Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Elskevree schreef:Lisenka, Mooi veulen, wat een lange benen! Ik zit iedere keer te kwijlen bij het veulen van Principia als ik bij Elise ben. Het is me een heel ventje en ook nog bruin??? Ben benieuwd hoe die zal gaan uitgroeien.
.
dan ben ik van de partij. Anders moet ik helaas (not) centjes verdienen
Maar een combinatie zou het leukste zijn! 
En ik moet juist de shoot naar de ochtend hebben zodat ik na de middag bij jullie kan zijn... ofzo... pffff
evdpanne schreef:Lijkt me leuk om de veulens te komen bewonderen, waar is het ook alweer? Moet ook nog even checken of ik vervoer heb.
JeanleGrand schreef:zasread schreef:Jah!! Leuk Jan als er nog meer komen
Hahaha, zeg maar Jan hoor Sanne !!
Maar ik begrijp het al: waar het hart vol van is, loopt de mond van over....
. Dan kan je nog twee personen toevoegen
. Hoe laat komt iedereen ongeveer? Denk dat voor ons de ochtend ook wel handig is.
! 

Ze hebben niet verteld hoe t zat. Wel dat hij
Na 4 mooie jaren laat ik hem dan toch gaan. Ik ben er erg verdrietig onder maar ik ben heel erg blij dat ik een goede baas voor hem heb kunnen vinden! Ik zal hem zeker missen want hij komt me altijd begroeten en hij wil altijd mee om samen dingen te ondernemen. Bij wijze van afscheid heb ik gisteren alvast wat foto’s gemaakt. Er zijn ook nog wat rijfoto’s gemaakt maar daar moet ik nog even op wachten. Hierbij alvast een paar foto’s van mijn mooie man (en de andere liefde in mijn leven).
T zijn erg leuke foto's. 
en met de enge beesten valt wel mee, vooral als je dicht bij zee zit. Alhoewel, moet zeggen dat ik vorige week wel een babyschorpioen heb gezien...
Tijgers heb je hier gelukkig niet
Hoe voel je je nu? Ben je al een beetje opgeknapt?

eindelijk! De ramadan begint rond de 20e augustus, misschien dat we wel gewoon s avonds openblijven trouwens. Haha lekker hoor in je badjas achter de pc
in de kamer hier waar de computer staat is geen airco dus is het momenteel zo'n 40 graden.. Alleen s ochtends vroeg of eind van de middag kom ik de deur nog uit :s Kan niet wachten tot het wat koeler is en dus ook voor de paardjes wat beter uit te houden!
Zeker een hele voorraad inslaan als je hier bent?