Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nowylover schreef:L_Vie schreef:Nowylover: zie dat je uit Nunspeet komt! Welk niveau rij je?:) Start je vaak in de buurt?
Klopt en dat jij in de buurt van harderwijk woont. Zit op B niveau en mijn wedstrijden worden op het moment steeds uitgesteld, aangezien ik een zeikerd ben wat betreft hoe ze loopt. Ben niet zo snel te vrede![]()
Waar ergens woon jij in de buurt van harderwijk dan?
Jenny_S schreef:Ai dat is balen kan je hem niet laten leasen?
Jamiejoyce schreef:Jeetje wat vervelend irtje! Hoelang moet je studeren? Het is dat 2 paarden in de maand net iets te duur is als is de stalling niet heel duur anders had ik graag komen kijken! Wij willen namelijk altijd al 2 friesjes ( wij moeten namelijk heel hard sparen voor een bruiloft)
berdien85 schreef:Ja nogal Jenny!
Nou echt FW! Ik ben nog bij d'r geweest om te vragen hoe het zat.. Ze wist niet meer welke combinatie ik was, en ze noemde op wat er op mijn coupons stond, daar heb ik toch niks aan?!
Commentaar was heel bijzonder, over afwenden en groeten: 4, ze stond scheef, wel een milimeter denk ik(heb ik normaal 7/8 op omdat ze keurig geblokt staat).. Galop een 5 (puur om het aanspringen).. En nog meer dingen die ik niet echt kon plaatsen..
lrtj_ schreef:Jamiejoyce schreef:Jeetje wat vervelend irtje! Hoelang moet je studeren? Het is dat 2 paarden in de maand net iets te duur is als is de stalling niet heel duur anders had ik graag komen kijken! Wij willen namelijk altijd al 2 friesjes ( wij moeten namelijk heel hard sparen voor een bruiloft)
ongeveer 6 jaar eerst 2 jaar iets afmaken en dan door naar de echte opleiding.
Wat leuk is er al een datum geprikt?