Bovenstaande foto van Ozal zou echt zo een scene van een film kunnen zijn ! Heeel mooi met dat licht, het water, het groen en natuurlijk dat knappe paard
Cath
Geplaatst: 22-07-13 15:28
Afgelopen weekend wedstrijd met Neron gehad, eerste proef ging niet zo maar 2e proef ging lekker! 191 punten en 2e plaats van de 13, trots op hem, is onze eerste echte prijs.
@Furioso: Dat heeft bij ons ook wel even geduurd, de eerste paar wedstrijden gingen ook echt niet zo goed. Kan eigenlijk nu na een jaar zeggen dat we echt een combinatie aan het worden zijn. En we krijgen ook heel fijn les wat helemaal bij ons past, dus dat helpt ook heel erg mee!
En imperioso, doet zijn naam eer aan, plaatje glimt je tegemoet.
Femke_Tweety
Geplaatst: 24-07-13 11:12
Dit blijft mijn favoriete foto-topic. Ik kijk steeds of er weer foto's bij zijn. Ik reageer niet altijd op iedere foto, maar geniet wel echt van alle plaatjes.
Afgelopen zondag een fotoshoot gehad met Tweet. Omdat hij een blessure heeft kon ik niet rijden, gewoon standfoto's en rustig aan was op zich geen probleem.
Tsja, en dan verzin je wat anders, want alleen de standaard stand- en portretfoto's zijn zeker leuk, maar ik hou ook wel van wat anders.
We eten allemaal wel dat onze barokkies echte charmeurs zijn. Don Juan / Casanova Tweety bewijst dat nog eens extra
Oh Tweety! Zo'n roosje mag je mij wel komen brengen hoor! Knappe foto! En Woodstock, prachtige paarden heb je daar. Imperioso doet inderdaad zijn naam eer aan. Prachtig!
Olympicorry, Prachtig dier heb je ze doet me een beetje denken aan mijn dame! Cath, gefeliciteerd met je mooie punten en 2e plek! Sammyoo, Wat een leukerd! Woodstock, Jeetje wat is Imperioso een rete gaaf beest! Bunuelo is ook erg leuk om te zien, jammer dat ie verkocht is! Femke_Tweety, ahh wat een lieve foto! wat een charmeur met dat roosje
furioso
Geplaatst: 24-07-13 17:48
Cath Jaa het gaat nu ook weer stukke beter en we gaan echt vooruit hoor We hebben ook elke woensdagavond les bij D.omien M.ichiels (België) Ik vind hem erg goed en hij zegt ook dat Fur elke keer weer beter wordt en hem vooruit ziet gaan
Pepita ziet er echt goed uit
Imperioso is wauw ! Heb ik nog niet voorbij zien komen
Schattige Tweety ! Hele mooie foto
Ik heb nog een filmpje van het viertal van vorige zondag in Koningshooikt Furie liep echt rustig en ontspannen en de galop vond ik ook heel rustig, maar toen ik het filmpje zag leek de galop echt op racen Gek dat het gevoel als je erop zit en het beeld ernaast zo helemaal anders kunnen zijn We rijden als vierde https://www.facebook.com/photo.php?v=22 ... =2&theater
We hadden trouwens een 5de plaats van de 11
Foto's van mijn eigen proef komen normaal gezien vandaag
Sjolvir
Geplaatst: 24-07-13 18:47
Oh, leuk 4-tallen. Klopt die plaatsnaam? Grappig. Hoe iets voelt en hoe iets eruit ziet, ik zit er ook wel eens ernstig naast.
Tweet kijkt ook echt soort van beleefd met dat roosje in zijn mond. Blijft een lekker ding!
Niet lachen om mijn bezwete achtereind, ga zelf maar eens met 32 graden, met bp aan rijden en dan fotografen in de achterhoede.. zucht.... Kortom met warm weer donkere rijbroek aan doen.
Hihi jaa de plaatsnaam klopt hoor En die eerste foto van jou Sjolvir kun je niks aan doen he met dat weer
madelief88
Geplaatst: 27-07-13 10:09
Ik heb gister een zéér geslaagde fotomeeting gehad. Ondanks de voorspellingen toch nog droog gehouden. Het was erg gezellig en ik heb echt al prachtige plaatjes binnen, waarmee ik erg blij ben
Zal even de laatste posts echt op reageren, heb aldoor meegekeken en het waren wederom allemaal prachtige foto's
Knappe Sjolvir, hij ziet er goed uit! Stoere crossfoto's! Furioso, wat grappig dat je gezellig met iemand van bokt hier hebt staan kletsen Liesbeth, ja Figo is echt zo vooruit gegaan, heeft een super plek bij jou... Wat een scharminkel was het, sneu hoor. Olympicorry, mooie dame heb je! Wauhauw Babsding, prachtige foto zeg! Knappe Neron met zijn prijs!! Sammyoo, wat een droppie jullie cruzado, mooi kleurtje zo Woodstock, ook mooie paarden Aaaah, en die foto van Tweety
Dan heb je wel geluk gehad met het weer. Gave shabrak! Die van Horze? Die wou ik toen, was ie uitverkocht, mopper.. (Zijn uiteraard ook de kleuren van de Duitste vlag en Toobs is een Duitser, oke een Deen, maar in Duitsland geboren en heeft ook een ZFDP brandmerk)