanuit linksom een achtje maken voor rechtsom en probleem opgelost. Beloond, stukje galoperen en klaar.
.
.
. Heel veel plezier dit weekend
.
. Fijn dat het rijden gister lekker ging
.
en dat voor 4 jarige knap hoor
garny95 schreef:dag bokkers mag ik hier even binnenvallen met een hele practisch vraag.... ik zoek voor mijn barok typische merrie van 154 met een royaal front dekens en ik heb eigenlijk geen idee welk merk daar het beste bij past, ze is wel een beetje als het paard op de foto's van soeske en dan zit ik hier natuurlijk wel goed met mijn vraag toch ?