Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Onder het viaduct door, langs de koeien en geiten. En tig fietsers die passeerde. Ze is helemaal in haar element buiten. Duidelijk meer dan in de bak..

) door wat wat ten koste ging van de impuls en buiging maar ik mag niet klagen. Veel geleerd en ze was zo braaf
Leuk topic!

maandag hadden we longeerles en gaan we verder trainen aan de stelling en buiging. Hij vind longeren altijd zo leuk, hij wordt daar altijd wild enthousiast van
nog nooit een dier gehad die longeren zo leuk vind haha.
super goed!
lastig dat hij moeilijk doet met hoeven uitkrabben. Nero had dat in het begin ook, maar gaat nu al een stuk beter. Ik pakte dat stukje haar bij zijn kogel en daardoor ging het met stappen vooruit. Tot ik op een dag dat per ongeluk afschoor
hij is inderdaad wel erg knap met zijn knotjes!
MightyJoe schreef:Hij ziet er altijd zo knap uit met zijn knotjes
[ [url=m/rJdHxP.jpg]Afbeelding[/url] ]

super dat het zo goed ging! 

Ik heb sinds april alles meegelezen, maar ik vond niet de tijd om te reageren, sorry! Heb dus wel alles gezien!
Inmiddels met wat aanpassingen hebben we het plezier weer teruggevonden samen, en gaat het goed met Neva en mij! 

En ja, het is een behoorlijk proces, maar beter goed en langzaam opbouwen dan te snel gaan en weer tegen dingen aanlopen, aanleren is nog steeds makkelijker dan weer afleren! Succes verder nog en vooral jullie vooruitgang blijven delen, echt leuk om dat van iedereen hier zo te zien!
heel herkenbaar!! Wel leuk uiteindelijk, kan je je heerlijke ritjes maken samen!
verder ziet hij er wel echt supergoed uit!! En heb je al geprobeerd van hem zelf zijn voet te laten opheffen bij aanraking en dat te verlengen voor je begint met uitkrabben? Het is maar een idee natuurlijk en wie weet heb je het al geprobeerd. Lastig wel, hopelijk vind je een goede oplossing! 
heb je foto's van tijdens een wedstrijd? Hij ziet er inderdaad superknap uit!!
En wat fijn dat het zo goed ging allemaal! 

Seni schreef:Zonnebloem: wat fijn dat ze dat vertrouwen in je heeft! Wat voor problemen hebben jullie onder het rijden?
Magika: wat heeerlijk zeg! Dat wordt genieten buiten!
Dus het verbaast me soms nog dat sommige paarden daar toch nog goed op lopen