. Heb het thuis echt wel naar mn zin, en kan me mammie nog niet missen hihi
. Die is nog zo lief voor mij met alles voor me doen enzo... Dus ik blijf nog ff thuis. Maar voor jou is het straks een stuk makkelijk kwa reizen enzo natuurlijk! Maak je een foto van je leuke verblijf
?Gab: Whoehoe, morrie
. Hij is knap hoor! En zo te zien rijd je lekker met je nieuwe zadel rond
? En die hoef ziet er al wel veel beter uit. Ik hoop(!!) dat als de hoef straks weer helemaal bij gegroeid is, ein-de-lijk de kreupelheid weg is, en het plezier kan gaan beginnen!!Saida: Haha, jaa, jij kwam niet naar ons, dus we dachten, wij lopen maar naar jou
. Was wel leuk je gezien te hebben! Zo weet je wie er achter _Saida_ schuilt hihi. 
Malin; Ik heb Enno gezien! Zonder dat ik het wist. Althans, ik zei nog tegen Sanne. Die lijkt op Enno!! Maar wij dachten, nehhh, dat kan niet, Enno staat nu in Belgie, dit is te ver weg.. Maar wel dus
. Enno zag er goed uit! Lekker dikke vacht had ie hihi. Ik wil ook zeker op bezoek gaan. Ik ga straks bellen..Frank; Chico is echt een goorlap op stal
. Kan die niet een lesje bij Despi krijgen haha
. Ellis; Wanneer het precies is weet ik zelf niet
. Misschien even op hun site kijken?Mies; Ik heb nog niks van/over heidi gehoord
. Ben zo benieuwd. Maar ik heb zo'n gevoel dat het er óf al is, óf dat het ieder moment geboren gaat worden!! 
Eef: Enno zag er goed uit hoor, zoals ik je pbde. Lekker dikke vacht, stond er rustig bij! Vond hem wel iets minder vol als toen bij jou, maar vertekenen door de wintervacht..
Denise: Fijn dat je probleem nu is opgelost. Had ie het gewoon brrr koud
. Gelukkig doet een dekentje extra dan wonderen
Gister mocht ik van Benthe voor de afleiding op Utixo rijden. Utixo is alles behalve makkelijk zeg maar..
En niks, maar dan ook echt niks krijg je cadeau wat betreft nagevelijk rijden. Benthe was Matz aan het longeren en ik zat zelf maar wat aan te klooien zeg maar.. Utixo had er uiteraard maling aan, en vertikte het om ook maar iets uit te voeren..
Toen ze klaar was kwam ze me even helpen. Uiteraard was ik al lichtelijk uitgeput na 3 kwartier stoeien, en moest ik hem veel voorwaartser gaan rijden. *En ik maar denken dat ik dat al deed.
* En toen lukte het bijnaaaaaaaa hem rond te krijgen, maar nét niet helemaal.. Ik was gebroken van het er constant "eraan rijden" en vroeg bent hem er even doorheen te rijden, mijzelf lukte het écht niet.. . Uiteraard liep meneer binnen 1 rondje netjes
. Daarna ging ik het natuurlijk zelf ook nog proberen, want ik moest en zou voelen hoe lekker die dan liep áls je hem uiteindelijk daar had..
En ja hoor, tis me gelukt, met veel pijn en moeite
. Maar uiteindelijk zat ie heerlijk, liet alles los, liep op 4 benen en was ontspannen. Hèhè, ein-de-lijk... Maar die laatste 5 minuten dat ie het deed, daar deed ik het dan weer voor
. Kortom, was wel weer even leuk, en weer even met de gedachtes terug waarom ik paarden ook alweer zo leuk vind hihi
. Ik moest ook nog even bijspringen bij Amanda, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor om er op te stappen.. Volgende keer maar weer. Die heb ik lekker los gegooid.

En wat een kanjer is het toch. Echt helemaal verzot op de baas dat zie je wel
. Schattige foto! Lastig met die zadels he.. Die barokke proppies zijn mooi, maar o zo lastig met zadels
. Gelukkig maakt hij het nu redelijk goed!
. En dat terwijl die steeds ronder begon te worden!! Helaas.... maar komt wel weer goed.. Ben iig al super blij dat ik hem vanavond weer ga zien