Ging goed ( kon toen geen andere deken kopen)
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

furioso schreef:Chimanga; ik heb een 200grams deken gekocht vandaag en nu staat hij met een regendeken op de wei met fleece in. Hij heeft het zo te zien nog niet koud maar ik let er wel op hoor !
Daarom wou ik de belangrijkste delen voorzich warm te houden ( de kont en de rug) sowieso ongeschoren houden aangezien hij wel 24/7 op de wei blijft staan
Morgen ofzo ga ik het nieuwe deken passen.
Moest het kouder worden kan ik dan volgens jullie een fleecedeken/ zweetdeken onder het gewone deken doen of beter niet ? Ik gebruik bijna nooit dekens
Nog veel succes met de training van chim ! Kan altijd wonderen doen zo andere trainingen
Moonforever; oow zoiets is wel heel lomp jaben ook al 3x samen met Fur gevallen doordat meneer toen de bochten heel scherp in galop wou maken.. en die lukte dus niet zo goed en dan lagen we daar dusop de grond -.-
Al een geluk dat de galop al veeeel beter gaat en rustiger ^^
Mijn lesgever zegt het ook dat er een heel groot verschil is tegen over nu en 3maand geleden
dacht ik, maar vanaf 3 jan mag twijfel deken met hals te kopen mag die weer op de wei,
Hoorde dat ze op de canarische eilanden ook sneeuw hadden ergens 

Ben er vorige week al een keer afgevallen, omdat hij er vandoor ging en ik hem niet op een normale manier kon laten stoppen. Toen reed ik met een gewoon trensje. Dus dacht, of ff dit hoofdstel erin en voorzichtig rijden. Of slof, maar die heb ik niet.. Dus gekozen om met dit hoofdstel te rijden en dat gaat goed
En de spieren die erin zitten zijn van het 'hengst-zijn'. Zie op de foto's zo duidelijk dat het in het begin van z'n hals helemaal niet gespierd is, bij z'n schoft. Dus moet 'm meer laag en lang rijden als we straks weer echt aan de slag kunnen
Nu nog steeds aan het revalideren.. Altijd handig foto's 

had gehoopt op nog een paar dagen meer droog
na week puperen heb ik 20 min in de bak en nog 1.5 uur buien was heerlijk

ben ook super zennuwachtig aan worden vanwege hij heel erg aan puperen is en proef moeten veranderen 
Wat een ontzettend sterk besluit, respect voor jou dat je dit aankan!