Nou ik ga weer mn bed in.... bye!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madelief88 schreef:Missmuts/Westbest: Heb je je naam veranderd??Das eigenlijk best verwarrend hihi, ik kwam laatst "Westbest" ergens tegen hier op Bokt en toen dacht ik he die heeft dezelfde avatar als Missmuts
![]()
Citaat:Even snel een update: Chico staat nu in Utrecht in de dierenkliniek. Hij werd onwijs goed opgevangen, en gelukkig vrij "goed" nieuws. Het kan vermoedelijk komen van een virus dat ie heeft opgelopen.. Ach gut . Vandaar de pieken koorts ook, de ene dag 40 graden, dan een dag normaal, en dan weer koorts. Daardoor kan het zijn dat het op de darmen is geslagen, waardoor die minder zijn gaan werken, en er dus een verstopping is gekomen... Mijn ventje werd bij aankomst opgevoeld, en het blijkt geen mega verstopping te zijn ofzo. Verder ook niet echt iets heel erg extreem raars. Wel iets wat minder witte bloedcellen, een ietwat verdikte darmwand, en een kleine verstopping wat voor veel last zorgt bij Chico.... Ach gut ... De arme knul. Hij moet waarschijnlijk tot maandag ter observatie blijven zoals Sanne al schreef (thanx meis!) en dan mag ik hem weer halen, MITS hij goed blijft........ Allemaal heel hard duimen voor me ventje, hij was zo zielig Verdrietig . Arm paard.... Het is ook gewenst dat je hem liever niet opzoekt... Scheve mond Vanwege dat ie in een isoleerstal staat vanwege de virus die hij heeft opgelopen Ach gut ..... Pffffffffffffffffffffffff... het is me wat.... Godzijdank ben ik verzekerd!!! En wordt het dus voor een groot deel vergoed, dat is natuurlijk nóg een mindere bijkomstigheid, dat financiele plaatje. Maar goed, ik wil alleen maar dat ie beter wordt, no matter what! Ach gut Ik houd jullie op de hoogte..
Prinslover schreef:Nog wel een leuk bericht trouwens. Lieve heidi ligt in het ziekenhuis met weeën!!! Spannend!!