[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:13

Jellie; gefeliciteerd!!! Enen, hoe ging het met de fries en Jan?

Dancie, aah lieve kittens zeg :D.

Fleur, idd, op MP kijken, of misschien beter nog, een advertentie zetten, dan krijg je vanzelf reactie's wat het best bij je past.

Denise, heb een stukje via de post verstuurd hoor :Y) ja, ik hoop idd dat we dan heerlijk samen tochtjes gaan maken :).
Nou, ik wil foto's van Heike zien :) Heb je ze met je telefoon gemaakt dat de pixels niet goed zijn ofzo?

Esther, ik hoop dat er snel foto's van Shaggy onder het zadel komen :D

Suus, ja leuk he. Haha ja op het zwarte paard of misschien op het gevlekte paard, dat vind hij ook erg mooi; Tinkers en Shire's.

Lobke, gave filmpjes, mooi drafkanon :D De rest wil bij mij helaas nog niet laden, zo nog eens proberen. En mooie bak zeg :D

Saskia, welkom! Heb ook even in je topic gegeven en een mooie merrie heb je daar zeg!! Zal helemaal een plaatje zijn als haar manen en staart weer aan zijn gegroeid, al vind ik het zo kort ook wel wat hebben.

Iloon, ja leuk he :D een Shire (of kruising daarvan) is ook nog een optie :+ maar mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een Fries :D.
Al gaat mn voorkeur natuurlijk nog het meest uit naar een stoere PRE erbij, maar helaas, dat vind Rick maar niks.

Regine, ja ik ben ook altijd fan geweest van rode katers :D Een vriendin van mij had er een, die was echt exact Garfield, echt zo stoer :D
Klinkt heel gezellig zo'n rit.

Nadina, wat fijn dat ze mee naar huis mag!!

Shanna, mooie foto's zeg :) Gelijk ook in je topic gekijken, lijkt me wel echt heel fijn als je zo heerlijk dressuurmatig bezig kan zijn :j

Lahksmi, ooooohhh ik droom weg bij dat uitzicht op je foto's. Hmm misschien wil ik volgend jaar wil een tripje naar Tunesie :D.
Maar eerst, naar Spanje!
Ben je er trouwens naar toe geëmigreerd? Ik (en Rick ook) zouden over een aantal jaren, na mijn studie, misschien ook wel een grote stap maken en naar een ander land verhuizen :j

Saida, aah gos, zoveel bijreageren :(:) Braaf he, die Bandito :). Gelukkig maar dat iedereen hem meer van FriesxAndalusier vind. Ik had er mijn bedenkingen op omdat hij hele rechte gangen heeft, en zowel een Fries als een Andalusier hebben dat beide juist niet..

Sjaad, he, weer hier :D Kwam er trouwens achter dat je knappe Urbino 2e was geworden met dat HNTH, had je wel even mogen zeggen (of heb ik dat gewoon gemist :o :o )

Mies, top dat het zo goed gaat!! Hopelijk gaan jullie er vandoor met winstpuntjes!

Ohohoh stelletje viespeuken hier :Y)

Anouk, tsja, mensen komen ook met hele andere karakters terwijl ze toch dezelfde papa en mama hebben.. Verschil is ook nog dat Lily een poes is en Barrel een kater.. Daarom wil ik nu ook voor een katertje erbij gaan, volgens mij passen mannen-dieren toch beter bij mij :P
En oh die gemene Frank toch :D Hij was al enthousiast aan t vertellen aan de telefoon.
Hopelijk gaat t zo wat beter met iedereen daar. En die schattige Sabrina ook :D

Haha Laura dat lief kijken herken ik idd. Maar ik moet zeggen, soms kan Bandito ook zo'n vervelende smoel trekken dat ik nog bozer word haha :Y)

Sanne, mooi zo dat t goed ging met Bondosa!! Ik heb zo'n zin in onze meeting :D
Van de winter moeten we trouwens echt een uiteten meeting weer organiseren :D

Ha, wat is t weinig bijreageren als je zo uptodate blijft :).

Vandaag mn laatste dagje alweer hier, ga ietsje eerder terug aangezien ik echt ons huis op orde wil hebben voordat we op vakantie gaan, dat duurt nog 2 weken, maar praktisch elke dag zit alweer volgeboekt..
Vandaag gereden op Des, ging heel lekker in t begin, werd ik gebeld, even 1 minuutje aan de tel gehangen, was ie daarna veel minder lekker te rijden :Y) En hij zag ineens allemaal spoken haha, oortjes strak naar voren en op bepaalde plekken zwaar gespannen aanstellerig lopen :+.
Wel gezorgd dat het einde wel goed was.
Ohja en prince gelongeerd en speciaal voor Sabrina en Michelle (de kids v Frank en Anouk) vlechtjes gemaakt bij hem, vinden ze vast leuk als ze terugkomen.

Nu aan t koken, Rick komt zo en dan vanavond voor t katertje kijken :D Ben benieuwd of hij bevalt :j

Hij ziet er wel echt aanbiddeijk uit.
Oh morgenochtendvroeg ga ik nog Desje rijden, en waars maakt Rick wat foto's, dan zal ik kijken of die plaatsbaar zijn (hij is nog geen briljante paardenfotograaf haha :) ).

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:25

Barrocco, ja hij was inderdaad 2e van Nederland geworden bij hnth! Hij was daar zelf bijna nog trotser dan ik 8-)
Kwam hier niet meer zo veel, dus ik heb de melding ook even achter wege gelaten :o . Hierbij een paar foto's, op jullie verzoek :P

Urbientje in Hoofddorp:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:29

Jaah, ik was zo nieuwsgierig dat ik er even gegoogled op had nadat je in mn topic van Bandito had gereageerd ;)
Want ik vroeg me wel af hoe het nou afgelopen was :j

Gave foto's! En was die shet die achter je liep nou eerste geworden?

evdpanne

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:49

Die shet daarachter was eerste, en die man die werkt bij mij ;). Heeft weken lang met een poster van de pony en de code om te stemmen op zijn truckje rond gereden :P.

En nu staat ie te koop :P.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:55

Jasmijn Waar komt Bandito eigenlijk vandaan?En is zijn moeder een fries?En vader weet je niet?
Ik ben ook zo nieuwsgierig naar wie de ouders zijn van Moreno...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 18:58

Nadina, fijn dat ze morgen of zaterdag naar huis kan!

Soeske vandaag weer aan t werk..

Shanna mooie foto's.

Lakshmi, bedankt. Leuke foto's.

Saida, Normaal wordt ze ook maar 1x per 2 jaar gevijld al kijkt hij ieder jaar.
Maar tinkers hebben erg degelijke gebitten waar zelden veel werk aan is.
Ze is nu dik 2 jaar geleden gedaan en hij zat nog te twijfelen om het nog een half jaar uit te stellen maar
onderin was er 1 kies scherp. Heb iig wel vertrouwen in hem. Hij staat heel goed bekend.
Oei dat was even schrikken op het land.. de hoeven van een paard voelen niet fijn aan :n
Rintske weer goed gelukkig en een manier om het bokken wat te verminderen :+

Bedankt Mies_Apollo. Jan vond t erg leuk. Zal zo wel effe verslagje maken.
Lekker zo'n roze wolk post :)

Idefix, ik zou Frank ook niet meer op je toekomstige pre laten :n :roll: Beterschap voor de ziekenboeg.

Laulau, Hincapie aan de puberij.

Zasread, lekker dat Bondosa aardig rustig was en goed op je been reageerde. Oeps Vai en Emilio uitgebroken..
En vandaag ook nog een hek gesloopt. Daar gebeurt nog eens wat :D

Barocco, bedankt! Jan vond t erg leuk op de Fries.
Toch iets eerder terug. Wel fijn om je huis op orde te hebben.
Des wat minder te rijden na t telefoontje. Leuk als je morgen wat foto's maakt.

Sjaad, mooie pic's.

Vanmorgen naar stal gegaan. Flan vast uit de wei gehaald.
Siepke stond nog in de wei die kwam later met de groep mee uit de wei.
De paarden gaan normaal uitzich zelf weer terug naar de stal via t pad. Siep ging eerst ff de longeercirkel in :+ en liep later ook nog via een andere route terug. Dat mag ik wel. Ze heeft haar manen in een hengstenvlecht zitten maar ze heeft ze ook even los laten zien. Prachtig *D Daarna gepoetst en opgezadeld. Is ze erg braaf in.
Jan is in de buitenbak gaan rijden. Was wel erg wennen.. Ze keek wel even druk rond maar is ook gek om een vreemde op haar rug te voelen. Maar na even rijden ging t wel gemakkelijker. Ze is heel licht in de mond en je moet amper teugeldruk hebben anders valt ze stil zeg maar.. wil wel fijn nageven als ze bezig is.
Toen ze bezig waren ging het flink regenen dus snel de binnenbak in. Daar maakt de regen echt veel kabaal en daar reageerde ze niet op. Er lag nog een hele grote lange tuinslang in de bak van het sproeien en de bakranden waren nat.. daar schrok ze van door even in de lucht te springen :+ Maar ze was wel voorzichtig nieuwsgierig naar de slang.. geen echt vluchtgedrag ofzo..
Rechtergalop kostte Jan wel heel veel moeite, dan springt ze vaak overkruist maar dat hebben we met Flan ook op kunnen lossen.
Ik mocht ook nog even rijden. Was erg leuk en voelt gewoon vertrouwd aan en dat voor een dier dat zo'n 3/4 jaar ohz is.
Kon uit de bak terug stappen naar stal gewoon zonder beugels..
Afspoelen op de wasplaats was geen probleem. Echt nuchter. Als we willen mogen we haar ook nog op de weg proberen :)
Morgen wel naar de andalusier kijken maar tvoelt erg prettig en vertrouwd op Siepke.

Ik heb nog 2 foto's. Valt niet mee om met mijn cameraatje foto's te maken van een Fries :+
Heb wel wat filmpjes maar weet niet hoe ik t moet uploaden. Ga ik zo uit proberen te vissen :P
Afbeelding
Jan net op Siep
Afbeelding
En ik ook nog ff op siep in de binnenbak dan :D

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:13

borderjay schreef:
Jasmijn Waar komt Bandito eigenlijk vandaan?En is zijn moeder een fries?En vader weet je niet?
Ik ben ook zo nieuwsgierig naar wie de ouders zijn van Moreno...

Bandito heb ik gekocht van een vrouwtje uit Markelo, ze had hem wederom bij een handelaar vandaan daar ergens in de buurt, ik wilde graag zijn gegevens maar daar werd wat moeilijk over gedaan, heb hem wel aan de telefoon gehad maar goed, t kwam dus eigelijk allemaal "fout" over..
Daarvoor kwam ie uit Spanje is mij verteld.
Hoeveel er van waar is, geen idee, maar was als een blok voor hem gevallen dus hij moest wel mee :) Wel een klinische keuring gedaan.. Ohoh wat was t toen een boef haha :Y)

Naar t rode katertje nu :D

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 19:22

Jammer hè,om de preciese afstamming niet te weten,ik kan er met Moreno ook niet achter komen...heb al heel wat rond gebeld,maar zonder resultaat ;(

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:10

Jellie wat een mooie Fries en fijn dat het al zo vertrouwd voelt. Dat is ook heel belangrijk. Fijn dat jullie morgen al naar de ander gaan kijken dan is het allemaal nog 'vers' he. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat verlopen. Met Friesje klinkt in ieder geval geslaagd.

Sjaad gefeliciteerd met de 2e plaats. Ik heb het Top model gedoe niet zo gevolgd maar leuk dat je zo goed heb gedaan!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 20:46

Esther – ben benieuwd naar de eerste zit foto’s van jou op shaggy

Suus – kan me voorstellen dat het pijnlijk is hou het maar goed in de gaten

Lobke – die filmpjes :9 ik ben het wel met je eens dat de merrie van het 2de filmpje de mooiste is maar dat is mijn mening he en ja die eerste wat een draf zeg :wow:

Saskia – welkom

Ilona – ik geloof best dat ik hem zal missen dit is weer de eerste keer na 4 jaar dat die zo lang bij me vandaan gaat, en gisteren ging ik een rondje lopen met hem en toen had ik toch even een brok in mijn keel dat ik hem morgen weg ga brengen het liefst heb ik hem lekker bij me maar hij verdient ook lekker gras :j

Regine – toch nog een lekker ‘’laatste’’ ritje gemaakt heerlijk om zo door de bossen te rijden

Nadina – nu hopen dat ze drachtig is ik duim mee

Shanna – ik blijf het een heerlijk dier vinden echt een sprekend koppie heeft die erop heel mooi gefotograveerd ook

Martine – ja maar ze helpt me altijd,
En leuke foto’s

Saida – gelukkig stond de kruiwagen ertussen en heb je alleen 2 beurse plekken van de kruiwagen eraan over gehouden want zo’n trap kan hard aankomen.
Balen dat ze niet helemaal lekker liep maar zoals je al zegt denk ik persoonlijk ook dat het van de onrustigheid in de trailer komt. Maar ze liep vandaag alweer fijner dus een goed teken

He nishida leuk je hier weer even te zien en wat een super prestatie 2de van nederland en super mooie foto’s

Mies – hij gaat 4 weken naar de wei, en me zoektocht ja moeilijk hoor je nog wel
En fijn om te lezen dat het rijden zo goed gaat nu lekker weer knallen zondag en weer met winst naar huis komen :D

En wat een taal weer zoveel informatie hoef ik niet over il en vriendjelief ;)

Iloon wat zeg jij nou geen seks voor het huwlijk :n

Anouk – wat lees ik nou sam verkopen tjee nou niet van jou verwacht ga aub niet over 1 nacht ijs een pre kan altijd nog.
Maar goed ik lees dat je nog zeker wel even wacht dus kan je nog lekker met sam trainen
En wat gemeen dat je er niet even op mocht dat hoef bij mij niet te gebeuren want dan ben ik flink pist en sago :o

Laura – het is en blijft een puber en waarom niet eerst proberen om onder het werk uit te komen nee heeft die en ja kan die krijgen :P
En wat je zeg daarna kijkt die je zo lief aan dan smelt je weer

Sanne – gelukkig, en wat een donderstenen dosie die de deur openbreekt en de 2 mannen die het hek slopen, gelukkig was bondosa dan weer wel lief

Jasmijn – heb ze idd met mijn telefoon gemaakt
Fijn dat je toch nog lekker gereden en getut heb en veel plezier naar het kijken bij het katje

Jellie – leuke foto’s en jullie hebben het dus naar je zin gehad super hoor

Morgen lekker een dagje vrij zodat ik even op mijn gemakje ‘’afscheid’’ van mijn topper kan nemen en even mijn ‘’laatste’’ ritje kan maken.
Daarna lekker met me dinnetjes een high tea gereserveerd en dan savonds heike weg brengen natuurlijk worden daar foto’s van gemaakt met de normale camera dus dan kunnen jullie heike ook eindelijk weer eens zien

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 22:07

Regine, ik ben ook erg benieuwd naar morgen. T zijn wel 2 hele andere rassen maar
zo hebben we toch wel een beetje een goed beeld wat ons meer past.

Heikedenise, morgen je 'afscheid' en laatste ritje.
Gaaf dat je ook nog een high tea gaat doen. Ben benieuwd naar Heike.

Nog een filmpje van onze maffe teck http://www.youtube.com/watch?v=IqJnkpxZZFE

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:09

Kelly_Taco schreef:
Save the horse... ride a cowboy :+

uhh mijn lijfspreuk dames :+ staat al heel lang in mn profiel ;)

Afbeelding

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:12

Jellie Wat een leuke foto's. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad!
Heel veel plezier morgen!

Laulau Let op, morgen is Hincapie weer het jnapste mannetje van de wereld :D
Ze weten je altijd mooi in te pakken he met die koppies :D

Anouk Ohhh ik zou ook een beetje boos worden denk ik :o
Erg he haha...
Al ben ik zelf meer van het knuffelen en tutten dan rijden.
Je doet me een groter plezier met lekker tutten dan een uurtje op een vreemd paard rijden.

Nishada Urbino is echt een knappe jongen :~

Sanne Klinkt als een heerlijk dagje paarden!
Die kleine van jou is net zo'n terroristje _O-
Ben benieuwd naar de foto's!

Shanna Wat een ruige bok he die Kripton :~
Maar hij staat ook al heel lang te koop :j

Barocco Foei.. bellen op je paard. Straft Des je even mooi voor af ;)
Ik gooi mijn telefoon altijd aan de kant als ik met paarden bezig ben.

Borderjay Het is niet altijd leuk om de achtergrond van een paard te weten..
Het gaat om de toekomst toch? En het is nu jouw vriendje, dat vind ik belangrijk :j

Heikedenise Lekker je tijd nemen morgen! :(:)

Gadverdamme... draaien ze nu net op de tv het nummer van Gorden: Kon ik nog maar even bij je zijn...
Wat een kl*te nummer vind ik dat... doet me zo aan mijn moeder denken.. ;(

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:13

Even moeilijk moment met dat liedje Kelly :(:) Dat verdriet blijft he..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:20

Kel knuf :(:)

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:20

Nou... bah..
Al moet ik zeggen dat ik het alleen met dat liedje heb en met een liedje van Andrea Bocelli: the prayer...

Maar ging maar even foto's kijken en toen kwam ik deze tegen en toen moest ik alweer lachen

Wat zeg je Adorno :+
Afbeelding

Zo kijkt hij als hij om een stukje wortel komt vragen :D

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:22

Hahahaha het lijkt Vaj wel!
Die gaat heel hard met zijn hoofd schudden, zijn lippen vliegen alle kanten op dan. Je lacht je helemaal een breuk. Kzal eens zien of ik dat een keer kan filmen :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:27

Haha ja moet je doen!!

Adorno kauwt al een soort van in de lucht... alsof hij het stukje wortel al kan proeven :+
Ziet er heel grappig uit!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:29

Hahaha ik zie 't voor me.
Ik zal eens kijken of ik Vaj vd week kan filmen met mn telefoon ofzo... hahaha.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:31

:D van die foto word je wel weer vrolijk!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:34

Elise -> Oeh! Een goudvalkje is ook errug leuk!!!
Hopelijk gaat het volgend jaar lukken met het kwakje! ;)
De papa mag er best zijn, wat een buffel! :wow:
Leuk nieuw projectje heb je erbij gekregen!

Debby -> De beschrijving van Xantha lijkt enigzins wel wat op die van Rintske.
Rints is ook een karakterpaard, heerlijk vind ik dat!
Ik hou wel van een beetje pit, maar soms vraag ik me ook wel eens af wat ik er mee aan moet als ze weer zo'n bui heeft.
De meeste keren moet ik lachen en bedenk ik me dat ik zo stapelgek ben op haar!
Ze is echt mijn grootste vriendin! :+:
Wat is Harry al gegroeid zeg! En nog steeds zo verschrikkelijk knap....... *zwijmel*

Cynthia -> (jaja! ben ondertussen bij 20 juli ;) ) Fijn dat je weer lekker thuis bent, kan me wel wat voorstellen van je duizelige rit met zo'n hoofd....
Wat is Robby een leukerd!
Ik wil ook zo graag zo'n Britje, maar mag niet van m'n ega.
Die vindt dat we genoeg dieren hebben; een hond, een paard, 2 apen (de kids) en een knuffelbeer (hijzelf). ;)

Madelief -> Een reading laten doen van Furia, spannend!
Heb je ondertussen al antwoord gekregen? (ik lees hier nog oud nieuws van 20 juli.....)
Ik zit er ook over na te denken om weer eens een reading te laten doen van Rintske, de laatste is al weer een hele poos geleden en ik ben wel benieuwd wat de 'Diva' mij te vertellen heeft. ;)

Ellis -> Zie ik in ene een foto van een leuke bruine! (20 juli) Heb ik iets gemist?
Heb al een stukje verder gelezen en zie dat het een paardje voor de verkoop is.
Ik vind haar erg leuk, heel lief aansprekend koppie heeft ze.
Hopelijk vindt ze een heel leuk nieuw thuis!

Eline -> Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Atlas! *\o/*

Martine -> Wat een onwijs leuke plek heb je gevonden voor je paarden! Ziet er echt super uit!
Ik krijg zin om op vakantie te gaan naar het zonnige Tunesië! :D

Bijgereageerd t/m pag. 364

Ik mis Petra al een poosje hier!
Hey Peet! Waar blijf je nou? Te druk met alle leuke nieuwe dingen in je leven? :D

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:45

Haha deze is ook grappig...
Ik ging de bak uit..

Volgens mij komt hij even verhaal halen waarom ik niet meer in de bak sta :D

Afbeelding

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:06

Whahaha :') wat een clown!!
heerlijk zulke paarden, daar kan ik zo om lachen!

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:23

Vandaag weer even in het weiland gelegen. Hier alvast wat foto's van Tesora, morgen 3 weken oud, en Lagartera.

Hé, mama niet zo snel !!

Afbeelding

Gelukkig, mama weer bijgehaald.

Afbeelding

Voor degenen die zich afvroegen hoe Desperado van Frankie aan die mooie lange manen komt, zie hierboven zijn moeder.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-09 00:25

Even vanaf mn telefoon: t gaat t rode katertje van die bokker worden, echt heel leuk beest, prachtig mooi en stoer :j.
Kan niet wachten tot ze na de zomer bij ons komen, de rooie en de zwarte :D.

Pff dat we daar zaten werd rick door zn werk gebeld, ruim 5 kwartier erheen gereden, rick een kwartier binnen, word ie gebeld dat t probleem al opgelost is..
Op de terugweg, ruim een half uur onderweg, word ie weer gebeld dat ie terugmoet want t was toch nog niet opgelost..
En t lastige is dat ik eraan vast zit want zijn aldoor nog niet in de buurt van mn oppas-huis geweest..

Hopelijk kunnen we snel naar huis maar vanaf hier is t alsnog een uur.. en rick stapt nu binnen gelukkig!