Sanne: Is hier niet echt heel erg dichtbij. Is nog wel een klein stukje reizen met de trein.. Maar wie weet valt er wat te regelen? Ik kan je iig vanaf Hoek van Holland treinstation op komen halen
Dat is een rechtstreekse verbinding met Rotterdam centraal...Vervelend zeg die bevroren bakken! Lekker naar buiten dan maar en de dressuur maar even laten voor wat het is. Ik heb gelukkig een binnenbak tot beschikking!
Ik heb minder goed nieuws helaas
Amanda liep vandaag niet lekker, ze liep niet goed met de rechter achterbeen. Hopen dat het niks erg is, en dat het snel weer over is. Komende dagen maar even rustig aan doen..

) 
nu zijn middenstap er nog goed uitkrijgen want dat vind ik weer lastig...

.. Altijd heel lief, Hola! En weer gedag. Hij deed altijd Fuego's dekentje af als het té warm werd, of de deken zat te strak en dan deed hij hem af, en dan zat ik in Fuego's stal en vroeg hij of hij hem wat eten mocht geven, hij was helemaal gek van Fuego.. Een praatje maken met mijn moeder, dan zag hij Fuego staan en zei hij in het Frans: Haha hij slaapt bijna. Altijd een aai over zijn bol geven..
en ik moet zeggen dat dat erg bevalt na een flinke tijd alleen een buitenbak.
. Maar wel echt vervelend dat het gebeurde, gelukkig is er niemand gewond geraakt.

Een geweldig mooie 'kaart' van hem!