[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 11:53

San: Joepie! Nu wordt het wel spannend. Moet er zelf nog niet aan denken uit huis te gaan Nagelbijten / Gniffelen . Heb het thuis echt wel naar mn zin, en kan me mammie nog niet missen hihi Clown . Die is nog zo lief voor mij met alles voor me doen enzo... Dus ik blijf nog ff thuis. Maar voor jou is het straks een stuk makkelijk kwa reizen enzo natuurlijk! Maak je een foto van je leuke verblijf Knipoog ?

Gab: Whoehoe, morrie Vingers aflikken . Hij is knap hoor! En zo te zien rijd je lekker met je nieuwe zadel rond Haha! ? En die hoef ziet er al wel veel beter uit. Ik hoop(!!) dat als de hoef straks weer helemaal bij gegroeid is, ein-de-lijk de kreupelheid weg is, en het plezier kan gaan beginnen!!

Saida: Haha, jaa, jij kwam niet naar ons, dus we dachten, wij lopen maar naar jou Haha! . Was wel leuk je gezien te hebben! Zo weet je wie er achter _Saida_ schuilt hihi. Clown

Malin; Ik heb Enno gezien! Zonder dat ik het wist. Althans, ik zei nog tegen Sanne. Die lijkt op Enno!! Maar wij dachten, nehhh, dat kan niet, Enno staat nu in Belgie, dit is te ver weg.. Maar wel dus Haha! . Enno zag er goed uit! Lekker dikke vacht had ie hihi. Ik wil ook zeker op bezoek gaan. Ik ga straks bellen..

Frank; Chico is echt een goorlap op stal Nagelbijten / Gniffelen . Kan die niet een lesje bij Despi krijgen haha Haha! .

Ellis; Wanneer het precies is weet ik zelf niet Nagelbijten / Gniffelen . Misschien even op hun site kijken?

Mies; Ik heb nog niks van/over heidi gehoord Nagelbijten / Gniffelen . Ben zo benieuwd. Maar ik heb zo'n gevoel dat het er óf al is, óf dat het ieder moment geboren gaat worden!! Hyper!

Eef: Enno zag er goed uit hoor, zoals ik je pbde. Lekker dikke vacht, stond er rustig bij! Vond hem wel iets minder vol als toen bij jou, maar vertekenen door de wintervacht..

Denise: Fijn dat je probleem nu is opgelost. Had ie het gewoon brrr koud Clown . Gelukkig doet een dekentje extra dan wonderen Lachen

Gister mocht ik van Benthe voor de afleiding op Utixo rijden. Utixo is alles behalve makkelijk zeg maar.. Clown En niks, maar dan ook echt niks krijg je cadeau wat betreft nagevelijk rijden. Benthe was Matz aan het longeren en ik zat zelf maar wat aan te klooien zeg maar.. Utixo had er uiteraard maling aan, en vertikte het om ook maar iets uit te voeren.. Dromen Toen ze klaar was kwam ze me even helpen. Uiteraard was ik al lichtelijk uitgeput na 3 kwartier stoeien, en moest ik hem veel voorwaartser gaan rijden. *En ik maar denken dat ik dat al deed. Huilen van het lachen * En toen lukte het bijnaaaaaaaa hem rond te krijgen, maar nét niet helemaal.. Ik was gebroken van het er constant "eraan rijden" en vroeg bent hem er even doorheen te rijden, mijzelf lukte het écht niet.. . Uiteraard liep meneer binnen 1 rondje netjes Huilen van het lachen . Daarna ging ik het natuurlijk zelf ook nog proberen, want ik moest en zou voelen hoe lekker die dan liep áls je hem uiteindelijk daar had.. Duivel En ja hoor, tis me gelukt, met veel pijn en moeite ROFL . Maar uiteindelijk zat ie heerlijk, liet alles los, liep op 4 benen en was ontspannen. Hèhè, ein-de-lijk... Maar die laatste 5 minuten dat ie het deed, daar deed ik het dan weer voor Clown . Kortom, was wel weer even leuk, en weer even met de gedachtes terug waarom ik paarden ook alweer zo leuk vind hihi Knipoog . Ik moest ook nog even bijspringen bij Amanda, maar daar had ik helaas geen tijd meer voor om er op te stappen.. Volgende keer maar weer. Die heb ik lekker los gegooid. Lachen

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:06

Hihi, ja, Utix zal eens iets zichzelf doen. Maar toen je hem eenmaal had reed je hem netjes hoor.
Het is gewoon een draak, hoe braaf hij buiten is, hoe braaf hij is zolang je er niet opzit, zodra je gaat werken zal hij alles, alles bedenken om eronder uit te kruipen. Ik voelde me vanaf de grond al gefrustreerd, kan met helemaal voorstellen hoe jij je voelde.
Maar, barok draven kan hij, nietwaar? Lachen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:29

Haha, toen jij erop zat en hij even neidig ging doen met de voorbeentjes vooruit slaan, leek die wel een spaanse schone ja ROFL

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:30

Dat was een heuse spaanse pas anders Huilen van het lachen.

Oei, morgen ga ik met een paar clienten naar Tarzan. Leuk leuk leuk!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 12:34

Ilona => ja een extra dekentje doet wonderen, en wat leuk dat je even op benthe der paard mocht en uiteindelijk was jij de winnaar dus helemaal super.

Benthe => zo heeft ieder paard wel iets maar kan me die frustratie goed voorstellen die van mij vindt ook alles best zolang het maar niet werken is (ja wat hij werken vindt ) haha

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:31

Malin -> Zie je wel, was het toch wel Enno!
Ik dacht het al, maar op het programma stonden geen paardennamen achter de deelnemers.
Ik heb geen foto's van hem, maar hij zag er uit als een lekker knuffelbeertje!
Ze deden een clinic lange teugelen bij Chawwa.

Gabriella -> Zo op de foto's te zien, knapt het wel op, maar moet het nog aangroeien.
Wel vervelend dat ze nog steeds niet goed loopt.
Weet je zeker dat het vanuit de benen komt en niet vanuit, de rug of heupen oid?

Ellis -> Volgens mij is het 19 april weer in Bunschoten, alleen is het dan maar 1 dag ipv het hele weekend.
Ik heb ook begrepen dat het de laatste keer is dat het wordt georganiseerd.
Erg jammer, vind het een erg leuk evenement!

De hoefsmid heeft vanmorgen Rints d'r voetjes weer even bijgewerkt.
Het was 10-11 weken geleden, maar ze zagen er nog prima uit.
Hij heeft meteen gekeken of het nodig is om haar op ijzers te zetten, maar dat is het gelukkig niet.
De (scheve) slijtage is een heel natuurlijke slijtage en gewoon de natuurlijke stand van Rintske.
Maar als ik aankomende lente/zomer meer met haar buiten ga rijden dan kom ik er waarschijnlijk niet onder uit.
Nouja, dan moet het maar, in de winter kunnen ze er dan wel weer af.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:38

saida, fijn dat 'r voetjes weer keurig zijn!

hmm 19 april, even onthouden, hopen dat ik tegen die tijd weer rijd, maar ik ben er bang voor dat ik dat nog niet ga redden...

utixo, veel plezier bij Tarzan!

ilona, altijd leuk en leerzaam zo'n rijervaring op een ander paard!

heike, het is ook best fris nu, en als een extra dekentje dan scheelt, waarom niet?!

Fijn trouwens dat Enno er goed uit zag!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 13:54

Saida Ze is al -tig keer bij de DA geweest,ze liep er soms zo kreupel op dat het leek of ze hoefbevangen was..maar het bleek iedere keer toch weer van haar hoef-pijn af te komen,er zijn ook foto's gemaakt en daar was niks op te zien...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:04

Ilona wat rot allemaal zeg!! Nog nieuws nu over hem? Fijn dat je toch nog met een goed gevoel van Utixo af bent gekomen!

Ellis mooie foto’s van je spookje! Ze doet het goed daar, dat is wel fijn he! Al snap ik wel dat je zelf kriebels krijgt!!

Cyrina balen van je zadel zeg! Maar over t algemeen een fijne dag zo te lezen?!

Het stukje over Enno gelezen, het is ook werkelijk het enige positieve wat de beste man schrijft… maar leuk dat hij het dus goed doet!!

Enne wie weet hoe het met Heidie is??

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:32

Voor Michelle een foto van ons Banjertje. Foto is gisteravond gemaakt. Hij is nu bijna een half jaar. Let niet op mijn gezicht Bloos

Afbeelding

Foto toen hij net bij ons was.

Afbeelding

Sanne: Spannend op jezelf in feeststad Groningen. Schiet nu dus op voor je de sleutel krijgt.

Peet: Heb helemaal nog niet op jou gereageerd. Sorry Bloos Wens je heel veel geluk in jullie nieuwe huisje en natuurlijk ook veel sterkte. Het zal niet makkelijk zijn.

Ben ook heel benieuwd hoe het nu met Heidi is.

Saida: Jammer dat ik je niet gesproken heb. Heb Mayke buiten nog even snel gesproken. Ik heb de clinic gereden bij Andele Brenninkmeijer en Liselot Maas.

Heb net heel kritisch naar het zadel gekeken toen hij op Halley lag. Ben inderdaad bang dat hij van voren te krap geworden is. Hij kan van achteren wel opgevuld worden. Ga het zadel zometeen op Otto uitproberen (wilde dit zadel exclusief voor Halley houden). Als hij op Otto wel goed ligt (wat net met passen zo leek te zijn), dan gaat dit zadel naar Otto toe en bestel ik een grotere voor Halley. Als hij Otto niet past, dan ruil ik hem in voor een andere fryso. Otto rijdt ik nu met een oud passier zadeltje. Deze heb ik aan hem aan laten passen, maar door de training ligt hij ook nog maar net goed. Ik wilde voor Otto al kijken naar een nieuw zadel, dus wie weet is dit dan een oplossing. Wordt gestoord van die zadels Gestoord

Ilona: Heb je al met Utrecht gebeld?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 14:37

lisenka, wat een schatje zeg!
Ja zadels...
blijft lastig...
Ik hoop voor je dat je eruit komt, zou een mooie optie zijn om het zadel door te schuiven!
Ik heb nu een WoW, daar zit een wisselbare boom in, ideaal als je paard nog groeit in bespiering!

regine, dank je!
ja, het gaat super met haar, heb bijna het idee dat ze daar nog rustiger is dan thuis...
Maar inderdaad, als ik haar zo zie lopen zou ik toch ook wel heel graag...

heb ook nog niks vernomen van Heidi...
spannend...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:01

Nou alleen maar fijn dat ze daar zo mooi rustig is! Ook voordeel voor als jij straks weer mag beginnen, dat zal een tegenvaller zijn op je spieren hoor! kun je maar beter op rustig paard zitten Knipoog

enne wat is dat met die WOW zadels, iets met luchtvering??

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:22

Lisenk; Wooow, wat is banjer al groot Wow! En wat een kanjer is het toch. Echt helemaal verzot op de baas dat zie je wel Lovers . Schattige foto! Lastig met die zadels he.. Die barokke proppies zijn mooi, maar o zo lastig met zadels Clown .

Regine: Ja, tis niet leuk . Gelukkig maakt hij het nu redelijk goed!

Saida: Das super toch op blote voeten Lachen

Ik heb net naar Utrecht gebeld! En hij mag uit de isoleerstal Haha! !!! Ik is helemaal happy. Dat betekend dat ik vanavond mn mannetje ga bezoeken Lovers . Heb er heel veel zin in.. Al zal die er wel flink beroerd uit zien. Ik werd namelijk al gewaarschuwd dat ie wel wat was afgevallen.. Verdrietig . En dat terwijl die steeds ronder begon te worden!! Helaas.... maar komt wel weer goed.. Ben iig al super blij dat ik hem vanavond weer ga zien Lovers .

Ik denk dat we vanavond wel een update krijgen over Heidje en de baby van Marcel!!
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 16-12-08 15:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:26

Oooh wat fijn zeg Iloon, dat je erheen kan Haha!

Het komt zeker wel weer goed! Gewoon geduld, en veeeeeel liefde en snoepjes Knipoog

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:30

Aaah wat een lieve foto's van Banjer!

Iloon super dat je er heen kan! De kilos komen er zo weer aan als je hem goed voert, bij Suevo ging dat ook heel snel!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:41

Leuke foto's van je hond lisenka

Iloon super dat je er heen kan en die kilo's komen er zo weer bij hoor komt helemaal goed.

ben benieuwd naar de update van marcel over heidi en de baby

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:42

regine, ja ik ben nu al zo stijf als een plank en als ik iets beweeg heb ik spierpijn... Clown
dat wordt nog wat straks...
Hoop dat ze straks thuis ook nog zo rustig is!

Een WoW-zadel is inderdaad een zadel met lucht in de kussens, superzacht voor je rug van je paard!
Verder zijn die zadels op alle fronten aanpasbaar, zowel aan jezelf als aan je paard.
Het was voor Fifi echt een uitkomst, die is er echt van opgeknapt!

Ilona, wat super dat je erheen mag!
Geef 'm maar een hele dikke knuffel!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:47

ik heb net even op de andere site van heidi gekeken en ze heeft een jongetje

dus hierbij marcel en heidi gefeliciteerd met jullie kindje geniet ervan

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:49

Heee, wat gaaf!

Gefeliciteerd!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 15:51

Iloon, heel veel plezier bij je kanjer!!!!!!!!!!!!

En Heidi harstikke gefelicteerd!!! Rust maar lekker uit!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:05

Don_Marcello schreef:
Nieuwflash:

Jesse Cornelis Robertus is geboren op 16 December 2008 om 03:37
Hij weegt 3434 gram en is 52 cm lang.

Jesse is middels een keizersnee geboren en Heidi en Jesse maken het goed. Om te herstellen van de operatie blijven ze nog een paar dagen in het Rdg.

Foto's http://www.marcelknaapen.nl/Jesse/

Vanavond meer details, ik ga nu terug naar Delft.

Afbeelding
Issie niet knap Lovers . Ik vind het echt een dotje!!! Ik ga heeeel snel op kraamvisite Hyper!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:07

he iloon ik had het ook al gelezen wat een knapperd he ga idd maar snel op kraamvisite

Anoniem

Wat een knapperd zeg Haha!

Buitenzinnig

Heidi en Marcel, gefeliciteerd!
Iloon, fijn dat je ff naar hem toe mag..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 16:09

Wat een knap kereltje!
klein fotograafje is geboren! Cool