Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
frankiej schreef:heidi: ik begrijp dat ze je gaan inleiden? wat zegt je eigen verloskundige er over? als het een ouwe rot in het vak is zal ze zich over die 14 dagen of meer niet zo druk maken. ik hoop dat de inleiding niet nodig is, dan kan het ineens erg snel gaan. overigens ben je nog steeds eigen baas over je lijf. als jij zegt dat je nog een paar dagen wilt wachten, hebben ze zich daaraan te houden.
jasmijn: ook ik heb gereageerd in je topic.
ellis: nog ff volhouden he.
peet: we herkennen je nog steeds hoor met die naam haha. hopen dat je de boel van lieverlee weer wat op de rit krijgt.
ilona en andere bunschoters: lekker toch dat jullie het zo gezellig gehad hebben, breekt de boel weer eens en je leert de mensen achter de boktnamen kennen.
madelief: nou das nog uniek dat ze netjes hoi zeggen, totnutoe maak ik het alleen maar mee (te voet en te paard) dat ze er van uit gaan dat je hen gewoon aan hoort komen door het geraas van de noppenbanden....
hier: een link naar een interview met mijn oom op omroep gelderland gisteren. wellicht dat iemand hem herkent, hij heeft een vrij grote fell-pony-fokkerij (ook mooie paardjes hoor). waarschijnlijk morgen komt m'n tante naar huis, ze kan er zich niet al te veel meer van herinneren.
vanochtend moest ook ik aan de bak: werk dus. vanmiddag toch nog even gaan wandelen met het gezin in de drunense duinen.
halverwege staat er een politieauto op het zandpad/fietspad en komt er nog 1 achter ons aan. bleek een moeder 2 kinderen van 10 jaar kwijt te zijn. nou, ga maar zoeken daar. ze hadden een paar keer de sirene aan gezet in de hoop dat de jongens er op af zouden komen. en gelukkig idd een half uur later kwam de politie al langs rijden met de kinderen achterin. die moeder kwam heel rustig over maar zal zeker over de rooie geweest zijn.