martinique schreef:Nee zo denken paarden niet. Al is soms de reden volgens mij gewoon dat ze energie hebben en dan eens lekker gek gaan doen haha. En tuurlijk, soms zullen ze misschien geen zin hebben om te werken. Maar dat is wat anders.
Als ik chaggo ben kan ik soms maar beter bij Sterre vandaan blijven. Dat is zo'n spiegel. Daar krijg ik het gewoon 10x erger van terug. Leer door haar ook echt op mezelf te letten etc.
Dat ken ik heel erg van mijn eigen paard! Afgelopen vrijdag hadden we weer les in het rechtrichten, Storm had een wat mindere dag waardoor het een hele emotionele les werd.
Hij liet mij met zijn voorbeen (au) even weten dat er iets niet lekker zat en schrok vervolgens van zijn eigen actie
We hebben hem toen even de tijd gegeven om bij te komen en uiteindelijk legde hij zijn hoofd op mijn borst/schouder als teken dat we weer verder konden. De instructrice heeft er nog een foto van gemaakt, was echt een bijzonder moment.
Fijn dat het goed ging moonforever, ben ook benieuwd naar de foto's!
Hier eindelijk ook leuk nieuws; Ik mag voor Bit (het tijdschrift) een week een fotodagboek bijhouden, leuk leuk!