Ik ben dan weer enorm onder de indruk van het drafkanon in het eerste filmpje!
Welkom Saskia, wat een mooi paard heb je uitgekozen zeg! Echt een plaatje!
Jellie veel plezier met de Fries vandaag en morgen het andere paardje, hou ons maar op de hoogte!! Spannend!
Dancie wat een leuke kittens heb jij zeg! Echt heel schattige kopjes allebei
Karina wat een dilemma zeg, het is inderdaad puzzelen wat je nog met hem kan doen. Hopelijk is de combi met de neckrope een idee?
Het lange teugelen zal denk ik teveel van de knie vragen omdat je dan toch een mate van verzameling moet vragen, hoe dat met een neckrope zou gaan kan ik je geen advies in geven.
Barocco wat een leuk rood katertje zeg!! Ik wil (als ik groter woon) ook graag een rode kater! Echt zo’n Garfield, die vind ik zo leuk!
Ilona fijn dat het goed ging met Chico en hij alweer een beetje de oude wordt!
Gister mijn (voorlopig) laatste ritje met opa gemaakt want me vriendin is weer terug van vakantie. Samen met een stalgenootje van mijn vriendin daar echt een onwijs mooie rit gemaakt, wat is het bos daar toch prachtig zeg!
We hebben buiten ontzettend gezellig kletsend ook onwijs van het uitzicht genoten! Het is er wel erg heuvelig en een stijle heuvel op dravend gleed ik bijna achter van het zadel af zeg, maar het was een heerlijke rit. Het leek wel vakantie! Op stal aangekomen waren er nog wat andere stalgenoten en hebben we nog heerlijk op het erf een rose-biertje gedronken en dat vond ik nou een mooie afsluiting hahaha, ik was tegen half 12 pas thuis en vandaag dus beetje aan de brakke kant
Laatst bijgewerkt door regine op 30-07-09 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt