[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 14:54

Leukleuk Haha!!

Ja ik had het gezien Haha!.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 15:18

Zo kom ik ook weer is kijken! Haha! Druk met de cadeautjes inkopen en alles... Wat een zoeken zeg. Maar het is gelukt haha.

Ik ben weer overstroomt met PRACHTIGE!! foto's zeg! Lovers Met al die mooie witte bomen! Ik heb er écht van genoten! Jammer dat nu de bomen al niet meer wit zijn..

Leonietje: Op jou wil ik toch nog even reageren! Je bent hier al heel lang niet meer geweest, en was erg benieuwd.. Nu ben ik weer op de hoogte Haha! Jammer dat Jacolien nu weg is, maar ik denk dat het beter is zo als menpony! Lachen En jij hebt er een leuk paardje voor terug! We willen natuurlijk wel foto's zien Haha!

Ik ga nu even in alle topics een kijkje nemen Haha! !

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 16:49

Prinslover: Wij zijn ook druk met de kerstinkopen bezig geweest en wat een drukte in de winkels, was het bij jullie ook zo erg met de drukte of viel het mee?

Na de kerstinkopen ben ik even bij Freek geweest.
En heb hele mooie foto's gemaakt! 'kan het niet laten maar wou ze toch weer met jullie delen! Haha! Bloos )

http://i4.photobucket.com/albums/y128/M ... 010302.jpg
Begroeting!

http://i4.photobucket.com/albums/y128/M ... 010315.jpg
Freek!

http://i4.photobucket.com/albums/y128/M ... 010322.jpg
Kwijl

En natuurlijk de mooiste als laatst! Lovers
http://i4.photobucket.com/albums/y128/M ... 010304.jpg

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-07 21:47

Kim -> Wanneer ga je starten? In januari?
En heel fanatiek, of zo af en toe een wedstrijdje?
Ik hoop in het najaar van 2008 zover te zijn met Grytsje dat we mogen en kunnen starten.
1x in de maand wordt er op onze manege een officiele wedstrijd gehouden, dat lijkt me in eerste instantie genoeg om mee te beginnen.
In februari zijn er onderlinge wedstrijden voor de paarden, dus dan kunnen we alvast oefenen!

Leuke foto's van Freek!

Fanny -> Wat een mooie winterse foto's van Janske!
Je wilt niet weten hoe erg ik baal dat ik me zaterdag zo beroerd voelde!
Ik heb nu geen foto's kunnen maken! Boos!

Esmée -> Ik vind dat je gelijk hebt hoor, wat betreft het ff lekker laten gek doen door Fuego.
Je kan niet verwachten van een paard dat hij de hele dag in stal staat, dan even naar buiten mag voor een uurtje of iets langer en dan ook nog precies doet wat je zegt.
Daar ben ik nu ondertussen ook achter......
Gryts mag dus eerst (als het mogelijk is) ff lekker gek doen en zich uitleven, dan daarna aan het werk.

Jasmijn -> Wat een leuke foto's van Dizo en zijn zusje!
Ik kan altijd zo gigantisch genieten als Tommie aan het spelen is met andere honden!
Heb jij dat ook?

Gisteren heb ik een buitenritje gemaakt, en (gelukkig!!!) ging het een stuk beter dan vorige week!
In het begin was ze wel iets onrustig, maar niet zo erg als vorige week.
Ze heeft zich een paar keer omgedraaid met de bedoeling weer terug te rennen waarop ik haar ((ook) gelukkig!) heel snel weer onder controle had.
Het commando 'DOOR!' is echt een toverwoordje bij haar, het helpt haar door te laten stappen op stukjes waar zij 'iets' eng vindt.
Toen we het pad van de manege afliepen lagen er mistbanken over de akkers, wat er erg mooi uitzag.
Daarna zijn we een stuk bebouwde kom ingegaan.
Toen we daar uitkwamen zagen we dat de mistbanken erg snel groter werden, dus moesten we behoorlijk haasten om op tijd op stal te komen voordat het echt mist zou worden.
En dus hebben we flinke stukken gedraafd, en gelukkig waren we nog op tijd terug op de manege.
Grytsje had het het laatste stuk even zwaar, we hebben dan ook alles op de harde weg gedraafd en dat is ze niet gewend.
Vanmiddag heb ik haar dan ook even in de buitenbak losgegooid en laten rennen, even de ergste stijfheid eruit.
Haar oog is nog niet over, ondanks dat ik het elke dag heb schoongemaakt met gekookt water.
Het is wel verbeterd, is ook niet ontstoken, maar het is wel duidelijk geïrriteerd.
De veearts had er vorige week naar gekeken en zei dat er niets was beschadigd voor zover zij dat kon zien, waarschijnlijk heeft ze haar ooglid gestoten en heeft het tijd nodig om te herstellen.
Maar toen ik vanmiddag in haar ooglid keek was het behoorlijk rood vond ik.
De veearts is vrijdag op vakantie gegaan en komt donderdag of vrijdag weer terug, helaas moeten we dus nog even wachten........

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 00:03

Ik wil graag iedereen een hele fijne en warme kerst wensen
xxx

leuke foto's kim !!!
freek die knapperd Haha!

had zaterdag niet super veel tijd om foto's te maken saida maar dacht vlug even halster om en gaan met die banaan Tong uitsteken

heb net van mijn ouders een burberry sjaal gekregen Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 00:25

Kim: Wat een super leuke foto's van Freek zeg Haha! Hij ziet er goed uit hoor! Knapperd! en bij ons was ook enorm druk zeg!

Saida: Leuk dat je buitenritje zo goed ging! toch wel weer een vooruitgang! Haha!

Niewkomer: welkom!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 12:58

Wat een hoop foto's en topics en kerstkaarten zijn er langsgekomen! Echt mooi, en al die winterse uitzichten erbij Lachen

Heb vandaag&morgen lekker vrij, zo meteen naar Fuur maar eerst had ik even dit in elkaar geflanst:

Afbeelding

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 17:21

Hallo dames,

Ik zal jullie Lonan voorstellen Knipoog

Afbeelding

En dit is een foto van mijn eerste ritje op hem, nog bij de vorige eigenaar.
Afbeelding

Fijne feestdagen allemaal en ik beloof dat ik vaker weer mee kom lezen en posten Bloos .

Wat is yippie gegroeit (volwassen geworden), ga even terug lezen ben ook erg benieuwd naar sommige mensen, hoe het gaat etc.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:05

@ Kim: Ah lieve foto's.

@ Saida: Ja, ben blij als we op z'n nieuwe pension stal in Nl staat. Fijn he zo'n buitenrit. Oei, laten we hopen dat het niets ernstigs word met zijn oog.

@ Fanny: Oeeeh burberry Haha!.

@ Madelief: Haha wat een geinige foto, jullie hetzelde!

@ Leonie: Ah leuke kaart en leuke foto, jullie hetzelfde, fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

Heeeeeeeel het Barokke topic::: Fijne Kerstdagen en een heel gelukkig knallend nieuwjaar!

Vanochtend natuurlijk naar Fee gegaan. Het rijden ging op het begin helemaal fout. Was in mijn ééntje, en hij werd helemaal gek. Die dag ervoor natuurlijk stilgestaan dus kon ik het al verwachten. Ik vond het wel grappig, maar ik wist ook wel dat ik als ik erraf viel iets kon breken, hij werd helemaal gek namelijk. Bokte, rende ervandoor, steigerde, ging weer terug, en dat heeft hij 3 keer geprobeerd. Mijn broer schrok zo erg, die kwam helemaal naar me toegerent haha. Daarna flink laten werken en laten zien dat daar niets aan de hand was, en toen ging alles prima Haha!. Lekker uiteten geweest net, heel gezellig, morgen weer, en naar het strand geweest, genoten van het zonnetje, dalijk gezellig met toastjes een film kijken, en morgen ook allemaal gezellige dingen.

Fijne avond iedereen! Haha!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 20:29

Merry Christmas allemaal!!!

Ahh, leuke foto's allemaal en leuke kerstwensen!

Leonietje, hij is geweldig zeg!!
Veel plezier saampies!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-07 22:06

@ Leonietje: Klopt het dat je Lonan van een Bokker hebt gekocht? Komt mij bekend voor. Leuk paardje!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 11:03

Saida: Door spookland rijden, dat lijkt me best wel mooi. Je moet inderdaad wel zorgen dat je niet helemaal geen hand meer voor ogen ziet.
Balen dat het oog nog steeds niet over is. Ik ben benieuwd wat de oorzaak is.

Esmee: Volgens mij heeft jou spaanse man de laatste tijd de wind in zijn hoofd. Klein draakje Tong uitsteken

Leonie: Lonan is leuk Lachen

Gisteren kersdiner gehad bij mijn vriend thuis. Samen met zijn ouders, 2 broers, schoonzussen en neefjes en nichtje. Was erg gezellig. Ieder stel moest een gerecht voorbereiden. Wij hadden het voorgerecht en dat viel gelukkig erg in de smaak. Het was avocado met tonijn (met mayo, yoghurt, paprikapoeder en peper) en tomaatjes gevuld met garnalen (met cremefreche en bieslook).

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 11:13

zasread, klinkt goed!

Wij hebben kerstavond bij mijn zwager en schoonzusje gegourmet met de hele fam. van mijn vriend.
daarna zijn we bij mijn schoonouders blijven slapen (zij wonen in dezelfde plaats in de Achterhoek en het is voor ons een beetje ver om weer even terug te rijden...).
Gisteren tussen de middag nog bij mijn schoonouders warm gegeten en toen weer richting huis gegaan.
We waren eind van de middag thuis, nog even gauw naar de paardjes geweest en het grijze monstertje even gereden. Die was echt monsterachtig vervelend! Boos!
Nou ja, volgende keer beter...
's Avonds heeft mijn vriend lekker pannenkoeken gebakken en verder hebben we niks meer gedaan...

Vanmiddag lekker kerstonbijtje en dan ga ik zo al mijn post van de laatste weken maar eens uitzoeken dat opgestapeld in m'n postbakje en overal en nergens ligt... Clown

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 11:45

Leonie -> Wat een knapperd is Lonan!
Veel plezier met hem!

Esmée -> Had je hem niet beter eerst ff los kunnen gooien of longeren?
Net wat je zegt; als je had gevallen had je wel iets kunnen breken........

Sanne -> Op zich was het best wel mooi zo door de mist rijden, maar onze angst was dat we nog een behoorlijk stuk langs de weg moesten rijden om weer bij de manege te komen, en dan rij je niet meer zo relaxed, hoor!
Klinkt lekker jullie voorgerecht!

Iedereen 1e Kerstdag overleefd?
Wij hebben het onwijs gezellig gehad!
We waren bij mijn zus en zwager samen met de rest van mijn familie en de vader van mijn zwager met zijn vriendin.
We hebben heerlijk gegeten, gedronken en zaten heel gezellig tot midden in de nacht aan tafel.
Vanmorgen lekker uitgeslapen, en we hadden voor de kinderen nog een paar kadootjes onder de kerstboom die ze mochten uitpakken.
Zonet lekker ontbeten met vers gebakken bolletjes en croissantjes en Frits is zijn bed weer ingedoken met een vette kater. Haha!
Straks ga ik even bij Grytsje en Jazzy kijken, en als het kan hun even losgooien of misschien wel even rijden op Grietepiet, net hoe druk of het is.
Daarna op verjaardag en daar blijven we gezellig mee eten.
Onze dag is dus al weer volgepland! Knipoog

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 12:09

@ Sanne: Gezellig zo'n Kerstdiner Haha!.

@ Nouvel: Ook al allemaal zo gezellig haha. Jammer dat je 'mostertje' zo vervelend was.

@ Saida: Normaal doe ik dat ook wel, maar het leek alsof hij rustig was. Bovendien moest ik snel zijn, ik was laat op de manege, die was bijna dicht, was de enigste, en we gingen ergens heen met de familie. Zal wel handiger zijn geweest maargoed. Zo te lezen heb je een heerlijke Kerst gehad, nouja gehad, het is nog steeds Kerst Haha!.

Ik ga nu naar Fuego, dan naar Alicante rondhangen, en dan uiteten, en dan gezellig filmpje kijken.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 14:23

Nou Esmee, waar is je topic nou Tong uitsteken? Ben hem nog niet tegengekomen!

Ilona, speciaal voor jou omdat je al dat wit zo mooi vind (ik ook Knipoog ):
Afbeelding
Wat een acrobaat he Vork
Afbeelding
Afbeelding

Saida, ja ik vind dat zo heerlijk als Dizo een leuk maatje vind om mee te spelen. Echt een genot om te zien. Eigelijk moeten we Tommie en Dizo eens laten meeten, denk dat ze het prima kunnen vinden met elkaar!
Grappig dat Grytsje zo goed doorloopt op een stemcommando hoor! En vervelend van haar oog, hopen dat dat snel in orde komt Ach gut

Fanny, jij ook een fijne kerst!

Zus, leuke kaart hoor! Vanavond kom je gezellig hier eten Knipoog.

Leonie, gaaf hoor die Lonan! Leuke foto's!

Branka, hoe gaat het met je? Alles goed, en met Frio? Fijne kerst ook he, en een mooie jaarwisseling.

Nouvel, succes met je post.

Ik heb gister kerst bij mn ouders gevierd, en vandaag komt een vriendin en mn zus hier eten. Vriendlief moet helaas werken, zwaar balen maar goed we hebben vanochtned lekker eeb kerstontbijt bij zn ouders gedaan en kerstavond hadden we het met zn 2tjes gevierd, en kadootjes gedaan.

Deze kwam ik nog tegen in de mail:
Afbeelding
Superlief he?!

Nou ik ga dr weer vandoor zo, even het huis opruimen.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 14:36

Ah wat een super foto's! Gino is ook al zo'n acrobaat haha.

Ja het laden duurde zo lang, dus ik werd het helemaal zat hihi.

Fuego staat in de padock Haha!. In een soort weilandje, met naast hem andere paardjes, naast en achter. Alleen geen gras haha, maar hij vond het super. En god, wat word het een Arabier! Die gangen, ik ging met hem rennen en hij ging naast me rennen, helemaal strekken, staart omhoog, hoofd omhoog, moest echt lachen, dé uitslover. Maargoed, om 6 uur ongv haal ik hem weer op, dan moet ie weer in zijn donkere stalletje. Hij vind het iig super, helemaal rennen, en hij had lekker eten, en wat paardjes naast hem, wel met hek ervoor, maar hij is heel lief voor ze, snuitje tegen snuitje aan, lekker snuffelen, ook al kan die niet met ze spelen. Ben zo blij. En het rijden ging wel goed, Joelle had een goede tip gegeven, vandaag even met een harder bit rijden, dan kan je het verschil voelen hoeveel die vooruit is gegaan, omdat die vorige keer met dat bit zo ging klote en wild deed, en nog wat goede dingen. Eerst ging het niet goed, durfde haast niet aan de teugels te trekken, maar na een paar minuutjes kreeg hij het door en heeft hij super gelopen. Heb niet zo lang gereden, omdat ik hem daarna dus in het weilandje zonder gras deed haha.

Ben zo blij, hij is zo happy nu die buiten staat Haha!. Doe ik voortaan elke dag even, maak vanmiddag wel foto's.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 15:18

zoo, kom ook ffies binnenvallen. Leuke fotos weer zeg! Heb ook nog leuke van Goya en Bram:
Afbeelding

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 16:37

Gave foto's allemaal jongens!

Hier was de kerst ook gezellig! Eerst lekker met mijn beste vriendin een kerstrit gemaakt door het liesbos, heerlijk uitgewaaid met de paardjes. Half 4 was ik weer thuis, toen gedouched en klaar gemaakt voor de kerstviering bij mn ouders.

Mn broertje en zn vriendin waren er ook, en mn oma, met zn allen lekker gefonduet en daarna de cadeautjes. We zijn weer lekker verwend, en Luna ook hihi die vond het echt super leuk om pakjes open te scheuren Haha!

Zometeen hebben we hier weer een kerstdiner dus ik ga maar eens opschieten, moet nog de nodige voorbereidingen treffen hihi Haha!

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 17:08

aa kei leuke kerstkaarten meiden !!!!!!!
super leuk

ben dit jaar niet zo creatief geweest Tong uitsteken

misschien komt het nog Tong uitsteken
hahah

iedereen al fijne kerst gehad ??

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 17:54

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 00:50

Essssss: Leuk zeg! Mooi hé om ze zo vrolijk te zien & super dat het goed gaat met het rijden, ik zou het wel graag willen zien op foto's! Haha!
soeske: Leuke foto zeg Ja
Enamorado: Mooie foto's hoor van het rijden Haha! heb ze even bekeken mag je trots op wezen.

Enne ben weer heel erg verwend op kerst (of beter gezegt Freek *LOL* )
Met dit sjabrak: http://i4.photobucket.com/albums/y128/M ... alance.gif (Die blauwe) Haha!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 01:29

Alvast een heel gelukkig en vooral gezond 2008!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 10:06

Jasmijn -> Alkmaar is niet superver weg, dus een meeting moet te regelen zijn! Lijkt me leuk!

Suzanne -> Wat een lieve foto van de mannen!

Enamorado -> Wat een indrukwekkende verschijning is Enno!!!

Kim -> Jij bent idd verwend! Mooie sjabrak!

Ik ben gisteren weer even lekker bij m'n meisjes geweest.
We konden alleen weinig doen want er stond een kameel in de binnenbak.......
Een aantal dieren van de levende kerststal stonden bij ons op de manege gestald, maar omdat de paarden vorig jaar erg onrustig werden toen de kameel in een stal stond moest hij nu de binnenbak in.
Om 4 uur werd hij er pas weer uitgehaald.
In de buitenbak werden continu paarden losgelaten om even te laten rennen, dus Grytsje daar een poosje bij laten lopen.
Jazzy weet ik niet hoe ze reageert en of ze dan niet over de rand springt, dus helaas kon zij niet even rennen.
Ik ging Gryts even wat opjagen, maar toen kwam ze met me spelen door mij een beetje uit te dagen.
Dit had ik nog niet eerder met haar meegemaakt, maar ik vond het echt hartstikke leuk!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 11:00