en hier is hij dan onze djemo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lekker koppie heeft ie hoor!!
hebt geplaats, mij lukt het nog niet
ze had toch haar cap maar ff meegenomen ze vondt het wel spannend op djemo , maar het ging super goed ,ja het is nog geen tsillert die kent als iets meer ook zo lieverd.
.
setje staat trouwens ook geweldig

Er moet zeker nog een meeting komen!! Dat is echt onwijs gezellig 
En me vader is dan ineens bezorgd ja haha. Je hoort soms ook wel rare verhalen over i-net.... En met manda lekker buitenrijden is heerlijk! Jammer dat het nu (nog) niet kan met Gryts!
Ze lag een hele tijd in stal, dus kon dr ook niet goed zien.. Maar wat wel opviel is dat ze wel wat groter was dan de andere anda's daar! Wel foto's posten hoor als ze bij jou is!!

Mies_Apollo schreef:[naam verwijderd]: Vond je dat niet eng? Ik zou liever in een bak opstappen, valt toch net iets zachter
Maar daar gaan we maar niet vanuit dat dat gaat gebeuren!

Natuurlijk wel op Tsjillert 
Maar wel gezellig!
), volgens mij heb je dr wel echt onwijze zin in als je dr op kan gaan rijden, lijkt mij wel een kick 
Weet niet of ik die hier al geshowd had maar was ook nog van de fotoshoot, vind deze foto errug gaaf:
.
was even benieuwd naar de reden
Ik zag trouwens op de foto's op de site dat hij ook op 4 benen kan lopen 
Vanavond ga ik denk ik maar even skaten, want ik merkte gister dat nu ik minder rijd ik toch wel stijf werd (1,5 uur stappen op sita en ik was zo stijf als een hark!) Heb net mn nieuwe 2e hands halster ingevet, ben het al een paar dagen aan het poetsen en invetten, morgen nog 1x en dan is hij spik en span en soepel!
Ik ben er weer eventjes
GEFELICITEERD MET DE VERJAARDAG VAN TSJILLERT!!!
Citaat:Saida (gaat met Mayke mee samen met Sandra (Obelix op Bokt))
Machonito met Baron
Don_Marcello met Llano
Karina (komt Barón knuffelen en laat Veludo nog maar even thuis)
Patries (misschien met vriend, maar laat Ensueño thuis)
MissMuts
Debby
SandravdB
Misschien;
Branka
Jacobien
Iris
Jasmijn
Madelief
Hij is moooooi!!

Mevrouw was constant aan het drammen! Maar dit keer veeeel beter bij me te houden, maar wat wel resulteerde in flink veel stukken piafferen op haar manier
Verder ook wel stukken galop echt mega verzameld, dus dat was weer een stuk in de goede richting! Veel succes met huiswerk maken, ik ben daar nooit zo goed in 
Gelukkig maar! Ik snap wel waarom je moe bent
. Hoe is het met de paarden?

)