Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathan_ schreef:ik ken je merie niet ik ken wel naaaathan maar dat is een ruin:D:D:D xF
biancanij schreef:Die autopsie moet je die ook betalen?? Hier in Utrecht hebben ze ook een kliniek en dan is het dacht ik gratis voor het onderzoek.
Marigold schreef:ik hoop dat de merrie nu nog mooier zal opknappen dan ze al bij je gedaan heeft, en dat de zomer verder zorgeloos mag zijn.
en Charley is even kort in jullie leven geweest, en heeft een mooie herinnering achtergelaten.
Marigold schreef:ik weet niet wat de toenmalige eigenaan in zijn hoofd heeft gehad om deze merrie toen onder de hengst te doen..
Klara16 schreef:Inderdaad amigootje, een drachtige merrie moet rust hebben!
Je hebt jezelf niets te verwijten.
Omdat charley zoveel problemen had met zijn urinewegen vraag ik me ook af of er geen misvorming daarvan is geweest. Die urine via het naveltje is toch echt niet normaal volgens mij. Ze zullen het wel vinden bij de autopsie hopelijk, dan heb jij tenminste zekerheid.
Tuurlijk mis je je kleine man! Je bent in die korte tijd zo intensief met hem bezig geweest dat gaat gewoon niet in je koude kleren zitten als hij er dan niet meer is.Citaat:Ik mis die kleine man zo erg! De meesten zeggen van: "je kan daar toch nog niet aan gehecht zijn? Hij was maar zo kort bij jou".
geerke schreef:wat er ook die autpsie komt of niet...je moet jezelf helemaal niets verwijten,het is vreselijk wat er gebeurd is,maar probeer het achter je te laten....op naar de toekomst..je hebt je mooie merrie nog!!!
Die was zeker dood geweest zonder jou!!
Het is heel normaal dat je je zo hecht in z'on korte tijd,ik heb dat al binnen 24 uur....sterkte nogmaals!!!
Maanling schreef:Maar Amigo, heb je er nu nog over gedacht haar weg te doen dan? Waarom als ik vragen mag?
tita schreef:poeh wat een ellendig verhaal, heel veel sterkte