[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:30

Haha top :D

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:30

Normaal doe ik hier de grapjes en de foto's voor Lisenka, maar nu die ff een tijdje weg is even een serieuze noot van mij:

Cyrina:
Gefeliciteerd met Jerez(a) !!
Toen we haar enkele weken geleden bespraken vond ik haar al een enorm mooi hoofd hebben en de beweging leek (zover je dat op foto's kunt beoordelen) prima in orde. Enige aandachtspunt was inderdaad de schoft.
Maar wat is dat al een stuk beter zeg !! En dat zal de komende tijd met nog wat kilo's erbij nog beter worden.
Kortom, een hele goede keus en een heel mooi paard. Ik hoop dat ie ook goed matched met je dekhengst en dat je mooie gekleurde veulens gaat krijgen.

Over gekleurde veulens gesproken. Halley heeft nu 8 kinderen gemaakt. 7 bij ons en 1 extern bij Principia. Wij zeven schimmels en de externe een bruine. Hahaha.
Hier een fototje:
Afbeelding

Over dit veulen ging dus ook de volgende quote (nadat Elske Tesora een mooi veulen noemde, heeft ze het over Privaron):
Elskevree schreef:
Lisenka, Mooi veulen, wat een lange benen! Ik zit iedere keer te kwijlen bij het veulen van Principia als ik bij Elise ben. Het is me een heel ventje en ook nog bruin??? Ben benieuwd hoe die zal gaan uitgroeien.

Elske: Op zaterdag 8 augustus komen er bokkers bij ons langs op veulen-bezoek (4 veulens), kom ook gezellig !!

OPROEP AAN IEDEREEN: Iedereen die wel zin heeft om onze veulens en andere PRE's (Halley enz.) te zien, kom ook gerust langs op zaterdag 8 augustus. Gezellig !! Meld wel even van te voren dat je komt.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:59

Lijkt me leuk om de veulens te komen bewonderen, waar is het ook alweer? Moet ook nog even checken of ik vervoer heb :P.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:08

Ik zit nog met een shoot die ik ga proberen te verplaatsen ;) dan ben ik van de partij. Anders moet ik helaas (not) centjes verdienen ;) Maar een combinatie zou het leukste zijn!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:10

Jah!! Leuk Janals er nog meer komen :):)

Ilona, Jasmijn, Madelief, Michelle en ik zijn in ieder geval van de partij, maar dat wist je al ;)
Wij komen al in de ochtend, omdat 3 van de dames ook nog de reis terug naar het westen moet maken.
Laatst bijgewerkt door zasread op 02-08-09 15:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:11

Oh dear :') En ik moet juist de shoot naar de ochtend hebben zodat ik na de middag bij jullie kan zijn... ofzo... pffff %)

_O-

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:13

evdpanne schreef:
Lijkt me leuk om de veulens te komen bewonderen, waar is het ook alweer? Moet ook nog even checken of ik vervoer heb :P.

Vóór mijn oproep zes bevestigde bokkers, overal uit het land. Wellicht dat er mensen met elkaar mee kunnen reizen, voor de gezelligheid onderweg en om kosten te drukken. Lisenka en ik zouden het heel leuk vinden als je komt. Het is overigens in Finsterwolde.

Zalamera zegt: En ik vind belangstelling ook fijn. Dan doe ik wel weer wat kunstjes.
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:14

Mocht ik gaan, dan rij ik of over Arnhem/Zwolle of net over Duitsland. Als iemand een stuk mee wil rijden, kan :j :)

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:20

zasread schreef:
Jah!! Leuk Frank als er nog meer komen :):)

Hahaha, zeg maar Jan hoor Sanne !!
Maar ik begrijp het al: waar het hart vol van is, loopt de mond van over.... Afbeelding

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:26

Misschien kom ik ook wel!! Ligt er aan of ik mijn zusje moet helpen op haar wedstrijd.

Veulen van Pricipia is zo mooi, heb al heel wat plaatjes bewonderd van hem! Maar kan ook niet anders, ik vind alle Halleyveulens mooi!

We zijn idd erg blij met Jerez! Ze trekt heel mooi bij!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:29

Zou er ook een niet officiele barokke bokker mee mogen? Vriendin van mij lijkt het namelijk ook leuk.

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:33

JeanleGrand schreef:
zasread schreef:
Jah!! Leuk Jan als er nog meer komen :):)

Hahaha, zeg maar Jan hoor Sanne !!
Maar ik begrijp het al: waar het hart vol van is, loopt de mond van over.... Afbeelding

Whahahaha, tja, ik ben zo gewend aan dat Frank ons altijd bestookt met berichtjes _O-

Mijn welgemeende excuses Jan ;)
Laatst bijgewerkt door zasread op 02-08-09 15:35, in het totaal 1 keer bewerkt

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:34

JeanleGrand schreef:
Vóór mijn oproep zes bevestigde bokkers, overal uit het land. Wellicht dat er mensen met elkaar mee kunnen reizen, voor de gezelligheid onderweg en om kosten te drukken. Lisenka en ik zouden het heel leuk vinden als je komt. Het is overigens in Finsterwolde.

Wie is nummer 6 dan??

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 15:44

evdpanne schreef:
Zou er ook een niet officiele barokke bokker mee mogen? Vriendin van mij lijkt het namelijk ook leuk.

Natuuuuuuuuuuuurlijk esther.. Hoe meer sangria hoe meer fun.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:02

Sorry Jan maar voor mij is het te ver weg! Zit namelijk met 2 honden die er op tijd uit moeten en ik kan ze niet meenemen want een van de twee is zwaar wagenziek..
Als jullie nou eens dichterbij komen wonen... :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:02

oke :). Dan kan je nog twee personen toevoegen :D. Hoe laat komt iedereen ongeveer? Denk dat voor ons de ochtend ook wel handig is.

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:49

@Jan Mooie foto van Privaron! Het had me heel gezellig geleken om bij jullie langs te komen maar ik ben dan helaas een weekendje weg dus dat gaat niet lukken. Het staat echt nog in de planning maar dat gaat nog wel even duren denk ik... Ik heb het een beetje druk... :o

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 16:59

Zoo weer aardig veel bijgelezen, erg lastig met een minilaptop.
Heb ook onwijse leuke foto's voorbij zien komen.

Het lijkt me wel heel erg leuk om alle veulentjes te zien:) Als ik vervoer enz kan regelen lijkt het mij ook wel leuk om te komen kijken :D

Ilona ; 8 augustus 's avonds toch nicole dr verjaardag?
Was het voor jullie trouwens nog laat geworden bij het vistentje?
Haha ik voelde hem echt GOED zitten, bleef rondjes draaien in me bed hahahaha.

Ik ga dr vanavond eens goed voor zitten en dan alles bij reageren :D !

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:14

Mies_Apollo, ik denk het wel.. Morgen gaan we nog even kijken hoe ze met buitenrijden is.
Lekker op Navarra gereden en op een roze wolk! Morgen lekker feesten :):)

Idefix, ons huwelijk heeft t bouwen van de Ikeakast overleefd :P
T was een ontzettend leuk paardje maar liep niet goed. Had je nog pb gestuurd.
Morgen sam naar huis *\o/*

Soeske leuk! Knappe Goya.

Kelly ook heerlijk om het bos in te gaan.

Saida bedankt :) Ze hebben niet verteld hoe t zat. Wel dat hij
zo krom in t lijf is, dit komt door het mennen.
Ze vonden t jammer dat we hem niet t voordeel v.d. twijfel wilden geven en hem lieten keuren.
Maar ze begrepen t wel. Je hebt flink bijgelezen!

Leuke foto van Zalamera.

Vanmiddag fijn buitenritje gemaakt. Beetje druilweer maar lekker rustig op de weg dan.

Elskevree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:16

Het is een feit... Ik heb mijn vriendje en stoere hengst, Fuego, verkocht. ;( Na 4 mooie jaren laat ik hem dan toch gaan. Ik ben er erg verdrietig onder maar ik ben heel erg blij dat ik een goede baas voor hem heb kunnen vinden! Ik zal hem zeker missen want hij komt me altijd begroeten en hij wil altijd mee om samen dingen te ondernemen. Bij wijze van afscheid heb ik gisteren alvast wat foto’s gemaakt. Er zijn ook nog wat rijfoto’s gemaakt maar daar moet ik nog even op wachten. Hierbij alvast een paar foto’s van mijn mooie man (en de andere liefde in mijn leven).

Links Fuego, ik midden, rechts Sisco, linksachter Curry ;)
Afbeelding

Ikke ge-sandwich-ed maar het is zo’n mooi plaatje
Afbeelding

Even laten zien hoe het moet
Afbeelding

Samen met Sis dollen
Afbeelding

Voetjes van de vloer
Afbeelding

En tot slot een dikke zoen
Afbeelding

Er staan nog wat extra foto’s in dit album http://picasaweb.google.nl/Elske.van.Re ... gustus2009
Laatst bijgewerkt door Elskevree op 02-08-09 17:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:19

Sterkte met de verkoop :(:) T zijn erg leuke foto's.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:27

esther! leuk dat je ook komt zaterdag!!! ben voorbereid want ik wil alles horen over je weken met mn shaggy baby ;)

ik ben B+4 *\o/* :):)

proeven gingen redelijk goed. De 2e proef was wederom in de bak met enge hoek/ lange zijde (naast de bak waren bossen met daarachter een wei met galopperende paarden...niet erg handig) waardoor ik niet altijd even lekker mn hoek kon inzetten en dus mn figuren. Maar mooi kunnen compenseren. Het leuke is dat er steeds meer 7's op mn protocol te zien zijn!
Vooral nog oefenen op het rechter richten en beter aan mn been, maar ben al weer super trots op shannon en mezelf! :D

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:32

Marialva: voorlopig doe ik gewoon zelf buitenritjes :) en met de enge beesten valt wel mee, vooral als je dicht bij zee zit. Alhoewel, moet zeggen dat ik vorige week wel een babyschorpioen heb gezien... :\ Tijgers heb je hier gelukkig niet :) Hoe voel je je nu? Ben je al een beetje opgeknapt?

Cyrina: zooo mooie dame heb je daar...

Denise: ja gek he, zijn oude eigenaar zei dat hij nog nooit op het strand was geweest, maar hij was gelijk helemaal gek erop! Bij golven wil hij nog wel eens in de lucht springen natuurlijk.. Lekker dat Heike zich weer even een wild steppepaard kan voelen :)

Jellie: ooow ja frustrerend is dat idd dat je je programma maakt aan de hand van bepaalde afspraken en dat die mensen dan gewoon niet komen opdagen.. Daar kunnen ze er hier ook wat van :s wat een schatje die Sypke!

Mies: we hebben hier geen bos! En geen stroopwafels, kroketten en lekkere kaas. Maar vooral een bos mis ik soms wel hoor, het is hier wel een beetje kaal.. Fijn dat t zo goed ging met rijden :)

Anouk: ja he, ook gelijk paarden die net onder het zadel waren maar gelijk in de krul proberen te zagen.. Naja, ik vind het iets te heftig allemaal. En als je dan ook ineens allemaal dierenartskosten moet betalen waar geen bonnetje van is en geen enkel bewijs dat mijn paard zelfs maar ziek was geweest.. Niets in het boekje bijgeschreven ofzo.. Naja. Fijn dat Sam altijd zo goed heeft gestaan, staat hij nu al bij jullie thuis? Darius is trouwens nu ongeveer 20 maanden, en eigenlijk doe ik nu niet zoveel met hem, behalve gewoon tijd met hem doorbrengen en wat basisdingetjes. Hij is nog jong, en het is nu erg heet, boven de 40 graden.. Ik weet ook niets van zijn voorgeschiedenis maar hij zal hiervoor wel in een kudde rondgelopen hebben op het vaste land ergens. Vanaf 1 a 1.5 jaar halen ze ze vaak al hier naar het eiland toe, dan staan die jonge beestjes maandenlang onder een boom vastgebonden... Als ze het toerisme ingaan worden ze vaak ook al met 2.5 bereden :(

Soeske: goed hoor :)

Saida: ze zijn langsgeweest! Dus in principe gaan we deze week open :) eindelijk! De ramadan begint rond de 20e augustus, misschien dat we wel gewoon s avonds openblijven trouwens. Haha lekker hoor in je badjas achter de pc :) in de kamer hier waar de computer staat is geen airco dus is het momenteel zo'n 40 graden.. Alleen s ochtends vroeg of eind van de middag kom ik de deur nog uit :s Kan niet wachten tot het wat koeler is en dus ook voor de paardjes wat beter uit te houden!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 17:45

geen kaas!!!! oke, tunesie is toch niet zo tof als ik dacht ;) Zeker een hele voorraad inslaan als je hier bent?

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 18:36

Sterkte Elske! Gelukkig heeft hij een goed tehuis gevonden maar ik snap heel goed dat je hem gaat missen!

Mooie foto's, het is een geweldig paard!