[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 13:22

evdpanne: hehe ze zullen t altijd proberen ;) En inderdaad dat verschil merk je wel hoor, ik ga ook niet graag in een al te zomers tenue de stad in, maar hier in de toeristische zone waar ik woon maakt het allemaal niets uit.. Haha en dat rookverhaal... Ja traditioneel gezien is roken voor vrouwen hier ook taboe, maar toch doen heel veel vrouwen het. Ze gaan hier nu een antirook campagne houden, krijg nu ook steeds smsjes van 'infosante' enzo, roken is dodelijk.. Lijkt me alleen toch lastig om roken hier uit de cultuur te bannen... Waterpijp zit sowieso al eeuwen in de cultuur..

Ilona: mm ja reed gisteren weer over het strand, toch wel heel erg lekker.. Mooie foto van Chico :)

Soeske: Hehe ik denk dat ik bij nader inzien toch maar afzie van het aanbod ;) fijn dat je weer hebt gereden :)

Kelly: Dank je :) goed om te horen van je petekindje, gefeliciteerd!

Zasread: zooo zeker een mooie dame! En wat een schattig koppie die kleine van je :)

Mies: dank je, en schnitzel is omdat hij daarop lijkt na het rollen :p wil hem niet opeten hoor ;)

Barroco: lijkt mij ook niet gek Spanje.. Als ik hier niet door bovennatuurlijke krachten terecht was gekomen had ik dat ook zeker overwogen... Jouw vriend is ook gek op paarden?

Jellie: leuk om te horen! Kan jammergenoeg het filmpje niet zien, youtube is hier geblokkeerd in Tunesie... Flavio is idd weer helemaal beter gelukkig :)

Gisteren weer een buitenritje gemaakt met Flavio, ging weer lekker :) zoals altijd moest en zou hij in het water.. Vanochtend even koffie gedronken op de club en toen was er een jong meisje aan het lessen. Nouja dat ging best goed, totdat de staljongen weer Shalimar, de merrie, naar zee bracht voor haar been.. Bokken, stijgeren, hinniken, het arme meisje stond doodsangsten uit :n Gelukkig kon ze afstappen, en de andere staljongen wilde het paard terug naar stal brengen, maar daar dacht het paard anders over: twee keer heeft hij zich losgetrokken en stormde hij de hele bak hinnikend door.. staljongen voor straf niet betaald vandaag...
Nog even mijn schatje :p
http://farm4.static.flickr.com/3555/377 ... 9113f6.jpg
hij is ook lief met kinderen
http://farm3.static.flickr.com/2529/377 ... f6b0db.jpg

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 13:29

_Saida_ _O- _O- ik lig hier helemaal dubbel van het lachen om jou commentaar, geweldig precies zoals je het beschrijft, zo is dat hoofd van die merrie :D nou een half uur later mocht ze weer hoor want er floepte er teveel uit naar mijn zin ;) te kort komen deed ze niets hahahah ja hij is altijd een chameur met de dames zo lief flamen snuffelen liefkozende bijtjes, en let goed op (als je het kunt zien op het filmpje) ik zeg op een geven moment nou is het klaar met dat gerotzooi duik er nou maar eens op, en dat doet hij ook hij dekt alleen op commando ;) als staat hij met zn neus in de merrie zolang ik niets zeg gaat hij niet :D

lakshmi die laatste foto is zo lief :)) dus ik begrijp dat jij daar buitenritjes geeft?? is dat niet eng met al die wilde dieren zoals slangen spinnen tijgers?

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:18

Sanne; wat wordt dat meiske mooi!! Een echte vrouw!

Ik moet nog iemand aan jullie voorstellen...
Door de kleine Arrojado ben ik dat helemaal vergeten..

Jerezana Maynou, oftewel Jerez :cool:

Jerez is gefokt bij Can Maynou; http://www.yeguadacanmaynou.com/
Een aardig bekende fokker in Spanje.

Jerez vader is de donkerbruine Escalera hengst Tormento IX

Afbeelding

Tormento, zelf heeft al een gouden medaille in de wacht gesleept op een keuring in Spanje.
Haar moeder is de zwarte merrie Jerezana LXVIII.

Jerez zelf is zomerzwart, zwart in de winter dus en ze verkleurt in de zomer onder de zonnestralen naar zeer donkerbruin op haar middenhand.

We hebben Jerez weg bij ; http://www.sfstables.tk/

Ze hadden een keer een trailer gekocht bij ons en ze vertelde dat ze regelmatig Spaanse paarden verkochten. Op een gegeven moment kwam Jerez daar binnen en zei hadden nog een trailer nodig enz... :D

We zijn gaan kijken en aangekomen vond ik haar hardstikke leuk! Ze was nog wat onzeker (net in Nederland , vanuit het Spaanse land) maar toch ook zo open en toegankelijk, daarnaast ook veel uitstraling, een echte Spaanse dame en ook nog mooi lopen!!
Wel was ze nog wat mager, vooral haar middenhand had te leiden gehad onder het transport naast haar ruggegraat was het echt wat ingevallen ect. Daarnaast heeft ze een flinke hoge schoft net als haar vader (en veel andere Escalera's)+ nog in de groei dus een beetje overbouwd, al met al zag ze er dus wel een beetje uit als een badkuip :mad:

Maar ik was wel gecharmeerd van haar en besloten om dus te kijken hoe het ging worden, uiteindelijk moest het meeste toch weer bijtrekken.
En ze staat nog niet lang hier en ze knap al enorm op, de boel begint al te vullen en de spieren komen er ook weer op :) We moeten nog wel een stukje, maar ik heb er helemaal vertrouwen in.

Ook doet ze mij verbazen hoe snel ze zich aanpast!! Het vervoer was nog 1 groot drama deze kant op, ze was het er niet mee eens en ze is enorm temperamentvol :shock: Maar nu ze me kent gaat alles zo voorspoedig, voetjes geven, eerste rondjes aan de longe ect. is allemaal helmaal geen probleem meer, zonder te oefenen was het gelijk allemaal oke.

Ik ben helemaal blij met haar!

Nou genoeg gekletst, een paar foto's;

Haar mooie koppie

Afbeelding

lekker lopen (hier zie je dat het nog wat ingezonken is naast haar ruggegraat, maar wat een uitstraling he!)

Afbeelding

Lekker op de wei, ze is een hele goede oppaas voor Arrojado :lol:

Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:38

Cyrina gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst! Het is nu al een prachtig paard,dat gaat nog veel beter worden! 8-)

Annash
Blogger

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:40

Gefeliciteerd! Helemaal leuk!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 14:48

Cyrina gefeliciteerd wat een prachtig dier zeg :~ heel veel plezier en geluk met je mooie aanwinst ;)

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:10

Hoi Iedereen!!!
Ben weer terug van 3 weken vakantie en heb nog niet bij kunnen lezen (haha dat redt ik nooit denk ik).
Mijn schouder gaat goed. Kan bijna alles weer pijnloos doen (behalve naar achteren reiken en streken en soms bij een plotse beweging doet het nog pijn) Mijn bijrijdster heeft enkele malen op Jippe gereden tijdens mijn vakantie en dat ging super. Ga straks naar mijn paardje toe met het hele gezin. Heb echt zin om weer op te starten al zal dat nog 3 weken duren (als de kids weer naar school gaan). En ga het dan rustig opbouwen! En zowiezo eerst de eerste energie eraf laten lopen aan de longe voor ik erop stap.

zazaza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 15:41

Cyrina, wat een leuke merrie....ik vind haar eigenlijk helemaal niet heel erg overbouwd.....en ze heeft een prachtig hoofd, ben benieuwd naar haar gangen.

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 16:46

Wat fijn dat je schouder weer beter gaat!

Zazaza; Ze is nu idd niet meer zo overbouwd, maar toen we haar 5 weken geleden voor het eerst zagen was dat wel anders, haha

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:09

lakshmi: In Egypte staat er nu een jongetje met een zakdoek voor zijn mond op het pakje :). Zou ook moeten afschrikken :P. Maar denk idd niet dat een antirookcampagne daar zal aanslaan, en waterpijp roken dat is idd een geweldige traditie :D. Heb er zelf ook eentje thuis staan uit Egypte vandaan. In Egypte rook ik er ook aardig wat af ;).
Cyrina: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!! Echt een mooie merrie!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:20

Cyrina, eindelijk foto's van de knappe dame, mooi zeg!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 17:37

Even tussendoor; heeft iemand van jullie misschien nog een dubbelgebroken Pelham-bit liggen, maat 13,5, waar je niets mee doet?

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 21:30

Iloon – het is echt super om met je vriendinnen of je familie te doen lekker eten en gewoon gezellig onder elkaar
En tsja kiezen tussen die 2 moeilijk maar ik ga toch voor chico (al moet ik eerlijk bekennen dat jou vriend er ook best mag wezen) ;) en hej die van jou is ook buikpruik vrij

Martine – ja heb weer heerlijk gereden, en die van jou gelijk het water in als die water ziet ook grappig want die van mij loopt het liefst om een plas heen behalve als die in de bak staat :+ en leuke foto’s hoor

Jan – zorrero is echt cute mooi houding laat die ook zien op de foto :j

Esther – het is een goede oefening om het zo mee te nemen zo kan die idd aan verschillende dingen wennen en je hebt er dadelijk alleen maar profijt van als je erop zit

Sanne – we hebben wel wei maar dat is niet zo groot dat ze er de hele dag erop kunnen dus hij heeft eigenlijk nooit lekker de ruimte waar die kan eten en zijn gang kan gaan, dus nu gingen we met alle paarden van stal daarheen en worden gelijk de stallen verbouwd
En gefeliciteerd nog voor johan hoe was het uit eten?
Die foto’s heerlijk om altijd naar te kijken :9

Kelly – ik hoop voor je dat hij het zo goed op blijf pakken en dan hoop ik dat de toekomst goed voor je uitpakt en ja ik kan best begrijpen dat je nu meer kijkt naar adorno in de toekomst dan het veulentje want met adorno krijg je nu al een band en het veulentje ken je totaal niet dus ik geef je ook geen ongelijk

Shanne – super je eerste wissel dat moet vast gaaf gevoeld hebben, hoe pakte die het op ?

Cynthia – als hij jou stalknecht is dan kom ik ook bij jou in dienst

Saida – dank je wel, en ik ken jou gevoel maar al te goed heike deed dat in het begin ook zo erg en vooral als die stil moest staan buiten het liefst liep die dan door de auto’s heen het is bij hem veel minder geworden tot bijna over aan toe door gewoon lekker veel met anderen maar ook zeker alleen naar buiten te gaan als is het maar een rondje om de stal en dat van lievelee uitbreiden maar dat heeft me wel tijd gekost en niet te vergeten mijn vader heeft me er heel veel bij geholpen
En fijn dat de les zo lekker ging jullie gaan lekker voorruit

Jasmijn – nee heike is op vakantie naar de wei dus daar komen foto’s van
En jij ook lekker bezig geweest met je nichtje en lekker poffertjes gegeten heerlijk :9

Cyrina – wat een prachtig dier echt een snoepie

Nou gisteren eerst die high tea gehad was super gezellig en vooral heerlijk
En savonds heike weg gebracht hij ging echt top de trailer op en stond rustig erin tijdens de rit eenmaal daar aangekomen ook weer rustig uigeladen en op naar de wei gelopen. Alleen toen we eenmaal onderweg naar de wei waren kreeg meneer al het gevoel dat die gras mocht dus dansen naast me en zijn eigen showen ze p**p eruit (terwijl die zo ruin is als wat) dus ja hij was nogal moeilijk te houden dus heeft de boer hem van mij overgepakt.
Nou uiteindelijk bij de wei aangekomen mochten de mannen los (de andere paarden van stal staan er ook bij) en daar gingen ze hoor rennen en showen en toen ineens lag me ventje daar languit op de grond vlak voor me neus hij bleef liggen en keek me even aan dus ik liep er naar toe maar toen stond die al weer en rende weer vrolijk verder :+ tis ook zo’n sul ook he
Daarna nog even staan kijken maar meneer heeft al geen oog meer voor mij hij staat heerlijk rustig te eten en heeft het wel naar zijn zin.

Morgen maar weer even kijken.

Oh ja er zijn ook foto’s gemaakt maar het fototoestel is mee op vakantie voor 2 weken dus over 2 weken krijgen jullie die foto’s pas maar ik beloof dat ik eerdaags zelf nog wel even foto’s maak

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:07

Denise; ik heb maar 1x een wissel gesprongen gister met 'm en die was niet slecht ;) Goed was goed vond ik en wil er voor de regio nog niet teveel mee aan de gang. :)

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 22:58

Even tussendoor;

Joehoe Peet.....hoe gaat het nu met je?

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 23:42

T is vandaag niet hard gegaan hier!

lakshmi, jammer dat youtube geblokkeerd is. Jeetje dat meisje is zich vast rotgeschrokken.
Lieve foto's.

Cyrina, wat is Jerez een knapperd *D

Zilfstar weer terug :)

Heikedenise, geslaagde high tea en heike ook blij op de nieuwe stek.

Vanmiddag gezellig met mijn ouders en neefje naar de jaarkmarkt gewees. Jan is toch ook maar meegekomen.
Echt irri want er zouden mensen komen voor onze tv maar die zijn niet op komen dagen :roll: is Jan daarom nog eerder weggegaan ook..
Daarna nog lekker bakkie in de tuin gedaan. Toen ouders weg gingen zijn we naar de Fant gegaan.
Lekker buitenritje gemaakt. Ik heb gevraagd of wij Sypke uit de wei mochten halen.. even kijken hoe ze verder in de omgang is..
Dat was iig retebraaf.
Afbeelding

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 00:13

*\o/* woehoe jamie! Ila toch! Beetje dirty foto's maken ;)

jasmijn: Leuke tijd bij frank gehad dus! Jammer van de foto's, maar je zal vast nog wel een keer bij frank komen?

saida: fanatiek hoor alles zo bijreageren!

martine: Zit je ook al dicht bij zee?! Wat heb je daar nou niet!

cyrina: Mooie nieuwe aanwinst!! Die vader mag er ook wezen!

denise: Goed bezig die heike! even zielig doen en na aandacht weer vrolijk verder! Waar ben je de high tea gaan doen?

shanna: Gaaf!!! heb je je toch goed aan de afspraak gehouden!

jellie: dus de keuze is eigenlijk al gemaakt???

Ik heb vandaag op navarra gereden :D Ze vond het een beetje raar maar liep al snel lekker rondjes door de bak... braaf beestje is het toch.. Nou ze wat in training is en af valt wordt ze wel fitter en soepeler! In het begin was ze soms een beetje sufjes...

En ik heb nog meer plek nodig op de roze wolk want de les vandaag ging super! Laatste weken beetje problemen gehad met aan het been zijn, de reactie was niet altijd even spetterend, maar vandaag ging het al veel en veel beter! We zijn klaar voor morgen! Verslag volgt dus nog ;)

En!!! *sorry il* Maandag is DE DRAAI VAN DE KAAI! Wiejjjjj leukste feest hier in de stad van het jaar! En ik heb nog wat tradities om me aan te houden :9 Feesten!!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 00:13

Jullie weten van geen ophouden!!!

Vanaf pagina 384 (voor Jan, want ik vind zijn idee van paard naar huis rijden errug leuk!)

Voor dat transport van Elise houd ik me ook aanbevolen! Dan rijd ik ook wel mee. :+ Rijlaarzen zijn er ook niet duur zag ik...

En voor Jan Volgens Frank is het maar 40 dagen rijden! Maar de TomTom werkt niet in die apenlanden, dus je moet dan niet verkeerd rijden.. :+ Het was wel mijn meest toffe vakantie aller tijden. Al hoewel deze van dit jaar heel dicht in de buurt komt. Wel een gave foto! Komt die uit jullie plakboek?

Elise Ik nodig je van harte uit om dit tentoon te stellen op Samaranch (met touw, zonder zadel) Sam heeft een hekel aan zonder zadel, dat vindt ie 'eng'. Hij heeft een torenhoge schoft. Frank vond dat om praktische redenen ook minder prettig én Sam is 1.70 m hoog. Ik ben niet hendig genoeg om daar zo even op te klimmen om dan nog niet te denken aan Sam zijn vliegende start...
Sam bokt never nooit en hij steigert ook niet, maar hij gaat wel heel hard en hij maakt heel schielikke bochtjes.

Ik zit hier ook wel dat ik Sam wil verkopen, maar als ik hem morgen zie, zal dat ook wel weer over zijn. :D

blz 385

Martine wat een rare manier van doen zeg! Die Duitse dame had heel wat spatjes, dat ze zelfs over paarden van anderen ging lopen beslissen wat het beste voor ze is. Qua voeding vertrouw ik wel op de pension waar Sam (tot morgen nog...) staat. Ze hebben van hem een supermooi, sterk en gezond paard gemaakt. Dat was heel hard nodig. Het is fijn om op een stal te komen, waar je weet dat ze goed verzorgd worden en waar je niet wordt rondgecommandeerd. Kan me voorstellen dat de paarden gelukkiger worden en jij ook!

Elise Fijn dat het goed gaat met Donatello!!!

Malin Is Anthonio niet de fokker van Suevo?? Wij waren in de veronderstelling van wel. Hij begon meteen over jou te praten tegen Judith en toen hij merkte dat we wisten over wie hij het had, werd hij heel amicaal!

Nadina Een kennisje van mij haar paard is aan één oog blind en zij zweert bij de vliegenkappen van Harry's Horse. Die zijn met bont bekleed en haar paardje heeft zo het minste last van haar huid en de ogen zijn toch beschermd tegen vliegen.

Elise Jij 1.71?? Dat had ik niet gedacht. Dan ben ik maar 1 cm hoger! Dus ik kan ook nog op een pony van 1.48 m. haha! Nou ja, goed dan... 1.49 m. :+ Des is 1.52 m. Volgens sommigen van jullie misstond het ook niet. :P

Regine Dat misstaat ook niet! 1.42 m voor een lippizaner? Dat is wel een kleintje dan. Barokke paarden ogen natuurlijk veel groter.

BLZ 386

Elise!!! Pannekoekendieet? Brrrr. Ik ben jaloers op je lijntje! Maar ja, ik heb 3 zwangerschappen achter me. Dat strakke buikje ben ik echt kwijt! (Heb het volgens mij ook nooit gehad. :z )

Mooie foto's Eline En dat sepia is wel mooi idd. Dat kun je via henzo.nl alsnog instellen hoor.

Jasmijn was de appeltaart lekker?
Basje riep meteen BEAU!!! toen ie de foto zag. Ja, was van de week ook aan het bijreageren, maar internet viel weg en toen ben ik maar gaan genieten van een wijntje.. Nu ben ik weer thuis met goei internet. En ja, Elise en Regine Beau is een superleuke hond en ook nog eens heel kindvriendelijk. Ze was zo blij om onze druktemakertjes weer om zich heen te hebben. Ze liep de hele tijd in mijn schaduw. Ze hapt altijd wel naar onze Jackies als we die optillen. Maar ze weet dat ze dat niet mag. Dat is jaloersigheid.

Wij moesten wel lachen om jouw melding dat je bang bent voor Jackies! Welke van de 2 was enger? Idéfix of Rakker? Ik hoop dat je hebt gezien dat niet alle Jackies zo zijn. Sommigen zijn heel aardig opgevoed... *D

Ilona eerlijk is eerlijk, als ik de hond niet ken, houd ik de hond en mijn kids ook heel goed in de gaten. Niet alle honden zijn immers kindervrienden en zo lang ik de hond niet ken, let ik op. Ik ben opgegroeid met tig Berner Sennen honden en ik weet wanneer je moet oppassen voor een hond. Ik leer onze kids ook de regels: nooit aan een hond zijn voerbak of slaapplaats komen en een slapende hond met rust laten. En ook Bas vergeet wel eens dat een hondenstaart niet bedoeld is voor trekdoeleinden. haha. Ook kinderen zijn inderdaad niet altijd even voorspelbaar. En je kind optillen is juist vragen om problemen bij de 'probleemhonden.'
Ik heb ook zo'n schat van een JR. Alleen begint ze al behoorlijk doof te worden en dat is soms frustrerend. Snap precies wat je bedoelt.

BLZ 387

Haha, Elise persoonlijk vond ik Beau makkelijker drillen dan Rakker (mijn JR) Na 8 jaar kan ik wel zeggen dat het me niet gelukt is om Rakker manieren bij te brengen. Die is letterlijk soms stronteigenwijs. :P En ik kom uit een politie-hondennest. JR's zijn overduidelijk niet geschikt.

Inderdaad Regine bij ons in de straat zitten 2 (!) Duitse Herders die het nodig vinden om de hele nacht te gaan zitten loeien en keffen. Ik wil een Duitse Herder geen klein keffertje noemen. Rakker blaft dan soms wel terug, maar dát is me gelukt, als ik er Iemand (lees flink vloek) bij roep, stopt zij meteen. Die Herders niet natuurlijk...

Kelly leuk die foto's. Jouw Adorno heeft wel iets weg van mijn droompaardje, maar die is jonger en kleiner. En die 23-jarige is een beauty! 1.65 m hoog? Goh, je moet Sam eens proberen. Die is 1.70 m...

Judith
jus schreef:
Hier een pagina met gewoon paardenadvertenties staan ook veel PRE

http://www.ventadecaballos.es/

Staat op die site ook de stal van Anthonio? Dan kan ik die ik zo leuk vond er mss nog tussenuit vissen.. :+

BLZ 388
Jellie haha! En je huwelijk is nog in stand na de bouw van de ikea-kast? Ik heb wel gehoord, dat dat de ultieme uitdaging is... En je duim zo beschadigd. Da's minder. De wijn was idd lekker!
Ateo ziet er ook interessant uit. Hoe was ie in het echt? Dat bericht heb ik even gemist.

Cynthia Even iets heel anders dan Lusitano! Mooi paardje hoor je Bijou. Maar ja, KWPN én merrie. Ik heb het niet zo op merries. Heb er één gehad en dat klikte niet. Wel idd een bijzondere lijn! Zulke kado's krijg ik niet haha. Nou ja, Sam heeft ook superpapieren hoor. Alles is Keur of preferent.

Regine Jouw paardje mag er zeker ook zijn!

Suus Wel in de gaten houden je armpje! Beterschap maar en was het leuk in Bataviastad? Ik mis er de ruitersportzaak altijd...

Ilona Tot 18 uur op de wei? Was dat mét of zonder toestemming van Benthe? Haha, is ie inmiddels weer een beetje te vangen?

Sanne Ik zal ze niet over jouw katten vertellen. Ik heb ze in geen tijden met zo veel afgrijzen zien kijken.
Je hebt gelijk met Iggie natuurlijk. Het is jouw paardje en zelf zie je het het allerbeste. Wel onhandig dat ie altijd zo vrolijk blijft en dan toch zo ziek kan zijn. Dat maakt het vaststellen van het ziekzijn wel moeilijker. Je kent hem al echt door en door hè? Hopelijk groeit ie er snel overheen nu. Is de DA nog vrijgezel? Anders zou het wel handig zijn als ie ook je vriend is! :D

Zo even plaatsen...

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 00:38

BLZ 389

Heidi ja, ze bestaan die jokers die gaan toeteren... haha! Jij dus niet. ;) Dan zien paardengekken je over het algemeen ook niet.

Karina Wat heb jij het ongelooflijk tegenzitten! Zo oud zijn Veludo en Rico toch nog niet? Mss zou een Aimable iets kunnen betekenen in de vorm van vrijheidsdressuur voor Veludo? Dan doet ie het vrijwillig en kan hij zijn pijn mijden. Of zeg ik nu iets raars? En dan dat kadasterprobleem nog hijgend in je nek. Heb er echt geen woorden voor. Sprakeloos! STERKTE!!!

Martine wat fijn dat je er toch weer even op uit kon met Flavio! En die dondersteen van een Darius om zo achter de meisjes aan te gaan. hihi. Hoe oud is Darius ook al weer? Doe je daar ook al wat mee?

Jasmijn Ja, mijn neefje is een stille bij mensen die hij niet kent. Ik hoorde het vandaag.
De appeltaart gelukt! NETJES! Ik heb een heel goeie oven hè? ;)
Wel fijn dat er al zo snel een ander baasje is gevonden voor Lily. Hopelijk een gouden combinatie toch? Ik wist nog een leuke langharige kat. Maar ik weet niet of die er nog is en die mag nu al van de mama af. Over Friezenkeuringen weet ik niks.
Wat leuk dat je vriend het paardrijden serieuzer gaat nemen! STOER. Het kan heel gezellig zijn om samen dezelfde hobby te hebben.

Ow een noorse boskat!!! Wow, dat zijn heel leuke katten. Heb er één gekend en die is 17 geworden, toen is ze doodgereden op onze hof. Een vreselijk ongeluk. Ik had haar geleerd om uit te kijken bij het oversteken enzo en nu lag ze lekker te zonnebaden en toen is ze dus domweg overreden. Maar het was een heel leuke kat, echt zondermeer! Snap je interesse dus.

Laura zo'n kat als Nala zou ik zo mee willen nemen. Wat is die mooi zeg!! Onze boskat had dezelfde kleuren als de kat die op de pc ligt bij je (de 2e)

Sanne Wat snel al na de geboorte van haar veulen. Ik heb er geen verstand van hoor! Hopelijk zijn ze dragend!

BLZ 390

Jellie Gefeliciteerd met je diploma!

Dancie Wat een poepies van katjes

Mantra: Idéfix, mijn Jack houdt niet van katten, dus geen kat hier... (Nu maar blijven herhalen, ander verander ik zo van gedachten zeg, met al die schatjes)

Saida morgen, 2 augustus komt Sam naar huis.... !!!!!

Fleur ik ben ook zoekende... zullen we samen gaan lessen bij Elise? Lijkt me wel een superervaring...

Denise FIJNE VAkantie!

Esther Leuk om te lezen dat Shaggy zich ook al prima thuis voelt. ;)

Vanaf Idra (30 juli) lees ik morgen wel weer bij...

Morgen gaan we Samaranch naar huis halen.... YES!!!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:34

Lakshmi, ooh, dan kom ik wel gewoon een keertje langs ;)
Sanne, leuke fotos!
Cyrina, gefeliciteerd!
Anouk en Frank, leuke vakantie gehad?

Met mn arm gaat t weer wat minder, blaren die open zijn gegaan..
Ik kreeg commentaar dat er te weinig Goya fotos waren dus bij deze:
Afbeelding
Afbeelding

En samen met mn nichtje:
Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:44

Hihi schattig hoor!! Hoe oud is je nichtje?

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 11:58

Mn nichtje is nu 8 :)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:32

Hi allemaal...

Wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren...
Rotweer is het hier, jammer.

Dat is dan net niet goed om te gaan rijden met Adorno...
Dus ik heb hem vanmorgen een hoofdstelletje ingedaan, longeerlijn eraan en zo het bos ingelopen.
Wouw wat was hij stoer zeg, hij deed het zo goed!
Voor mij ook goede training voor mijn vetjes want ik heb ook hele stukken gedraafd :+ Was flink bij poten met die grote passen van hem.

Binnenkort wil ik even een fotosessie van ons laten maken.. dan ga ik zeker ook even met hem richting het bos wandelen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 12:40

Gaaf Kel!!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-09 14:13

Gabriella -> Leuke foto's van je clinic bij Jenny!
Had je privé of was je met meerderen aan het rijden?
Ik had idd al gehoord van de monsterscore van Edward Gal; respect hoor!

Elise -> Fijn dat het goed gaat met Donatello in de opfok, je hoort ook wel eens andere verhalen.

Eline -> Staat helemaal niet gek dat western op een fries!

Jasmijn -> Ik kan me niet herinneren ooit een foto van Beau te hebben gezien, is hij/zij van Frank en Anouk?
Als je op de site van het FPS kijkt (http://www.fps-studbook.com) gaat kijken en dan in het menu aan de linkerkant klikt op 'Keuringen en Testen' en daarna op 'Aanstaande Keuringen' dan krijg je te zien wat voor keuring het is en waar het is.
Hè wat leuk dat je ook bij Beda gaat lessen volgend jaar!
Zal je van je zus ook wel regelmatig horen, maar ook ik vind haar lessen erg fijn!
Rints en ik hebben al veel geleerd van haar en elke les gaan we een klein stapje vooruit.
Het maakt ons erg enthousiast iig!

Regine, Jasmijn, Elise, Ilona -> Ik lees jullie stukje over de vooroordelen van mensen over herders, datzelfde hebben wij meegemaakt met onze rottweiler.
Ook deze honden staan nou niet bepaald in het positieve plaatje bij veel mensen.
Wij hebben ook regelmatig meegemaakt dat mensen hun honden of kinderen bij zich riepen als ze Esra aan zagen komen.
Op vakantie stonden we eens op een veldje met een blonde labrador, 2 golden retrievers en onze rottweiler.
Diverse ouders wilden niet dat hun kind bij onze hond kwam want die kon gevaarlijk zijn, terwijl 1 van de retrievers een hekel had aan kinderen en er naar gromde..... 8)7
Esra was juist heel goed afgericht en gek op kinderen!
Ook liep Frits een keer z'n vaste rondje met haar toen een vrouw snel haar hondje optilde toen ze Esra zag.
Frits vroeg haar toen; "Goh, bijt ie soms?" _O-
Tommie is een Jack Hussell ;) maar zóóó onwijs lief!
Helemaal niet zo hyperdruk als de JH's meestal worden omschreven, en hij luistert ook prima.
Het eerste jaar heb ik veel geïnvesteerd in zijn gehoorzaamheid en hem vrij strak gehouden, en daar heb ik nu heel veel profijt van.
Je moet hem eens horen blaffen, het is net een schorre zeehond of zo'n knijp-piepbeestje. :D
Dit is aangeboren, heeft ie altijd al gehad.
Soms vragen mensen hoe het kan dat ie zo blaft, en dan vertel ik ze dat ik wat aan z'n stembanden heb laten doen omdat ik gek werd van z'n gekef. ;)
Je moet die reacties dan zien en horen, hahaha! _O-

Kelly -> Leuke foto's van het Spaanse spul!
Opa ziet er nog super uit voor z'n leeftijd!

Jellie -> Spannend naar een paardje op zoek!
Ateo is leuk! Hij heeft ook al van die 'bedroom-eyes' net als Chico!
Veel succes met jullie speurtocht!
Nog gefeliciteerd dat je bent geslaagd! *\o/*
Ben wel benieuwd hoe Jan het vond op de fries van je stalgenootje!
*ziet net de foto's* Siepke heeft een mooi koppie!
Net het filmpje gezien van Ateo en ik zag dat hij onregelmatig loopt linksachter, hebben ze verteld hoe dit kan?
*Ow ik lees al dat jullie er vanaf zien, hihi!*

Cynthia -> Jee Cynthia, wat een mooi kado heb je gehad!
Gaaf zo'n vent die paarden kado geeft; is hij nog op zoek naar een bij-vrouw? Hahaha! ;)
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Heerlijk dat je weer bij je paarden bent geweest, kan me goed voorstellen dat je ze vreselijk hebt gemist en dat je moest huilen. :(:)
Ik ben ook zo'n emo-muts wat dat betreft.....
Ik vind dat je Marialva netjes hebt opgevoed wat het dekken betreft, ik heb wel eens andere dekkingen gezien waar het er niet zo zachtjes aan toe ging.
Hoe gaat het met je hoofdpijn? Heb je al het idee dat het ietsje minder wordt?
De warmte maakt het er niet echt beter op zeker, aangezien je bloed dan dunner wordt en sneller stroomt en er dus meer druk ontstaat?

Suzanne -> Hoe gaat het nu met de brandplek op je arm?

Ilona, Suzanne -> Met Rintske gaat het lekker!
Die vond het gras en de voordroog/hooi op vakantie helemaal niet lekker en heeft afgelopen week de schade ruimschoots ingehaald op haar eigen stukje land. :D
Afgelopen week heb ik een beetje rustig aan gedaan, ook ivm dat ze zondag niet zo goed liep en de wondjes op haar benen van het onrustig zijn op de trailer op de terugreis.
Voortaan toch maar beschermers om doen.....

Karina -> Ik lees nu net je berichtje van 29-07....... ik jank hier met je mee. |(
Godsamme wat een kl*tezooi, zeg! :(
Mocht je een uitlaadklep nodig hebben of een schouder; call me anytime!
Met een uur ben ik bij je en m'n pb-box staat altijd open voor je!
Heel veel sterkte en een dikke knuf van Rints en mij!

Lobke -> Leuk die filmpjes!
Persoonlijk spreekt Textura mij het meeste aan, ze heeft iets gracieus over zich wat ik graag terugzie in een paard.
En van de hengsten vind ik Universal idd heel gaaf, ook zijn kleur! :9

Saskia -> Welkom hier! :+
Wat een prachtige merrie heb je gekocht!
Hopelijk blijft ze drachtig!

Shanna -> Die 2e foto van jou en Vaj samen vind ik heel veel uitstralen!

Martine -> Hopelijk is het gelukt met de electriciteit afgelopen week?
Wanneer begint de ramadan eigenlijk?
Met mij alles lekker!
Ik zit hier echt op z'n zondags, in m'n badjas achter m'n pc-tje. :D
Wil je eens stoppen met ons lekker te maken met al die (voor ons) heerlijke vakantiefoto's? :P

Nishada -> Leuk om jou ook weer eens in het topic te zien! :wave:
Gaat alles goed met jou en Urbino?

Michelle -> Rints bokt idd vaak bij het aanspringen in galop, meestal alleen de eerste paar keren.
Soms uit joligheid, soms om haar opgebouwde energie even kwijt te raken en soms omdat ze het nog moeilijk vindt om haar achterbeen goed onder te plaatsen bij het aanspringen.
Ze mist hier nog wat kracht al wordt dit wel steeds beter.
Wat bij haar beter werkt is vanuit stap aanspringen, dan bokt ze niet en zet ze haar achterbeen beter onder.
Vandaag weer op wedstrijd lees ik; heel veel succes!

Anouk -> Hele mooie paardjes gezien daar met een hoog kwijlniveau zo te lezen, hahaha!
En nu toch twijfels over Sam?
Die vent van jou zat natuurlijk zo met z'n hoofd in de wolken dat ie er helemaal niet meer bij stil stond dat jij er ook nog erg graag op wilde rijden. :D

Laura -> Hihihi! Moest wel lachen om de uitprobeer-acties van Hincapie! :D

Sanne -> Rints blijft idd een duveltje, hihi!
Heerlijk zo'n karakterpaard, dat mag ik wel. :D
Zelfs diverse paardeneigenaren die zeggen niks met merries te hebben vinden haar toch wel errug leuk! *D

Ilona -> Veluwe plaatjes zijn er niet zoveel gemaakt, en al helemaal niet van Rints en mij.
Ik was de steeds alleen met Rintske weg, zonder man en/of kids.
Maar ik heb ze net vandaag geupload naar m'n pc, dus ik zal even wat uitzoeken en snel plaatsen! ;)
Dat plaatje van jouw 2 hunks is ook helemaaaaaaal niet verkeerd! :9

Denise -> High Tea is echt leuk en lekker om te doen!
Ik ben vorig jaar bij de Bakkerswinkel geweest in Amsterdam, hmmmm!!!! :9

Cyrina -> Gefeliciteerd met jullie nieuwe merrie!
Wat een plaatje is ze!
Ik vind dat zomerzwarte kleurtje wel errug mooi, hoor!

Zo hèhè, ik ben eindelijk weer helemaal bij hier! *\o/*