Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fribi schreef:Ir111 het is van 11 t/m 13 augustus (marcheconcours.ch). Willen wij ook heel graag naartoe. Schijnt superleuk te zijn! We zijn vorig jaar wel naar een Verkaufsschau geweest van Freibergers, in Sumiswald. Heel gezellig, met al die Zwitsers aan het bier en de biefstuk.
Ir111 schreef:Wij gaan dit jaar naar Zwitserland voor dat evenement! Ik heb nog niet echt gekeken wanneer het is eigenlijk. Weet jij dat Monica (of heb jij een link naar de site? ik kom alleen op een oude site).
Enneuh, wat een PRACHTIG zadel heb je! Lara twijfelt nog op de foto maar jij bent duidelijk happy!
Fribi schreef:Mooi zadel Monica, met die twee kleuren past het precies bij de kleuren van Lara. Speciaal daarop uitgezocht![]()
Ir111 het is van 11 t/m 13 augustus (marcheconcours.ch). Willen wij ook heel graag naartoe. Schijnt superleuk te zijn! We zijn vorig jaar wel naar een Verkaufsschau geweest van Freibergers, in Sumiswald. Heel gezellig, met al die Zwitsers aan het bier en de biefstuk.
Fribi schreef:Nu al kooplustig IR111! Wel jammer dat alles in Zwitserland zo duur is. De Zwitsers houden bij zo'n feest ook wel van een biertje, dus mijn man is dan bij de tap te vinden
MonicaLara schreef:[ [url=m/qGPj0L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na lang, mijn nwe zadel! Blij mee!
mivanjine schreef:Waarom zit er en riempje om haar mond? Punkie ( nieuwe naam van jolie fleur zo'n mond vol en gésine de manen die allé kantien op staan steekt steeds haar tong naar buiten ook als je me lange teugel rijdt ; het ziet er niet uit. De testfase is aangebroken. Ze probeerde vrijdag zelfs met mij in het zadel te gaan rollen in het gras Dat was een première voor me...... ze leek zo braaf