Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
als het me teveel wordt dan ga ik al snel wat voorover zitten (af en toe last van m'n rug) maar dat is de laatste tijd al wat minder.
Van het weekend dus even genieten van de droge momenten en dan wordt het weer bar en boos!
dan gaan we zondag maar eens buitenrijden. Zou steeds met de bijrijder weer buiten gaan rijden maar t is er steeds niet van gekomen door het weer. Ben wel eens benieuwd hoe hard Umi kan (als ik alleen rijd moet ik echt zoveel moeite doen en kom niet verder dan een wat harder galopje)

Nouvel schreef:
Dan desnoods maar rondjes aan de hand door de schuur stappen als het echt zo erg blijft...
het waait in ieder geval niet meer zo hard. Gisteren kon ik bijna niet tegen de wind in lopen bij ons op stal.
)
. Met m'n vorige bijrijder kon ik ook uren praten (hij zei dan ik ga zo en dan stonden we nog een uur voor t hek te praten
) ik verwachte er alleen iets heels anders van en omdat ik nog een jongpaardje heb leek het me beter om iemand te zoeken die vaker kan en dressuurmatig kan rijden, wel erg jammer hij was erg aardig maar toch niet wat ik zocht
daarom ben ik ook zo blij dat ik nu iemand gevonden heb die haar wel aan kan
. 
en ze staat lekker tussen de veulies van dit jaar...