Van mijn ouders heb ik rijlaarzen gehad, ariat bromonte tall insulated in het bruin . De rest moet allemaal nog langs komen .
Shaggy heeft me ook een cadeautje gegeven, hij gedroeg zich (na klein meningsverschil, shaggy wilde spelen met buurvrouw naast de bak en ik wilde toch echt aan het werk) echt voorbeeldig. Hij wilde echt lekker gaan ontspannen en nageven, alleen moet ik hem daar nog iets meer in gaan ondersteunen . Ben alleen wel al trots dat ie in ieder geval wel al op zoek is! Maar ja hij was dus echt super braaf, en ik zat gelijk weer lekker op een roze wolk!
Machonito
Geplaatst: 05-09-10 14:19
Ik heb een nieuw paard genaamd Baronno Hij is een broertje van Baron alleen Bont hahahahha.
idefix4
Geplaatst: 05-09-10 14:28
Haha, Heidi wat leuk! Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst.
Esther! Gefeliciteerd met je verjaardag. Zo te zien ben je al behoorlijk in de watten gelegd. Dat van die laarzen had ik moeten weten joh! In Engeland hebben ze veel meer keuze heb ik gezien. Als je ze hebt, zie ik graag een foto. Klinkt lekker warm als ik weer sta te kleumen in één of ander stalletje.
Ellis: Wouw! Ik wil ook!!! Nah ja, de 19e gaan we naar de bossen... Ik verheug me erop.
Gisteren zo gelachen om ons trio! Ik had takken met blaadjes er aan in de wei gegooid. Eerst kwam Des en toen dat een ritselend geluid gaf, ging hij er in volle galop vandoor! Haha, maar hij liet de tak niet los. Sam besloot het daarna te proberen. Hij ging nog verder dan Des en ook hij stond te knorren. Prince zag eten en kwam aangehold, dus wij verwachtten dat hij het probleemloos zou opeten. Maar nee, hij is gediplomeerd westernpony. Wouw, zoals hij kon spinnen! Geweldig! En ook die tak niet loslaten hè? Al met al hebben we staan genieten van hun gekeu en toen ik 's avonds Sam uit de wei kwam halen, was het toch allemaal op. De schriktraining is gelukt. haha.
Machonito
Geplaatst: 05-09-10 14:44
Ik had belooft dat ik weer foto,s van Baron zou plaatsen. Hij ziet er zo goed uit en is zo veranderd. zo mooi is hij geworden oke behalve dat ie dan vies is hahah. Hij is zo gegroeid in de breedte en een spekhals gekregen niet normaal ineens word ie een echt paard hahahah
Gisteren kwamen we aan op het land nou Baron heeft mij niet zoveel meer gezien wegens Jesse. Dus hij was door de dolle heen. rennen en racen door het land en daarna knuffelen met zijn lipje over mijn wang Marcel zei al van hij is zo vrolijk als ie je weer ziet
Zie foto,s hoe blij hij is dat ie me weer zag hahaha en hoe stoer hij is geworden
Baron zag mij en kwam gelijk aan galopperen
gaaf is ie geworden he
Baron werd zo enthousiast
en hij bleef om me heen en heen en weer galopperen
sliding stops kan ie ook al hahahaha
Machonito
Geplaatst: 05-09-10 15:04
Nu Baron in het draf
deze is wel erg mooi (heb draad op achtergrond weg geshopt)
Nu hoofdfoto,s
als ie zich opblaast krijgt ie zo een hals
een echte Baron hoofd
Hij stond me uit tedagen
deze zijn ook zo erg mooi
Zijn manen zijn oorspronkelijk wit / grijs hahahah
Anouk: Dankje . Haha, wat een stel is het toch . Lekker dat ze er zo mee spelen.
Heidi: Wauw, wat een gave foto's en wat ziet Baron er goed uit zeg...
Esther: Hartelijk gefeliciteerd . Ik heb even gegoogeld op je laarzen en die zijn gaaf zeg .
Pff, volgens mij heb ik een ontstoken oog ofzo. Het is helemaal dik, rood en pijnlijk. Mijn oog zit ook half dicht. Ik kan moeilijk tegen het daglicht dus ik loop lekker met een zonnebril op. Morgen maar even langs de huisarts.
Nouvel
Geplaatst: 05-09-10 17:15
Lekker stel anouk!
wow heidi, gave foto's! ik heb soms ook een bonte versie van Fifi, dan speelt ze weer voor Tinker...
moppielover (oeps, naam even kwijt), sterkte met je oog, dat is vervelend...
_Saida_
Geplaatst: 05-09-10 17:17
Wauw Heidi! Wat een supermooie foto's heb je van Baron! En idd, hij ziet er echt onwijs goed uit! Dat speknekkie!
BrankaZ
Geplaatst: 05-09-10 17:29
Heidi, kan alleen maar volmondig beamen dat Baron er geweldig uit ziet! Wauwwww!!!!!
Heidi: Baron ziet er echt goed uit! Echt onwijs gave foto's zeg!
cloris
Geplaatst: 05-09-10 18:14
Heidi wat ziet Baron er geweldig uit!!!
jus
Geplaatst: 05-09-10 19:50
Mooie fotos van Baron hij is inderdaad een stuk " barokker " breder geworden en hij kan ook zweven vind die fotos van zijn hoofd ook mooi met die open neusgaten.
idefix4
Geplaatst: 05-09-10 20:24
Heidi: Ik word altijd zo blij van je verslagjes en ik heb een aantal foto's gezien waarvan ik meteen riep: Wouw! Hij ziet er echt supergoed uit. Heerlijk dat je paard zo blij wordt als je komt. Ik heb ook zo'n exemplaar. Met foto's van Baron met je nog veel vaker spammen hoor! Heb je er ook al weer opgezeten?
Angela: Ja, ik had niet verwacht hoor dat ze zo uit hun dakkie zouden gaan van een tak. haha, maar het was wel leuk om te zien. Ik had het moeten filmen. Wat balen joh, het zit je medisch echt niet mee hè? De dokter zal je inmiddels wel bij de voornaam kennen. Da's nie goe. Hopelijk is het snel weer over. Is cranberrysap geen overweging voor je? Een vitamineboost op natuurlijke wijze. Wel drinken met de neus dicht.
Ellis: Dank je. Ben je vrijdag op de Horse Event mét of zonder paard?
Anouk – ik rijd de komende tijd helemaal niet heb geen bijrijd paard dus zal voor mij ook wel weer wennen zijn na 3 maanden
Esther – gefeliciteerd met je verjaardag En lekker geshopt lees ik heerlijk hoor zodra heike en ik weer aan de slag kunnen heb ik me voorgenomen ook te gaan shoppen En lekker op die roze wolk blijven zitten
Suus – ook lekker geshopt en zo’n krukje is zeker ideaal wij hebben er ook 1 op stal
Ellis – oh ik ben jaloers lekker hoor even uitwaaien op het strand lijkt me heerlijk om het zo dicht bij te hebben
Heidi – leven ze allemaal nog ? En een lekker vieze baron hij ziet er iig super uit zo vanaf de foto’s te zien
Angela – he balen nu jij ook in de ‘’lappenmand’’ hopelijk krijg je morgen zalf van de dokter
Hier was vandaag een schrikclinic op stal van het baling hof echt leuk en leerzaam op te zien wilde zelf ook meedoen maar kan helaas niet vanwege heike dus zodra er nog zo’n clinic komt en wij zijn er klaar voor doen we mee
Ook vanmiddag nog lekker wezen waterscooteren dus weer heerlijk genoten vandaag
Denise: Dat is nou jammer dat we dat niet wisten! Dat had ik best graag gezien! Ach ons trio heeft ook schriktraining gehad hè? haha. En niet rijden is maar een uurtje hè? Er kan nog zat gedaan worden. Poetsen, knuffelen...
Nouvel
Geplaatst: 05-09-10 21:24
ow dat is onwijs leuk die schriktraining, hebben we hier op de club ook een keer gehad!
Allen die gaan naar de Horse Event: Veel plezier! Moedig de Dartmoors nog even aan? Sabrina zal wel niet gaan, vermoed ik. Ik heb nog wel gevraagd of het nodig is, maar nog niets vernomen. Prince is niet rastypisch door zijn blesje en daarom heeft ze hem er liever niet bij. Maar mss verandert het nog. Dan wordt het waarschijnlijk zaterdag of zondag.
Denise: Alleen tutten is ook heel goed. Je komt weer eens echt in gesprek met je paardje hè?
moppielover
Geplaatst: 06-09-10 15:01
Heey
Dankjulliewel .
De huisarts die we normaal hebben is op vakantie. Dus hebben we de vervangend arts gebeld voor een afspraak. Volgens de assistente hoefde ik dus niet te komen. Als ik er morgen nog last van heb moet ik wel komen.
Met Nouchka gaat het steeds beter . Ze glimt weer en ze is weer lekker zacht. Ze is ook weer lekker actief .
shoes
Geplaatst: 06-09-10 20:35
Debby: Prachtig dier
Anouk: Fijn dat Sam weer beter is, wat een opluchting. Dus Engeland was een geslaagde trip, leuk! Nu nog de kennis toepassen.
Heidi: Hele mooie foto's, op sommige foto's is de lichtval op zijn vacht zo mooi dat het net parelmoer is. Die van zijn hoofd zijn erg mooi.
Angela: Hoe is het met je oog?
Esther: Nog gefeliciteerd!
Van de week nog een heerlijk bosritje gemaakt gewoon 1 op 1. Ging super goed, de duiven in de bomen die 40 cm boven je hoofd weg vliegen waren wel een beetje eng, maar ach, bijzaak. Was goed om zn zinnen te verzetten na de afscheid van zn maatje.
Vanochtend zo gelachen! Ik wilde de toner van de printer nakijken, trek de toner eruit, ontploft dat ding! Schiet er een grote wolk toner uit, mij passerend en beland een meter verder op mijn collega! Geweldig! Zn schoenen onder, zn broek, de hele vloer (ai, nieuwe pand...) Dus kon ik gaan dweilen maar onderwijl schatterlachen omdat ik in mn nieuwe zachtroze shirt gespaard ben gebleven! Maar dan met het eten van een ijsje word je vervolgens door je eigen ijsje alsnog beetgenomen...vanilleijs over heel mn shirt....
anouk op dit moment tutten wij heel wat af maar ook dat is leuk we knuffelen en kroelen dus komt helemaal goed
angela en hoe is het nu met je oog
alicia lekker hoor een buitenritje ik heb ook afgesproken met mijn vriend dat als heike weer helemaal goed is en we weer lekker op conditie zijn we ook een heerlijk bosritje gaan maken en boontje komt om zijn loontje zeggen ze he maar gelukkig had jij vanilleijs en geen inkt toner want dat krijg je moeilijk uit je kleren