En inderdaad dat verschil merk je wel hoor, ik ga ook niet graag in een al te zomers tenue de stad in, maar hier in de toeristische zone waar ik woon maakt het allemaal niets uit.. Haha en dat rookverhaal... Ja traditioneel gezien is roken voor vrouwen hier ook taboe, maar toch doen heel veel vrouwen het. Ze gaan hier nu een antirook campagne houden, krijg nu ook steeds smsjes van 'infosante' enzo, roken is dodelijk.. Lijkt me alleen toch lastig om roken hier uit de cultuur te bannen... Waterpijp zit sowieso al eeuwen in de cultuur.. Ilona: mm ja reed gisteren weer over het strand, toch wel heel erg lekker.. Mooie foto van Chico

Soeske: Hehe ik denk dat ik bij nader inzien toch maar afzie van het aanbod
fijn dat je weer hebt gereden 
Kelly: Dank je
goed om te horen van je petekindje, gefeliciteerd!Zasread: zooo zeker een mooie dame! En wat een schattig koppie die kleine van je

Mies: dank je, en schnitzel is omdat hij daarop lijkt na het rollen :p wil hem niet opeten hoor

Barroco: lijkt mij ook niet gek Spanje.. Als ik hier niet door bovennatuurlijke krachten terecht was gekomen had ik dat ook zeker overwogen... Jouw vriend is ook gek op paarden?
Jellie: leuk om te horen! Kan jammergenoeg het filmpje niet zien, youtube is hier geblokkeerd in Tunesie... Flavio is idd weer helemaal beter gelukkig

Gisteren weer een buitenritje gemaakt met Flavio, ging weer lekker
zoals altijd moest en zou hij in het water.. Vanochtend even koffie gedronken op de club en toen was er een jong meisje aan het lessen. Nouja dat ging best goed, totdat de staljongen weer Shalimar, de merrie, naar zee bracht voor haar been.. Bokken, stijgeren, hinniken, het arme meisje stond doodsangsten uit
Gelukkig kon ze afstappen, en de andere staljongen wilde het paard terug naar stal brengen, maar daar dacht het paard anders over: twee keer heeft hij zich losgetrokken en stormde hij de hele bak hinnikend door.. staljongen voor straf niet betaald vandaag... Nog even mijn schatje :p
http://farm4.static.flickr.com/3555/377 ... 9113f6.jpg
hij is ook lief met kinderen
http://farm3.static.flickr.com/2529/377 ... f6b0db.jpg
nou een half uur later mocht ze weer hoor want er floepte er teveel uit naar mijn zin
dus ik begrijp dat jij daar buitenritjes geeft?? is dat niet eng met al die wilde dieren zoals slangen spinnen tijgers? 

heel veel plezier en geluk met je mooie aanwinst
. Maar denk idd niet dat een antirookcampagne daar zal aanslaan, en waterpijp roken dat is idd een geweldige traditie
en leuke foto’s hoor

is Jan daarom nog eerder weggegaan ook..
woehoe jamie! Ila toch! Beetje dirty foto's maken
)