Zou ik maar beginnen met de foto's van Ilona 3 pagina's terug haha.
@ Ilona: Ah wat lief, echt leuk dat hartje.
@ Kim: Hm, was het hier maar zo vriezend koud, vandaag was het nog 20 graden..
@ Ilona again: Ah, jammer van dat achterbeen, misschien gewoon wat stijfjes..
@ Saida: Ah, laten we hopen dat het gewoon wat stijfheid was..
@ Ellis: Leuke foto, jullie ook fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!
@ Jasmijn: Stond niet met halster op stal, ze deed het halster om om hem naar de poetsplaats te brengen. Gelukkig geen gewonde idd, behalve een hele erg schrik
. Ja vakaaaantie, ik ook 2 weken. Oh Parijs, wat leuk! De foto's wil ik natuurlijk wel zien als je daar bent geweest! Fijn dat het zo goed ging met Labje ofzo haha. Leuke foto! Jullie ook fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
@ Jackywhite: Haha ah, net een bermuda of hoe je dat ook noemt. Lekker warmmmm!
@ Peet: Jullie hetzelde, gelukkige Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaarrrrrrrr!
@ Amable: Haha jullie ook fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, btw, leuke kaart!!!
@ Saida again: Ja maar het blijft zielig, hij was zo gek op Fuego
. Hele leuke kaart, zag het al op Hyves, ook jullie: Hele fijne Kerstdagen toegewenst, en natuurlijk een happy newjear!
@ Enamorado: Hetzelfde, ook hele fijne Kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar, hele leuke kaart.
@ Ilona again: Hetzelfde, leuke kaart btw
.
@ Soeske: Ieh, 3 koeien moeten afmaken? Hoezo..
@ Femke: Aaaah wat een lekkerding staat er weer op je kaart haha, jij ook hetzelfde toegewenst!
@ Nouvel: Wow jaloerse ik, hier was het 20 graden vandaag, wat is het prachtig in Nl. Hele mooie foto, wat een sfeer!
@ Kjoetie: Leuke kaart, ook jullie hetzelfde toegewenst!
@ Nouvel again: Hihi ik zie dat we dezelfde cap hebben. Ahh maar alweer zo'n foto om jaloers van te worden, geweldig, zo ongelovelijk mooi!
@ Ikke: Welkom, vertel is wat meer!
Pfoeee, knap he, sorry, verder dan pagina 3 bij de eerste foto die ik zag kon ik niet komen hihi.
Voor de rest niet zoveel te vertellen, rijden ging vandaag super met Fuego, eindelijk in een mooie galop gekregen, mooi verzameld en gebogen, voor het eerst. Nieuwe stalhulp is nog wat verlegen, maar denk wel aardig. Was de eerste dag voor hem, dus nog beetje zenuachtig, hij deed wel alles netjes en goed, heel de manege was opgeruimd haha
.