[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Katie1989

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:29

Welke mensen komen er uit Noord-Holland en hebben jullie nog aanraders qua instructie in onze omgeving??

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:32

Lusitano handelaaren ben er niet zo happig op hoor draaid bij hun alleen maar om geld en de dieren intereseert ze niks :(
heikedenise nieuwe meubels wil ik ook graag ,dezezijn nog wel goed hoor maar even wat anders ik mag graag verandere in huis *D
Machonito op een stretser geslapen hadden ze geen gewoon bed ?
fijn dat jesse stabiel is gebleven en nu maar even af wachten op de uitslag en dat jullie dan maar heeeeel snel weer naar huismogen.
heidi en marcel veel sterkte met jullie kleine ventje.
amanda89 leuke foto`s en filmpje *D
amanda89 vreselijk het moet je maar over komen handelaaren grrrrr :(
Banditto fijn dat je heb genoten van je les ,en dat het zo goed ging. *D
peet wat hij nu geflikt heeft het lijkt nergens op dan ben je echt heeeeeeeeeeeeeel ver heen als je je zelf niet meer in bedwang kan houden
heel veel sterkte

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:36

Hey Katie!!!
Wat voor jou wellicht leuk is, is mijn juf. www.sameninbalans.nl Sandra Strating. Geeft les in centered riding, academische rijkunst en emiel voest. En is master saddle fitter.
Zo. genoeg reclame!

Djemo, Handelaren hebben gewoon een commercieel belang. Die moeten geld verdienen met de handel in levende have. Dan duurt het niet lang voordat je wat creatiever met de waarheid om gaat. Dat is gewoon logisch gevolg. Daarom als koper altijd heel goed informeren en oriënteren! Ik wil overigens niet zeggen dat dieren ze niets interesseert. Dat zal bij sommigen wel het geval zijn (maar daar beschuldig ik verder niemand van), vooral de handelaren in slachtpaarden. Gelukkig geldt dat voor het gros niet.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:38

Marit: Jeetje, van Sam gevallen? Was het echt een ongelukje of was meneer een beetje onstuimig buiten := . Ben je daarna nooit 'bang' (lichte angst) om er weer op te stappen? Ik zou nl flink schrikken en dat ook ff een tijdje houden... :o . Gelukkig verder niks ernstigs, al is een blauw been ook niet fijn natuurlijk :(:) .

Heidi: Pfieuw, gelukkig niet slechter dus... hopen dat ie een medicijntje krijgt en snel opknapt! En liefst lekker thuis :D

Katie: Voor zover ik weet nu even snel Madelief88; Lusitano; Barocco en ik zal vast nog iemand vergeten zijn := .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:40

Barrye: Dank je voor de waarschuwing. Misschien heeft iemand er nog wat aan! Ik hoorde idd ook al louche verhalen over hun... Maar uiteraard moet je bij iedereen die een paard te koop aanbiedt opletten!

dekke050

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:42

He meiden,

Wat een ellende allemaal. Mijn sevil wil de laatste weken maar niet 100% goede mest maken. Staat tussendoor telkens te druppellen en ze is niet hengstig, geen zand in de mest en goede mooie drollen, veel structuur. Ze krijgt hooi en geen kuil en bijna geen krachtvoer. Ze heeft van de veearts een wormenkuur gehad, sand clear en nu maar weer pro bioforte (darmbacterien). Dat laatste hielp 2 weken geleden wel eventjes. Ze is ook vrolijk en heeft een hoop energie. Ik weet het niet hoor, misschien moet het gewoon eens lente worden zodat ze weer lekker gras kan eten.

Maar goed om jullie wat op te vrolijken wat plaatjes van mijn merrietje die voor hengst speelt.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

groetjes sanne II

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:43

Grmmbblll :(
Zou vanochtend iemand komen om te bekijken of kokosvezels geschikt is als toplaag voor in onze bak, maar nu belt ie net af en duurt het weer een week. Baal ik beetje van als je al een week een afspraak hebt staan.

Gelukkig dat Jesse redelijk okee is, hoop dat ie straks weer lekker met juiste medicijn mee naar huis mag en Heidi haar eigen bed in kan ;) .

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:48

Toen ik in Noord Holland woonde heb ik ook een paar keer gelest bij Sandra Strating, de juf van Marit.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 10:52

SanneII; Leuke plaatjes zeg, gekke merrie! :D Ze gaat lekker uit dr dak!

Karina: Heh, balen zeg.... Kijk je zo naar uit, omdat het nodig is, komen ze niet. :roll: Nouja, maar weer wachten dan :(:)

Katie1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:00

@ Marit: Hee marit, hoe is het met jou en Sam?? Vliegles gehad, bah. Ik word er toch altijd een beetje zenuwachtig van daarna. Enrique heeft me laatst ook zand laten happen, hij is zo bang voor andere paarden en kan er zo heftig op reageren dan.

@ Sanne II: Wat een hertje zeg ;) Heerlijk hè...

@ Karina: En jouw ervaring wat betreft Sandra?

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:23

Sanne II - leuke foto's hoor

Karina - balen echt balen heb je idd al een week een afspraak staan bellen ze op het laatste moment af

Marit - dat zijn minder leuke dingen vliegles.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:27

mijn meissie die wordt gauw mamma
Afbeelding
haar mooie koppie :+:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOAKNYY3.jpg

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:32

ging iet mis :(
haar mooie koppie :+:
Afbeelding

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:40

Katie1989: Ja prima hoor! Was ook blij dat Sandra aan huis wilde komen want met een paard wat je zadelmak aan het maken bent wil je toch niet ook nog eens naar vreemd terrein. En helemaal in het begin toen ik er nog niet opgezeten had deden we hem een half uurtje werken aan de hand, en Rico het andere half uurtje aan de hand of rijden. Die flexibiliteit kon ik niet bij andere instructeurs die ik benaderd heb vinden.
Maar het ligt er ook een beetje aan wat je precies zoekt qua instructie. Ik vond het fijn om wat meer over het werk aan de hand te leren, en dat paste op dat moment goed. Rechtrichten vind ik ook heel erg belangrijk maar moet me weer niet al te extreem academisch gepiel worden onder het zadel :o . Ik denk dat je op zich met Sandra veel kanten op kunt maar je dat wel duidelijk aan moet geven wat je doel is. Maargoed, ik heb 4x les van haar gehad, vanwege het verhuizen hield het op.

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:40

Prachtige foto van je hondje Djemo!

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 11:49

er ging iets helemaal niet goed nog even een x weer proberen *D
mijn meissie die wordt gauw mamma :+:
Afbeelding

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:03

Prinslover schreef:
Amanda, gaaaf zeg, die Nino :+: . Vind hem zo knap he!!

Heidi, pff, hopelijk mag die snel naar huis, arm knulletje :(:)

Mennnn, ik zag deze van Aldalberti: [EA-CO] JV004: Schitterende Andalusier voor 3.500 EUR
Zoekt niemand nog een leuke :+ . Vind hem zó gaaf! Tis dat ik er al 1 heb ... :D .

Zo, nu snel slapen! Tis al veel te laat := .

ja ik wou hem er net opzetten hierzo, hij is echt prachtig !!! ik zat al zelf te denken om hem te kopen hij is zo knap !!!
de eigenaar heeft geld nodig en daarom is hij zo goedkoop ! als iemand een paard zoekt is dit een koopje natuurlijk !

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:13

Laatst bijgewerkt door xxxNaatjuhxx op 24-02-09 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:15

Hoi Iloon,

Ik word nog goed in vallen!! Heb bij mijn eigen paarden eigenlijk nooit angst om er weer op te stappen.... bij Sam ook niet. Het was gewoon een hele suffe valpartij. Ik hoop er voorlopig ook gewoon weer op te blijven.... :-)

Katie, alles lekker hoor! Jij bent in Spanje geweest he! Waar werk je nu? Kan hier geen foto´s kijken. Zal ik thuis wel even doen vanavond. Hoe gaat het op de duinrand? Daar was het toch ook wel even spannend...

Ga nu snel de adv van adalberti bekijken! Die hebben inderdaad leuke paarden in de aanbieding....is dit die cremello?

masaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:20

heidi :heel veel sterkte met jesse en hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:32

xxxNaatjuhxx *D hij is gaaffffffffffffff *D

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:35

:D thanks :D het is niks spannends, maar vond hem wel leuk als me eerste zelf gemaakte filmpje :P

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:38

Hey Keet! Leuk om jou in dit topic tegen te komen :D

Fijn dat Jesser iig niet verslechterd is, hopelijk idd snel weer mee naar huis!

Vanavond ga ik filmpjes kijken, zit nu op mijn werk dus da's niet zo'n goede combi ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:43

Naat: Whaaa :# Gaaf filmpje joh! Knappe vent heb je ook. Volgens mij zit ie erug lekker in draf of niet :9 . Het ziet er iig wel zo uit :D . Leuk jullie ook @ work te zien :j . Toppie hoor.

Marit: Scheelt ook dat het een suffe val was, want als je er echt af wordt gegooid schrik je wel goed denk ik. Gelukkig wordt jij er niet 'angstig' voor! En klim je net zo goed weer op sam.. Ben wel heel benieuwd naar m hoor, foto's? *hint hint!*

Marielle: Gaaaaf hoor, bijna pups :)

Denise: Super van je spulletjes zeg :D . Fotoooo's! ;)

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 12:47

Hallooooooo!!! :wave:
Ik ben er weer!
Zaterdagmiddag om een uur of 3 kwamen we thuis, maar daarna heb ik het nog zo druk gehad dat ik echt geen tijd had om alles hier even bij te lezen.
Valt ook niet mee om van blz. 13 naar blz. 40 alles bij te werken, zeg......
Ik heb een poging gedaan, maar dan ben ik wel heel erg lang bezig en ik heb ook nog andere dingen te doen.
Wie praat me even bij over de belangrijkste dingen die zijn gebeurd de afgelopen week?

We hebben een heerlijke vakantie gehad, met heeeeeeeeeel veel sneeuw.
Het ging maar door met sneeuwen.
Ik heb ook best veel foto's gemaakt, maar daar ben ik nog mee bezig met uitzoeken en dan moet ik ze nog verkleinen om hier neer te kunnen zetten, dus dat komt over een paar dagen wel.
We hebben dus heel goed kunnen skiën, ook off-piste tussen de bomen door waar je dan in een sprookjeswereld terecht kwam, echt heel mooi.
Het eten is zo lekker daar, dus ik mag nu weer lekker een poosje afzien, ik pas een paar rijbroeken amper meer, hahaha!
En alles is zo spot goedkoop daar!
Een 1/2 ltr. bier kost 15 kronen, dat is omgerekend ongeveer € 0,55.
De eerste avond hebben we met de hele groep in een grill restaurantje gegeten, en waren in totaal ff ruim € 200,= kwijt.
Je lacht je rot als je die bedragen terugrekent!
We waren met een groep van 4 gezinnen met aanhang, in totaal 8 volwassenen en 16 kinderen van 7 tot 20 jaar.
Dit ging heel goed, iedereen kon zijn eigen gang gaan, niets moest, alles mocht.
Volgend jaar zit al weer in de planning!

Rintske loopt weer niet goed, waarschijnlijk weer vanuit haar schouder.
Zondag en gisteravond ben ik er weer op gegaan en heb alleen maar stapoefeningen gedaan om haar losser te maken.
Ik hoop dat het me zelf gaat lukken, en anders vraag ik Mayke weer.
Haar lukte het de vorige keer ook om Rints weer los te maken.
Ik denk toch dat het weekje nietsdoen niet goed is geweest voor haar, maar goed......