Wij vandaag heerlijk genoten in het Amsterdamse bos. Hij vond het volgens mij super leuk. Hebben zelfs nog een paar boomstronken gesprongen en door de waterpoel gegaan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), mijn prachtige, knappe kerel 
zijn dat dan 2 wp per proef?
welke fotograaf komt er? 

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!
Al kan ik me voorstellen dat ze het zich soms ook te lastig maakt
Ik vind hem juist iets schraal, maar vooral in de bovenlijn. Daarbij heeft hij zijn bouw ook niet zo mee natuurlijk. Ik mis wat bespiering bij hem. Maar hij blijft een knappe man!

_Tarzan schreef:Klopt, bespiering is ver te zoeken helaas en zijn bouw werkt ook niet helemaal mee, maar qua buik is hij gelukkig weer flink afgevallen, hij had echt een dikke pens onder z'n ribben hangen namelijk
Ik hoop hem snel weer op te pakken en hopelijk eens een buitenritje te kunnen maken met hem!
Wat fijn dat je spanning al vele malen minder is! Hopelijk vind je snel weer het plezier terug!
Doe je hem ook longeren oid?
Ik ga nog niks verklappen, de kans is heul klein dat het veulen van mij wordt, maar wie weet

_Tarzan schreef:Ik heb m'n pols overbelast en moet even verplicht volledige rust voor m'n rechterarm, dus groot geluk voor Fuego doet hij op dit moment even helemaal niks
Oeh zou leuk zijn!
Aangezien ik er inmiddels ook al te lang mee door ben blijven gaan, heb ik nu de goede raad maar eens opgevolgd in de hoop dat het snel over is! keeyzie schreef:Hij is net 10 geworden dus we hebben nog alle tijd.
Nu met de nieuwe erbij sowieso even kijken wat we willen.
Working Equitation lijkt me ook zo onwijs gaaf, hier mensen die starten?
. Voer je extra eiwitten bij toevallig? Of tri amino eiwitten? Dit heeft bij mijn ene merrie enorm geholpen voor bespiering van de bovenlijn.
waar is dat? Herkenbaar hoor, dat het tussen je oren zit. Die Spanjaarden zijn daar zó gevoelig voor maar de beste leermeesters. Nero geeft bijvoorbeeld zo goed aan hoe hij gereden wilt worden.