Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en je moet als eigenaar zelf je paard inschrijven toch? Nynkex01 schreef:Vraagje: er zijn zeker geen opties om je KFPS lidmaatschap maandelijks op te zeggen hè? Denk er over met Ilse naar de keuring te gaan maar hoef niet een jaar lang aan dat stamboek vast te zittenen je moet als eigenaar zelf je paard inschrijven toch?
Laura1982 schreef:Lys je was er vroeg bij! Hopelijk genoten van het thuis rijden
maar mij hoor je niet klagen. Heb heerlijk gereden. De wisselwerking is steeds beter merkbaar, Picasso beter in balans --> ik beter in balans

. Fijn dat het rijden zo lekker gaat.boemel schreef:Lys PPA, vuurtjes zijn vooral in de regen heel bijzonder. Fijn dat het rijden zo lekker gaat.
Wat de dierenarts betreft. Ik verwacht niet dat er een dierenarts komt. Ze kennen het verhaal en weten dat onderzoeken helaas geen optie is. Ze hebben al aangegeven dat maagmedicatie een optie is.
Maar ik vond het ietwat stom als je echt zo'n 5jes en 6jes jury hebt
en geloof dat die wedstrijd de Friezen ook gemiddeld wat lager stonden kwpners. Maaar, instructrice zei in het verleden: als je echt goed rijdt, kunnen ze niet om je heen. Dus dat hou ik altijd maar voor me. Heb er tot nu toe over algemeen nog nooit opvallend last van gehad.
Hier jaren geleden veulentje gekocht. En die werd gelijk geadopteerd door de merrie van 5
eenn andere keer veulen gefokt (lees hengstveulen) en na afspenen bij een friese merrie gezet van 3 jaar, hebben een jaar samen gestaan. Wel aparte box, maar naast elkaar en dan buiten wel samen. Ging ook prima

heel veel sterkte boemel!