Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

want ik heb straks met Vaj onze eerste wissel gesprongen
.
zolang je maar thuis komt eten!

! Ben benieuwd hoe hij het strand gaat vinden!
gewoon even rustig op stal maar ze vond het prima! Morgen beetje stappen in de bak en dan heeft mevrouw weer weekend! 
* Kelly_Taco schreef:Ilona Hoe was het met je cowboy gister
Mies_Apollo schreef:ja il! hoe was je andere ritje?!

. Ghehehehehehe
.
als ik 20 jaar jonger was geweest Iloon had dan maar opgepast

en die kleine spruit van je (Emelio) daar ben ik helemaal verliefd op
evdpanne schreef:Ik herken dit wel van sommige manegepaardjes.... Als de andere de hoek om gingen en ze zagen ze niet meer dat flipten ze wel eens idd. Vooral kanjer kan dan nog wel eens met galopssprongen met bokken er tussen snel de hoek omgaan. Enige optie was altijd goed aangesloten rijden...
Maar ja je wil inderdaad ook wel relaxed kunnen rijden in de groep.... Durft ze niet voorop als je met de groep gaat? Dan heeft ze niemand om bij in de kont te duiken.
Barroco schreef:Hmm Campeonata, wil ik erg graag heebn, misschien dat ik vriendlief over kan halen.
Weet iemand zoiets maar dan met Friezen, daar wil hij wel erg graag heen denk ik.

Ging je op vakantie? Heb ik even gemist denk ik

er nog eentje bij hoor.
nu nog een naam verzinnen. Haha nee ik krijg geen heiwee hoor, heb altijd als ik Alkmaar binnen rijd dat ik me weer helemaal op en top thuis voel
. En nu hier, in ons huis, voel ik me echt helemaal happy en op mn gemak.
dat wil ik ook wel als Rick een Fries heeft, zo'n soort foto 
)
Dus helaas geen afscheidritje met foto's.
En ze toont erg groot, hoe groot is ze? Hmm, lekkere Iggie, nog een weekje, dan gaan we hem platknuffelen
vind ik er wel wat over 

Tsja, helaas, dus geen foto's *zie antwoord bij Sanne*
sliepen pas rond half 3/3 uur, en had wel een beetje slaap nodig, alsnog om 9 uur eruit gegaan om alles te regelen enzo. Nu net thuis, vanuit de trein met mijn zussen naar de paarden gegaan, heb met Juna (mn 4jarige nichtje) wat vrijheidsdressuuroefeningen gedaan, merkte dat ze het stappen en draven wat saai begon te vinden, dus toen stelde ik voor om zonder zadel te gaan en dat deed ze GOED! Echt een kanjer! Ze heeft een rondje om de wereld gedaan, gestaan op de shet! en ook achterstevoren gelegen, echt allemaal zo stoer.
Kan echt niet wachten tot die katten hier zijn, dan is het al helemaal gezellig hier

volgens mij heeft hij hetzelfde karakter,dat straalt van zn koppie af
)
Echt heel gaaf!

gaaf dat Fabe ook familie is van jouw paardje.
Zo moeilijk is Nanne toch niet te onthouden. Ik vind t beide stoere namen. Nanne is wel echt Fries. Grappig dat Fabe en Atlas dus neefjes zijn.. Dan is Sypke dus een soort van achternichtje 

idefix4 schreef:Het terras en de wijn roept...