[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

madelief88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:06

Jaa, idd jammer, echt nét achter de bomen weggezakt gewoon!
Nou ik ga weer mn bed in.... bye! Doei!

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:19

madelief88 schreef:
Missmuts/Westbest: Heb je je naam veranderd?? Haha! Das eigenlijk best verwarrend hihi, ik kwam laatst "Westbest" ergens tegen hier op Bokt en toen dacht ik he die heeft dezelfde avatar als Missmuts Tong uitsteken Haha!

Goed gezien Haha!

Verder heb ik nog niet veel aanbiedingen. Misschien later als ik de rest ook heb opgeruimd.

Sterkte Heidi!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:25

Madelief met of zonder blauw...maakt mij niet uit,ik vind het gewoon een vreselijk lekker ding Vingers aflikken Knipoog

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:27

Leuke combinatie zijn jullie, Madelief.

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:34

Wat een beest zeg, Madelief! Heel gaaf!

Ik moet ook even een plaatje met jullie delen Pling

Afbeelding

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:49

Saida

Hier een foto van de dochter van bianca Haha! samen met neva
Nichtjes sereen is 12 weken en neva 4 weken
Afbeelding

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:53

Wat een heerlijke baby's zeg! Leuke kleur bewerking ook Ja

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 00:55

wat een beauty dat paard hierboven Tong uitsteken

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 01:01

Dankjewel! *trots* Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:03

Madelief; Ik had er stiekem nog paar zien staan op de camera van Sanne Haha! . Maar ziet er goed uit hoor! Fuurtje doet het goed. Wel k.lote van je bak met deze dagen dat het zo vriest... Zal straks wel weer beter worden.. Jullie blijven een super combi Ja .

Kathleen: Whoehoe, ik heb je topic al bekeken. Met je super mooie dame Kwijl . Echt een topper ook!

Branca: Leuk hoor zo'n les. Laat je weten hoe het gegaan is Lachen

Lindy: Aah, wat een droppies Lovers .

Oeeh, heid, wat lees ik nu Haha! . Spannend hoor!! Party!! Ik vind het onderhand tijd worden hihi!

Gelukkig tot nog toe niks gehoord........ Vanochtend zouden ze een stukje weefsel afnemen van zijn dunne darm, en dat opsturen om te testen. Hopelijk heeft ie niks chronisch... Ach gut Lijkt me helemaal niks . Maarja, afwachten maar. Ben al heel erg gelukkig als ik hem vanavond mag mee nemen Lovers

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:44

Weet je dat ik bijna net zo zenuwappig ben als jij? Slaat helemaal nergens op, het is jouw paard, maar toch ben ik in staat om naar Utrecht te bellen Haha!. Wees niet bang, doe ik overigens niet.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:54

Lindy => wat een lief koppies zeg echt schattig lees in het andere topic ook mee dus ben je met deze foto van plan om die aan je ouders of schoonouders te geven want zoiets was je toch van plan?

KG-images => wat een mooi paard super hoor

Madelief => jullie zijn echt een gave combi ziet er goed uit alleen jammer dat je nou niet echt lekker kan trainen

Heidi => spannend allemaal hoor

Ilona => hoop voor je dat je hem vanaaf mee mag nemen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 11:56

Nou lief toch dat je zo mee leeft benthe. Jij weet tenslotte zo'n beetje wat ik doormaak Ach gut . Of ik weet nu wat jij toen hebt doorgemaakt.. Hopen dat Chico hierna ook goed genezen is net als Utixo Nagelbijten / Gniffelen . Zie het niet nog een keer zitten dat ritje te maken.. Als ik niks hoor ga ik zelf bellen om 13.30 uur. En vragen hoe of wat..

charmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:25

Alvast Merry x-mas and happy New Year... ook van Danci Clown

Afbeelding

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 12:51

Il, ga jij gelijk naar stal uit je werk, of eerst langs huis?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 13:46

Wat een prachtige foto's weer!
madelief, hij wordt echt superstoer zeg!

KG-I, wat een geweldig paard, ik heb gisteren al even naar je topic zitten kijken!

lindy, lieeeeefff!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:11

Goedemiddag Doei!

Heidi: Hopelijk komt de kleine snel Lachen.
Madelief: Blauw staat m goed hoor! Super mooie foto's Knipoog.
KG_images: Mooie foto, en mooi paard ook Lachen.
Lindy: Leuke foto, leuk gedaan met die bewerking idd!
Ilona: Hopelijk mag Chico vanavond mee naar huis Haha!. Zal wel fijn zijn om hem weer lekker 'thuis' te hebben! Hopelijk krijg je ook een goede uitslag over dat stukje weefsel....

Vanmiddag gaat ik weer lekker bij Atlas langs Lachen. Hij is de laatste week echt zooo druk. Eergister kon ik niet longeren dus ging ik maar aan de hand met hem wandelen, maar hij was echt druk!! De hele tijd naast me draven, gelukkig bleef ie wel bij me Tong uitsteken. Nu maar hopen dat de grond weer wat zachter is....

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:42

Prinslover: Oh, is er wat met je knapperd? Ik heb het echt helemaal gemist!

Charmar: 't zelfde, geweldige foto trouwens! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:00

Kathleen; ff een quote voor jou Lachen Chico kreeg koliek, en de DA is 3 x geweest maar hij kwam er niet uit..
Citaat:
Even snel een update: Chico staat nu in Utrecht in de dierenkliniek. Hij werd onwijs goed opgevangen, en gelukkig vrij "goed" nieuws. Het kan vermoedelijk komen van een virus dat ie heeft opgelopen.. Ach gut . Vandaar de pieken koorts ook, de ene dag 40 graden, dan een dag normaal, en dan weer koorts. Daardoor kan het zijn dat het op de darmen is geslagen, waardoor die minder zijn gaan werken, en er dus een verstopping is gekomen... Mijn ventje werd bij aankomst opgevoeld, en het blijkt geen mega verstopping te zijn ofzo. Verder ook niet echt iets heel erg extreem raars. Wel iets wat minder witte bloedcellen, een ietwat verdikte darmwand, en een kleine verstopping wat voor veel last zorgt bij Chico.... Ach gut ... De arme knul. Hij moet waarschijnlijk tot maandag ter observatie blijven zoals Sanne al schreef (thanx meis!) en dan mag ik hem weer halen, MITS hij goed blijft........ Allemaal heel hard duimen voor me ventje, hij was zo zielig Verdrietig . Arm paard.... Het is ook gewenst dat je hem liever niet opzoekt... Scheve mond Vanwege dat ie in een isoleerstal staat vanwege de virus die hij heeft opgelopen Ach gut ..... Pffffffffffffffffffffffff... het is me wat.... Godzijdank ben ik verzekerd!!! En wordt het dus voor een groot deel vergoed, dat is natuurlijk nóg een mindere bijkomstigheid, dat financiele plaatje. Maar goed, ik wil alleen maar dat ie beter wordt, no matter what! Ach gut Ik houd jullie op de hoogte..

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:04

Whaaaaaa ik moet dit eerst even kwijt voordat ik op iedereen reageer Hyper! Ik ben zo ontzettend mega trots!! Het kwartje is eindelijk gevallen!! Ik heb vandaag zo zalig op Vaidosa gereden, geen stress, mooi nagevelijk en fijn door haar rug. Ze voelde zo soepel!! Haha! Go jij! Go jij!

Ilona: Haha! Het was gezellig gisteren Nagelbijten / Gniffelen Moeten me waar snel eens over doen Knipoog
Hoe is het nu met Chico? Ik ga echt heeeeeel hard voor je duimen dat hij niks chronisch heeft!! Het moet gewoon weer helemaal goed komen met je ventje!!

Peet: Fijn dat je al een huisje hebt! Het blijft echt super poedersuiker wat je mee hebt gemaakt Ach gut

Madelief: Is de bak al weer een beetje ontdooid?
Dat is inderdaad verschrikkelijk irritant, dat die mountainbikers gewoon overal langs crossen. Volgens mij letten die helemaal niet op bordjes maar fietsen ze gewoon overal.

Gabriella: Ik ben benieuwd of je gelijk hebt en Heidi vanmiddag om 15.00 een kleine heeft..

Heidi: Wordt je al een beetje zenuwachtig nu het er echt aan zit te komen Knipoog

Kathleen: Sienna ziet er goed uit Ja

De dag van de rijkunst vond ik erg leuk en interessant, vooral de les die Cyrina van Chawwa kreeg vond ik erg boeiend. Ik vond het toch wel het leukst om bij haar te kijken, omdat zij het publiek er ook wel wat bij betrok. Er was nog 1 andere die dat deed, maar bij de rest was het toch vooral gericht op de ruiter met paard. Hoewel de Piet Bakker ook een interessant verhaal te vertellen had.

Ilona en ik (en Johan) hebben veel gelachen en gekwijld bij al die prachtige paarden!! En we hebben ook veel gezellig mensen ontmoet! Haha!
Ik heb natuurlijk foto's maar ik moet even kijken wanneer ik tijd heb om die klaar te maken.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:51

Sanne; Whaa, goed joh! Binnenkort weer foto's dus haha Pling .

Even een update........ Pff, begin nu echt verdrietig te raken van alles... Ik kan hem dus nog niet ophalen vanavond.. helaas daar gaan de fijne gedachtes hem vanavond weer te zien en te knuffelen.. Verdrietig . Hij blijkt veel maagzweren te hebben.. Ach gut En heeft daar last van. Wat betreft de chronische ontsteking, betekend niet dat hij het heel zn leven zal blijven houden, maar meer in de zin van hij heeft het al langer dan een week last van..(verdikte dunne en dikke darmwand). Dus dat is wel een oplucting. Enfin, hij moet nu dus 2 a 3 langer blijven, omdat ie nu een middeltje krijgt tegen de maagzweren en ze willen zien hoe hij het daar op doet.. Ook had ie bepaalde wormen, daar heeft ie ook wormenspuit voor gehad. Pff... Huilen Huilen Echt zó k.ut gewoon... dit is zo balen.. Had echt gehoopt hem vandaag mee te kunnen nemen, en nu moet ie nóg 2/3 dagen blijven... Verdrietig . Mis hem nu al enorm.. Ga morgen wel zeggen dat ik heel graag op bezoek wil, want duurt me nu echt te lang dat ik hem niet mag zien.. Huilen . Arme paard.... Zal echt zo blij zijn als dit achter de rug is!! Kan echt wel janken nu.... Verdrietig Maar ben op me werk dus hou me maar in......

Nog wel een leuk bericht trouwens. Lieve heidi ligt in het ziekenhuis met weeën!!! Spannend!!

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:55

Meisje toch, 't zit je verdorie ook niet mee ook he. 't komt vast helemaal goed met Chicootje Ach gut

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:56

Ilona: Jeetje dat meen je niet Ach gut Verdrietig Ik krijg hier gelijk kippenvel!! Arme Chico Ach gut Gelukkig maar dat het chronische niet betekend dat hij er zijn hele leven last van zal hebben! Maar die maagzweren en de wormen... brrr... dat is geen fijn idee inderdaad! Gelukkig is hij wel in goede handen maar ik kan me super goed voorstellen dat je je ventje nu wel eens wil zien!! Heeft hij geen last meer van het virus?

Bah Ilona, ik vind het echt niet leuk voor je (en ook niet voor Chico natuurlijk) Hij moet je straks toch maar eens gaan beloven dat hij nooit meer ziek wordt Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:57

Prinslover schreef:
Nog wel een leuk bericht trouwens. Lieve heidi ligt in het ziekenhuis met weeën!!! Spannend!!

Dan zullen we maar geen duimen voor een gezond kind Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 15:58

Huilen Nee idd..... pfff... slik me tranen maar weg iedere keer.. maar ik zou echt wel een potje willen janken nu... Zal blij zijn als het 17.00 uur is en ik lekker weg ben van me werk..

San; Jaa, als die het ooit nog zo bont durft te maken nou Duivel Knipoog . Nee, maar ik ben hier heel erg van geschrokken, nog steeds trouwens... Hoop dat ze hem wel weer helemaal beter kunnen maken en dat ie dan voorgoed genezen is..