Echt een nadeel met schimmels. Mijn verzorgpaard was vandaag ook een koetje
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt een nadeel met schimmels. Mijn verzorgpaard was vandaag ook een koetje
die voor en na foto...Heel herkenbaar...
Mijn pensioenstal zit midden in Stroe. Weilanden zijn gebruikt om trekkers te parkeren. 's Ochtends zijn de paarden in de paddock geweest maar weer tijdig naar binnen. Was echt onwijs druk (40.000 mensen!, Stroe heeft maar 1.600 inwoners
) veel lawaai, dus was fijn dat ze op stal stonden. Hele belevenis!
Heeeel gaaf ook zo met die aftekeningen.
https://www.instagram.com/p/Ce8xtphoJNa/

Dat kan natuurlijk ook nog gewoon. Net zoals dat er mensen zijn die dik worden van lucht zonder dat daar iets medisch achter zit haha.

Heerlijk dat zwemmen! Echt fijn om te lezen dat jij en Nero nu zo goed gaan na de wat lastige start!

nuevo_mien schreef:Wauw wat heerlijk Autumn! Dat lijkt mij ook heel gaaf!
Wat een knapperd iriscopie!
Hier vinden ze zijn brandmerk vooral op een eikel lijken... een ijsje klinkt toch leuker!
De mijne is nu ook op rantsoen, werd ook wat dikkig.
Ik kan nog niet goed inschatten of hij echt schrikkerig is. Hij is wel alert en ziet alles. Maar daarna let hij wel weer op mij.
Nu aan het longeren met zadel, alleen met de beugels naar beneden wat bokkesprongen maar verder super braaf!
Zijn hoeven uitkrabben blijft nog lastig, zijn voorbenen laat hij gewoon staan... pfff geduld!
Een achter zijn zijn groeven best diep en smal, gevoelig voor rotstraal helaas.
Iemand daar nog tips voor?

Hopelijk vind je wat goede manieren om haar op gewicht te houden!
dus ook al je setjes showen hier é, ik volg het andere topic niet meer zo. Wat een knap paardje heb je ook! Ik zou stiekem wel eens op bezoek willen komen om foto's te maken van jou en je paardjes :p
We hebben onze eerste trailerlaadles gehad en eigenlijk ging het al redelijk goed! Deze week de tweede en volgende week een testritje voor we richting Nederland gaan voor het extreme mountain trail park. Ook nog fijne buitenritjes, in het water gespeeld, op-en afsprong geoefend aan de hand. En vanmorgen onze fotoshoot in fantasy outfit!!! Ik heb gisterenavond nog een viking/fantasy "zadel" in elkaar geknutseld en wauww, het eerste resultaat is alvast geweldig! Ik deel later nog wel meer foto's!
wat een plaatje! Mijouxx schreef:Autumnn schreef:Werkt dat beter dan CM?
Ik heb vroeger maar dan praat ik over 10 jaar terug CM gebruikt op mijn schimmel van toen.
Ik durf even niet te zeggen of NAF echt veel beter is. Maar ik ben wel heel tevreden.
van CM vind ik meer dat het gele uitgesmeerd wordt en wel wat lichter maar niet echt weg is