Dancie, aah lieve kittens zeg

Fleur, idd, op MP kijken, of misschien beter nog, een advertentie zetten, dan krijg je vanzelf reactie's wat het best bij je past.
Denise, heb een stukje via de post verstuurd hoor

Nou, ik wil foto's van Heike zien

Esther, ik hoop dat er snel foto's van Shaggy onder het zadel komen

Suus, ja leuk he. Haha ja op het zwarte paard of misschien op het gevlekte paard, dat vind hij ook erg mooi; Tinkers en Shire's.
Lobke, gave filmpjes, mooi drafkanon

Saskia, welkom! Heb ook even in je topic gegeven en een mooie merrie heb je daar zeg!! Zal helemaal een plaatje zijn als haar manen en staart weer aan zijn gegroeid, al vind ik het zo kort ook wel wat hebben.
Iloon, ja leuk he

Al gaat mn voorkeur natuurlijk nog het meest uit naar een stoere PRE erbij, maar helaas, dat vind Rick maar niks.
Regine, ja ik ben ook altijd fan geweest van rode katers

Klinkt heel gezellig zo'n rit.
Nadina, wat fijn dat ze mee naar huis mag!!
Shanna, mooie foto's zeg

Lahksmi, ooooohhh ik droom weg bij dat uitzicht op je foto's. Hmm misschien wil ik volgend jaar wil een tripje naar Tunesie

Maar eerst, naar Spanje!
Ben je er trouwens naar toe geëmigreerd? Ik (en Rick ook) zouden over een aantal jaren, na mijn studie, misschien ook wel een grote stap maken en naar een ander land verhuizen

Saida, aah gos, zoveel bijreageren

Sjaad, he, weer hier

Mies, top dat het zo goed gaat!! Hopelijk gaan jullie er vandoor met winstpuntjes!
Ohohoh stelletje viespeuken hier

Anouk, tsja, mensen komen ook met hele andere karakters terwijl ze toch dezelfde papa en mama hebben.. Verschil is ook nog dat Lily een poes is en Barrel een kater.. Daarom wil ik nu ook voor een katertje erbij gaan, volgens mij passen mannen-dieren toch beter bij mij

En oh die gemene Frank toch

Hopelijk gaat t zo wat beter met iedereen daar. En die schattige Sabrina ook

Haha Laura dat lief kijken herken ik idd. Maar ik moet zeggen, soms kan Bandito ook zo'n vervelende smoel trekken dat ik nog bozer word haha

Sanne, mooi zo dat t goed ging met Bondosa!! Ik heb zo'n zin in onze meeting

Van de winter moeten we trouwens echt een uiteten meeting weer organiseren

Ha, wat is t weinig bijreageren als je zo uptodate blijft

Vandaag mn laatste dagje alweer hier, ga ietsje eerder terug aangezien ik echt ons huis op orde wil hebben voordat we op vakantie gaan, dat duurt nog 2 weken, maar praktisch elke dag zit alweer volgeboekt..
Vandaag gereden op Des, ging heel lekker in t begin, werd ik gebeld, even 1 minuutje aan de tel gehangen, was ie daarna veel minder lekker te rijden

Wel gezorgd dat het einde wel goed was.
Ohja en prince gelongeerd en speciaal voor Sabrina en Michelle (de kids v Frank en Anouk) vlechtjes gemaakt bij hem, vinden ze vast leuk als ze terugkomen.
Nu aan t koken, Rick komt zo en dan vanavond voor t katertje kijken

Hij ziet er wel echt aanbiddeijk uit.
Oh morgenochtendvroeg ga ik nog Desje rijden, en waars maakt Rick wat foto's, dan zal ik kijken of die plaatsbaar zijn (hij is nog geen briljante paardenfotograaf haha