Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Klinkt allemaal heel gezellig! Schaatsen vind ik zo moelijk, heb dan echt geen evenwicht. Dat zag ik op de reclame over dat fobiac, ben het alleen vergeten te kijken!
Lekker dik in 't wintervacht.
.
. Zo te horen gaat alles goed, mooi!
.
duimen jullie voor me
Ben benieuwd!! Sterkte!
. Jeetje, was een geweldig mooie paarden heb ik vandaag gezien. Stuk voor stuk echte beauty's! Sanne had haar camera mee, en die heeft ook zeker heel wat plaatjes geschoten. Uiteraard van de 2 mooiste paarden Halley en Cantaor
. Jullie deden het onwijs netjes dames!! En jullie paardjes zagen er weer goed uit en waren ontzettend braaf
.
en natuurlijk Jan ook weer ff gezien. Super leuk!!! En ook Cyrina met Berend gezien. Ook Aline was van de partij! Ging uit eindelijk toch súper met Cantaor.
En ook Saida ontmoet
Leuk om jou ook eens IRL gezien te hebben
! Ook kwam Jesser nog naar me toe, ze herkende me hihi
. En ik ben zelf nog even naar Sannepakito gelopen ook hier van bokt. Die herkende ik haha
Echt heel leuk dat je even kwam kennismaken, vond ik erg leuk!
en dr vriendje natuurlijk, die heel lief mee ging haha. En ook eens de toch wel 'beroemde' mensen in de barokke wereld in actie gezien zoals Piet Bakker, Chawwa Visser.. Echt super om dat allemaal weer is mee te maken
. Was echt een top dag weer.. foto's komen er vast snel aan door Sanne. 

Dus ik zei nou bij het poortje hangt toch duidelijk een bordje, maar dat hadden ze niet gezien (jaja).
Jij ook de beste wensen!! 

net als KN... Heerlijk! Hoop dat die passier wel past!
Foto's
?
Cowboy Magic is echt heeeerlijk, heb alle producten al zo'n beetje verzameld voor Furia 

Das eigenlijk best verwarrend hihi, ik kwam laatst "Westbest" ergens tegen hier op Bokt en toen dacht ik he die heeft dezelfde avatar als Missmuts

frankiej schreef:heidi: ik begrijp dat ze je gaan inleiden? wat zegt je eigen verloskundige er over? als het een ouwe rot in het vak is zal ze zich over die 14 dagen of meer niet zo druk maken. ik hoop dat de inleiding niet nodig is, dan kan het ineens erg snel gaan. overigens ben je nog steeds eigen baas over je lijf. als jij zegt dat je nog een paar dagen wilt wachten, hebben ze zich daaraan te houden.
jasmijn: ook ik heb gereageerd in je topic.
ellis: nog ff volhouden he.
peet: we herkennen je nog steeds hoor met die naam haha. hopen dat je de boel van lieverlee weer wat op de rit krijgt.
ilona en andere bunschoters: lekker toch dat jullie het zo gezellig gehad hebben, breekt de boel weer eens en je leert de mensen achter de boktnamen kennen.
madelief: nou das nog uniek dat ze netjes hoi zeggen, totnutoe maak ik het alleen maar mee (te voet en te paard) dat ze er van uit gaan dat je hen gewoon aan hoort komen door het geraas van de noppenbanden....
hier: een link naar een interview met mijn oom op omroep gelderland gisteren. wellicht dat iemand hem herkent, hij heeft een vrij grote fell-pony-fokkerij (ook mooie paardjes hoor). waarschijnlijk morgen komt m'n tante naar huis, ze kan er zich niet al te veel meer van herinneren.
vanochtend moest ook ik aan de bak: werk dus. vanmiddag toch nog even gaan wandelen met het gezin in de drunense duinen.
halverwege staat er een politieauto op het zandpad/fietspad en komt er nog 1 achter ons aan. bleek een moeder 2 kinderen van 10 jaar kwijt te zijn. nou, ga maar zoeken daar. ze hadden een paar keer de sirene aan gezet in de hoop dat de jongens er op af zouden komen. en gelukkig idd een half uur later kwam de politie al langs rijden met de kinderen achterin. die moeder kwam heel rustig over maar zal zeker over de rooie geweest zijn.
dussuh....succes vannacht,ik gok op morgenmiddag 15.00 de kleine

! Nino is goed opgevangen en ga morgen weer naar hem toe. Was het leuk in Bunschoten? Vond het zo jammer dat ik niet kon
. In april ben ik er zeker bij.

T was zo koud dat niemand van ons t lukte m strakker aan te singelen ...