Unico (Mies: een zoon van Navarra!!!)
Universal (dit is echt een verschrikkelijk goed paard)
Mies, echt heel erg leuk om te lezen dat Navarra en Yema het zo goed doen en ook heel fijn dat jullie Navarra gaan rijden
Jenny heeft me een mailtje gestuurd, maar ik heb nog geen tijd gehad om haar te antwoorden, ik vind het wel heel leuk dat ze me updates stuurt! Laat je hen ook de video's zien van Unico en Textura?
heb trouwens ook wel een paar keer een flinke 'fout' gemaakt voor hier, kom je met je Hollandse mentaliteit aan en denk je dat je alle recht hebt je zo te gedragen, terwijl je mensen echt kan beledigen..
droompaard aan je neus voorbij... Ach er komt vast nog wel een kans
Jij hebt ook al van die Houdini's.. :S

. Maar gelukkig, zijn er ook nog de mooie dingen die in je leven komen.. Adorno is daar een goed voorbeeld van he
. Wat een paard is dat ook, geweldige kop!!
. Het lijkt immers net echt haha
.
. Hij ging ook mee naar Chico, en gaf me weliswaar complimenten dat ie er zo goed uitzag ghehe... 

.
. Een jongen uit het restaurant vroeg me telkens mee uit en deed heel lief en vriendelijk tegen me. Tot ie me 's avonds een keer zag roken, toen stond ie echt zijn hoofd te schudden en heeft ie met niet meer aangekeken (dat is echt het voorbeeld van het 'oude' type man in Egypte).