!Ja ik had het gezien
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
.
Druk met de cadeautjes inkopen en alles... Wat een zoeken zeg. Maar het is gelukt haha.
Met al die mooie witte bomen! Ik heb er écht van genoten! Jammer dat nu de bomen al niet meer wit zijn..
Jammer dat Jacolien nu weg is, maar ik denk dat het beter is zo als menpony!
En jij hebt er een leuk paardje voor terug! We willen natuurlijk wel foto's zien 
!
)

Hij ziet er goed uit hoor! Knapperd! en bij ons was ook enorm druk zeg!

.
.
. Lekker uiteten geweest net, heel gezellig, morgen weer, en naar het strand geweest, genoten van het zonnetje, dalijk gezellig met toastjes een film kijken, en morgen ook allemaal gezellige dingen.

.
.
? Ben hem nog niet tegengekomen!
):

.
. In een soort weilandje, met naast hem andere paardjes, naast en achter. Alleen geen gras haha, maar hij vond het super. En god, wat word het een Arabier! Die gangen, ik ging met hem rennen en hij ging naast me rennen, helemaal strekken, staart omhoog, hoofd omhoog, moest echt lachen, dé uitslover. Maargoed, om 6 uur ongv haal ik hem weer op, dan moet ie weer in zijn donkere stalletje. Hij vind het iig super, helemaal rennen, en hij had lekker eten, en wat paardjes naast hem, wel met hek ervoor, maar hij is heel lief voor ze, snuitje tegen snuitje aan, lekker snuffelen, ook al kan die niet met ze spelen. Ben zo blij. En het rijden ging wel goed, Joelle had een goede tip gegeven, vandaag even met een harder bit rijden, dan kan je het verschil voelen hoeveel die vooruit is gegaan, omdat die vorige keer met dat bit zo ging klote en wild deed, en nog wat goede dingen. Eerst ging het niet goed, durfde haast niet aan de teugels te trekken, maar na een paar minuutjes kreeg hij het door en heeft hij super gelopen. Heb niet zo lang gereden, omdat ik hem daarna dus in het weilandje zonder gras deed haha.
. Doe ik voortaan elke dag even, maak vanmiddag wel foto's.

heb ze even bekeken mag je trots op wezen.
)