Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Fijn dat je veilig bent aangekomen
.
. Ook super dat je dan binnenkort je eigen stukje hebt 
. Maar ik denk dat de VA dat straks wel gaat doen.
.
. Ze heeft idd wel wat pech. Ze had wel wat verhoging. Hoeveel zei de VA niet maar het was iig geen koorts.
en dan naar heike vandaag even een troetelbeurt
. Ik heb Shaggy weer voor het eerst gereden op mijn nieuwe stal. Dr was een lantaarnpaal die naast de bak lag errug eng en het springmateriaal ook... Maar verder ging het wel goed. Soms wilde die nog onder me vandaan rennen maar dan moest ik zelf weer ontspannen en dan deed hij dat uiteindelijk ook weer
. Was wel blij dat mijn instructrice erbij was, had ik al expres zo gepland
. Altijd handig als iemand even commentaar levert van de zijlijn
. Mijn moeder heeft foto's gemaakt dus die zal ik ook nog wel even een keer uploaden
. Moet echt onwijs gaan concentreren op het recht voor me uit kijken, wil nog wel eens naar binnen kijken en dan ook naar binnen vallen waardoor ik weer uit balans ben
. En dan is Shaggy natuurlijk ook uit balans. En moet ook echt aan mijn armen werken, die wil ik altijd vooruit strekken. Moet echt mijn ellebogen meer aangesloten houden. Maar goed jullie zien het wel op de foto's
.
.
.
. Uitladen ging ook goed! Hij is nu ook al aardig gewend op zijn nieuwe stal. De bak is nog even nieuw en spannend en de poetsplaats daar issie nog onrustig, maar op stal en in de paddock staat ie er altijd relaxed bij
.