Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ze klinken als mooie merries
.
. Die wei is zo leuk voor paarden! Maar helaas, soms moeten ze ook wat doen. Spannend, erop!! Maar zal vast goed komen...
. Ben benieuwd naar de foto's!

. Mijn vriendje vind ze leuk, meer ook niet haha. Zie hem al gaan, een paard kopen!!
Maar wel leuk hoor jas, dat je zo samen je hobby kunt delen!!
. Niet bij te houden! Zelf niet als je iedere dag langs komt
Hoe is het met jou en Rints? Beetje bij gekomen van de veluwe?
. 
Hoop wel wat foto's te maken. Wat ons wel een beetje tegenstaat bij een fries is dat je ook veel artroseachtige aandoeningen hoort en dat is nu ook net de reden dat wij geen Tinker meer willen. Maar ik had zo'n klik met het paard voor mijn gevoel dat ik toch zoiets heb van probeer het gewoon hoe t voor Jan voelt.
Gezellig nog even nagebierd. 
. Shaggy is nu redelijk gesettled in de groep en begint praatjes te krijgen... Vymar zat altijd achter Shaggy aan, maar nu weten we waarom. Hij staat hem gewoon uit te dagen. Vymar heeft de laatste paar dagen ook al aardig wat klappen van hem gehad dus misschien dat die twee nog om een plekje aan het vechten zijn. De rest volgt over het algemeen Shaggy al
.
. Ik kan echt niet wachten tot ik van die ritjes met Shaggy kan gaan maken
. 
lust wel een stukje van je taart om het te vieren :p
En ja dat is wel mazzel dat de zee zo dichtbij is, er loopt alleen een weg tussen en dan sta je al in het water
Dat scheelt weer heen en weer zeulen met emmers...
alleen opruimen is ook zo deprimerend op je verjaardag he..
gisteren heeft hij wel weer mogen rusten.. beetje los laten lopen alleen. En ja Darius lijkt er wel pap van te lusten, elke keer als we voorbij de merries lopen dribbelt en kronkelt hij gelijk helemaal.. zucht. 
maar toch elke dag wel een paar keer dat gevoel van oooh genieten!
Prachtig dier 
. Het uitzicht lijkt een beetje op dat in Egypte, mijn favoriete land
.
. Heeerlijk zo op een terrasje of waar dan ook in de zon
.
. Ik zat me toch maar een beetje te vervelen hier. En ik moet nog tot vier uur.... 
Hmm voel me soms net een alien, in Nederland gaat alles maar door he.. Op straat merk je het al, mode enzo.. Dat heb je hier amper.. (Nouja, hier is ook wel het een en ander veranderd op biergebied: tot een jaar terug was er alleen het lokale bier te krijgen, nu hebben ze ook becks, golden brau en heineken
)
Ga je vaak naar Egypte?
Wel supermooi!

Maar ik moet zeggen dat ik mezelf wel op mn gemak voel hier. Tuurlijk wordt je wel nagestaard en nageroepen, maar daar raak je ook steeds ongevoeliger voor. Ik vind het hier wel lekker simpel allemaal! Soms heb je het gevoel dat het in europa altijd maar meer en gekker moet worden...