Dit is echt enorme pech! En logisch dat je hier ontzettend van schrikt, het is niet niks

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prinslover schreef:Sanne; Whaa, goed joh! Binnenkort weer foto's dus haha.
Even een update........ Pff, begin nu echt verdrietig te raken van alles... Ik kan hem dus nog niet ophalen vanavond.. helaas daar gaan de fijne gedachtes hem vanavond weer te zien en te knuffelen... Hij blijkt veel maagzweren te hebben..
En heeft daar last van. Wat betreft de chronische ontsteking, betekend niet dat hij het heel zn leven zal blijven houden, maar meer in de zin van hij heeft het al langer dan een week last van..(verdikte dunne en dikke darmwand). Dus dat is wel een oplucting. Enfin, hij moet nu dus 2 a 3 langer blijven, omdat ie nu een middeltje krijgt tegen de maagzweren en ze willen zien hoe hij het daar op doet.. Ook had ie bepaalde wormen, daar heeft ie ook wormenspuit voor gehad. Pff...
![]()
Echt zó k.ut gewoon... dit is zo balen.. Had echt gehoopt hem vandaag mee te kunnen nemen, en nu moet ie nóg 2/3 dagen blijven...
. Mis hem nu al enorm.. Ga morgen wel zeggen dat ik heel graag op bezoek wil, want duurt me nu echt te lang dat ik hem niet mag zien..
. Arme paard.... Zal echt zo blij zijn als dit achter de rug is!! Kan echt wel janken nu....
Maar ben op me werk dus hou me maar in......
Nog wel een leuk bericht trouwens. Lieve heidi ligt in het ziekenhuis met weeën!!! Spannend!!